{{ctrl.notification}}
همه چیز در مورد هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس از سال 1990 فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده و توانسته در این مدت یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین شرکت های هواپیمایی در ترکیه باشد. خرید بلیط هواپیمای پگاسوس برای ایرانیان بسیار به صرفه است زیرا از ایران به تمامی شهرهای ترکیه بلیط چارتر دارد. همچنین برای افرادی که قصد سفر به اروپا را دارند با قیمت های عالی بلیط هواپیمایی خود  را به فروش می رساند. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی هیچ دفتر فروشی در ایران ندارد. برای خرید بلیط هواپیمای پگاسوس می توانید از سایت رسمی فروش بلیط هواپیمایی پروازیاب 24 در داخل ایران خریداری کنید. امکان خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس از پروازیاب 24 با مناسب ترین قیمت برای تمام مسافران فراهم شده تا تجربه شروع یک سفر به صرفه و با کیفیت را داشته باشند. با پرواز یاب 24 همراه باشید تا بیشتر با ایرلاین پگاسوس بهتر آشنا شوید.

خرید ارازن بلیط هواپیمایی پگاسوس به مقاصد خارجی از پروازیاب 24

معرفی ایرلاین پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس از شرکت های معتبر هواپیمایی در ترکیه است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفدارن زیادی را به خود جلب کرده است . ایرلاین پگاسوس با همکاری سه شرکت سیلک ایر، نت ایر و ایرلینگاس در سال 1989 تاسیس شد و پرواز های خود را از سال 1990 با دو فروند هواپیمای بوئینگ راه اندازی کرد. این شرکت هواپیمایی در ابتدا هدفش ارائه بلیط های چارتری بود اما در سال 2005 با عوض شدن مدیریت هدفش به ارائه بلیط های ارزان قیمت تغییر پیدا کرد و همین باعث شد که فروش خود را بالا ببرد. این روند موفقیت تا به امروز ادامه داشته است و در حال حاضر دومین ایرلاین معروف در ترکیه محسوب می شود. یکی از دلایل بالای خرید بلیط هواپیمای پگاسوس توسط مسافران، استفاده از سیستم low cost tickets  در این ایرلاین است. سیستم پذیرایی در هواپیمای پگاسوس برای کاهش قیمت بلیط هواپیما حذف شده تا مسافران راحت تر بتوانند بلیط هواپیمایی این ایرلاین را خریداری نمایند. نام ایرلاین پگاسوس از واژه یونانی به نام اسب بالدار و وفادار گرفته شده است.

قطب هواپیمایی  پگاسوس

قطب اصلی هواپیمایی پگاسوس فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن است که بیش از 90 درصد پروازهای این ایرلاین در این فرودگاه انجام می شود. در حال حاضر پگاسوس بیش از 60 فروند هواپیما مسافربری، هواپیمای مخصوص بار و جت دارد. مشخصات کلی ایرلاین پگاسوس به صورت زیر است :

  • نام شرکت: Pegasus Airlines
  • کد یاتا: PC  
  • کد ایکائو : PGT
  • وب سایت : www.flypgs.com

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای پگاسوس از پروازیاب 24

مقاصد داخلی و خارجی ایرلاین پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس در حال حاضر به 97 مقصد در خاورمیانه و اروپا پروازهای باربری و مسافربری دارد . تهران تنها شهر از ایران است که ایرلاین پگاسوس به آن پرواز دارد. مقاصد داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی پگاسوس عبارتند از شهرهای داخلی ترکیه، اتریش، بلژیک، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، دانمارک، فرانسه، ارمنستان، آلمان، یونان، ایران، اربیل عراق، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، قرقیزستان، کویت، مقدونیه، لهستان، روسیه، رومانی، اسپانیا، سوئیس، امارات و انگلستان

نکات مهم برای خر ید بلیط هواپیمای پگاسوس از پروازیاب 24

  • اگر بلیط کلاس، ویژه، خاص و اکونومی پگاسوس را انتخاب می کنید بهتر است بدانید هیچ گونه پذیرایی د ر طسی مسیر صورت نمی گیرد.
  • بلیط پروازهای پگاسوس غیر قابل استرداد و برگشت است .
  • شما هر زمانی که بلیط شرکت هواپیمایی پگاسوس را خریداری می کنید بهتر است قوانین به روز شده ی آن را مطالعه نمایید .
  • شرکت هواپیمایی پگاسوس در برابر گم شدن و آسیب  دیدگی وسایل هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی کند. مسافر باید مراقب وسایل خودش باشد و در صورت گم شدن وسایل به انتظامات فرودگاه اطلاع دهید.
  • کیف دستی که مسافر می تواند با خود به داخل کابین ببرد نباید بیش از 8 کیلوگرم باشد.
  • وزن باری که مجاز هستید با خود حمل کنید با توجه به نوع خرید بلیط هواپیمای پگاسوس در کلاس پروازی متفاوت است. این موضوع در هر هواپیمایی با توجه به صلاح دید مدیریت شرکت متفاوت است که با عوض شدن مدیریت امکان تغییر قوانین وجود دارد.

قوانین حمل بار در هواپیمایی پگاسوس

در حال حاضر قوانین حمل بار مسافر در پگاسوس با توجه به پکیجی که فرد انتخاب می کند متغیر است. در ادامه به قوانین معروف ترین پکیج های ایرلاین پگاسوس اشاره نموده ایم:

  1. اسنتیالز از ارزان ترین بلیط های این هواپیمایی است که برای سفرهای داخلی 15 کیلوگرم و برای سفرهای خارجی 20 کیلوگرم میزان بار مجاز است.
  2. ادونتیج برای میزان بار مجاز سفرهای داخلی 20 کیلوگرم و برای سفرهای خارجی 25 کیلوگرم