{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز از پروازیاب 24

برای هموطنان شیرازی بهترین راه سفر به اهواز، خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز است که دسترسی سریع و راحت را فراهم می آورد. مسیر اهواز پرواز های داخلی و خارجی را فرودگاه بین المللی اهواز می پذیرد که با خدمات و امکانات رفاهی مختلف امنیت را در پرواز های ورودی و خروجی فراهم می آورد. خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز یکی از بلیط های پر مخاطب گردشگری و مسافرتی است که پروازیاب 24 همه روزه فروش آن را در سیستم خرید آنلاین بلیط هواپیمای سایت دارد. از این رو بر آن شدیم تا با تحت پوشش قرار دادن ایرلاین های بیشتر گزینه های متفاوتی را برای انتخاب مسافران ارائه نماییم. با پروازیاب 24 همراه باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای شیراز اهواز از پروازیاب 24

معرفی شهر اهواز

اهواز از جمله کلان شهر های استان خوزستان است که از لحاظ قومیتی با تنوع بسیار بالایی وبرو است. وجود شرکت های پتروشیمی و ملی حفاری در اهواز آن را به یکی از شهر های مهم اقتصادی کشور تبدیل کرده است که با وجود کارون بیش از پیش به اهمیت ان افزوده می شود. مردمان اهواز  به زبان های فارسی، عربی صحبت می کنند که در میان آن ها لهجه های آبادانی، بختیاری و شوشتری نیز به گوش خواهد رسید. کارون اهواز را به دو قسم کرده و دیدنی های متفاوت شهر را از یکدیگر مجزا نموده است. شاید بتوان گفتی بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز فصل زمستان و بهار است که از شدت گرد و غبار هوا کاسته می شود و طبیعت زیبای این منطقه گرمسیر رخ نمایان می کند. در سفر به اهواز حتما در اوقات فراغت طعم غذاهای محلی را امتحان کنید و به سراغ صنایع دستی بروید.

معرفی فرودگاه اهواز

فرودگاه بین المللی اهواز 8000 متر مربع مساحت را برای پرواز های داخلی و 6500 متر مربع را برای پرواز های خارجی در نظر گرفته است. ایرلاین های ایران ایر، ماهان ایر، آتا، ایرتور، کیش ایر، شرکت نفت، اترک، کاسپین، تابان و زاگروس در این فرودگاه پرواز هایی را به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می دهند. مقاصد داخلی از قبیل تهران، اصفهان، یزد، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه، سیری، خارک و رشت و مقاصد خارجی شامل دبی و کویت می باشد. با ورود به فرودگاه اهواز می توانید در صورت نیاز از هر یک از خدمات شعب بانکی و ATM ها، پارکینگ، مراکز خرید شبانه روزی، خدمات پزشکی، امانات بار، اینترنت رایگاه، رستوران و فست فود استفاده کنید.

معرفی فرودگاه بین المللی شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز پس از فرودگاه مهر آباد، شهید هاشمی نژاد و  فرودگاه امام خمینی از بزرگترین فرودگاه های کشور است. از لحاظ خدمات ناوبری و پرواز پس از فرودگاه امام خمینی در رده دوم قرار دارد. بسیاری از سفر های داخلی و خارجی از این فرودگاه انجام می شود که برای انجام ان ها 13 مسیر هوایی را در اختیار دارد. برای پرواز شیراز اهواز باید از طریق ترمینال 1 به سوی گیت پروازی بروید. در صورتی که با خودروی شخصی به فرودگاه امده باشید جای هیچگونه نگرانی نیست، می توانید خودرو را  در پارکینگ طبقاتی یا روباز فرودگاه بگذارید. اگر مسافرت دو مسیره دارید و مقصد نهاییتان از شیراز به اهواز است می توانید زمان توقف را در سالن امفی تئاتر و پذیرایی، غرفه های مختلف فروشگاهی، محوطه سر سبز و زیبا و در صورت لزوم در هتل بگذرانید. فرودگاه شهید دستغیب شیراز خدمات رفاهی و تفریحی را فراهم آورده است تا مسافران، ورودی، خروجی و در حال انتظار تمام نیاز های خود را در آن پاسخ دهند. به دلیل موقعیت این فرودگاه داشتن خدمات تاپ مسافرتی امری طبیعی است که در حال حاضر جهت ارتقای هر چه بیشتر آن اقداماتی در حال انجام است.

خرید ارزان بلیط هواپیما از پروازیاب 24

چرا خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز؟

پروازیاب 24 در اولین پیشنهاد مسافرتی به مخاطبان خود خرید بلیط هواپیما را پیشنهاد می دهد. اگر بخواهید این مسیر را با راه های زمینی طی کنید باید از دو راه متفاوت با زمان های 7 ساعت و 50 دقیقه یا 7 ساعت و 31 دقیقه بروید. اما همین مسیر با هواپیما را می توانید در عرض 1 یاعتو 25 دقیقه طی کنید. راحتی در سفر حق مسافران است که می توانید برای کاهش هزینه های جانبی با خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز سفر کنید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای شیراز اهواز

خرید ارزان بلیط هواپیمای شیراز اهواز از  پروازیاب 24 برای مسافران فراهم شده است. در لیست پرواز ها همواره می توان به کمک فیلتر های قدرتمند جستجو، نرخ کمترین به بیشترین قیمت بلیط ها را بیابید. پروازیاب 24 با ارائه بلیط ارزان شیراز اهواز بر آن است تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند تا در سفر های بعدی خود خرید بلیط هواپیما را با اطمینان از این وبسایت داشته باشند. جلب رضایت و اعتماد مسافران از جمله اهدام مهم فعالیت پروازیاب 24 است.

مزایای خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز از پروازیاب 24

  1. با ورود به پنل خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید تمامی مراحل را طی کنید. در مبدا و مقصد به ترتیب، شیراز و اهواز وارد کنید و زمان پروازتان را مشخص نمایید تا لیست پرواز ها به نمایش درآید.
  2. در تمامی مراحل خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز کارشناسان پشتیبانی آنلاین بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما مسافران گرامی است.
  3. در صورتی که تاییدیه بلیط را دریافت نکرده اید می توانید با تماس با بخش پشتیبانی یا مکاتبه با پشتیبانی آنلاین پیگیری های لازم را انجام دهید.
  4. قابلیت استرداد بلیط برای بلیط های سیستمی از ان جهت است که مسافرین در صورت کنسلی پرواز خود بتوانند مبلغی از هزینه کل بلیط را باز پس بگیرند.

ایرلاین های مسیر شیراز اهواز

اولین گام در موفقیت فروش بلیط هواپیمای شیراز اهواز، حضور ایرلاین های معتبر و پر آوازه است که مسافران با چشمان بسته هم می توانند به آن اعتماد کنند و خود را به دل آسمان ها بسپارند. اعتبار و اعتماد را این ایرلاین ها پس از سال ها تلاش بی وقفه و ارتقاء سطح کیفی خدمات به دست اورده اند که دست یابی به جایگاه های برتر کار هر ایرلاینی نیست. از جملعه ایرلاین های مسیر شیراز اهواز می توان به ایران ایر، ماهان، قطر ایرویز و آسمان اشاره کرد.

خرید ارزان بلیط هواپیمای شیراز اهواز از پروازیاب 24

برای خرید ارزان بلیط هواپیمای شیراز اهواز می توانید خرید بلیط خود را در پرواز های ایرلاین آسمان داشته باشید و از سویی دیگر کلاس های اکونومی دیگر ایرلاین ها نیز مناسب است. در صورتی که خدمات پرواز و امکانات برایتان در وهله اول اهمیت دارند می توانید خرید  بلیط را در فرست کلاس یا بیزینس کلاس داشته باشید که حتی می توان در این کلاس ها جلاسات اداری را نیز برگزار کرد. خدمات سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته، منو غذایی منحصر به فرد، طبخ غذاهای سفارشی برای مسافران رژیمی، دیابتی، کودکان و غیره در پرواز این دو کلاس باکیفیت ارائه می شود.

لیست هتل های اهواز

همانطور که گفته شد، برخی مسافران با سفر های دو مقصده راهی می شوند و در این میان ممکن است مقصد اول اهواز باشد که برای پروازی چند ساعت یا چند روز فرصت باقی است. در این صورت پروازیاب 24 پیشنهاد می کند به سراغ بهترین هتل های اهواز بروید و خستگی در کنید تا برای پرواز روز بعد آماده شوید. هتل پارس اهواز، هتل نادری، هتل پرشیا، هتل آپارتمان ایرانیکا، هتل ایران، هتل اکسین، هتل آپارتمان هدیه، خانه مسافر آرامش، هتل باغ معین، هتل نیشکر، هتل کارون، هتل تختی، مهمانسرای امین، مهمانسرای کاخ و هتل سومیا. با توجه به نوع دسترسی، دوری یا نزدیکی از فرودگاه و مرکز شهر، دسترسی به مناطق گردشگری و مراکز خرید با جستجویی در گوگل مپ بهترین هتل را رزرو کنید و لحظات خوشی را در اهواز گرم با مردمان دوست داشتنی و مهمان نواز سپری کنید. با تجربه سفر به اهواز حتی در لحظاتی کوتاه در خواهید یافت برای یکبار هم که شده باید به این شهر زیبا و با صفا سفر کنید تا خاطرات شیرینی از لحظات سفر را در آن ثبت کنید.

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیمای شیراز از پروازیاب 24

سفر به اهواز با پروازیاب 24

همانطور که مشاهده می کنید با خرید بلیط هواپیمای شیراز اهواز می توانید لحظات ناب و دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید که با خرید ارزان بلیط هواپیما شروع می شود و با رزرو بهترین هتل ها در اهواز ادامه می یابد. سفر به اهواز در لیست بهترین مناطق گردشگری ایران است که طرفداران بسیار دارد. با سفر به اهواز از دی ماه تا اواسط بهار می توانید هوای معتدل و خنک خوزستان را با حداقل میزان ریز گرد و گرد و غبار حس کنید که فرصتی فراهم خواهد شد از اماکن و گردشگری های طبیعی دیدن کنید و خرید در بازارهای مسقف را در نقاط مختلف شهر داشته باشید.

در تمام مسیرها پروازیاب 24 همراه شما است تا زیباترین تجارب را داشته باشید که با هر سفر قطعا پخته تر خواهید شد. گوش بزنگ شما هستیم تا سفر بعدی را هرچه با کیفیت تر فراهم آوریم.

date_range پنجشنبه 05 دی 1398 remove_red_eye 3289 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0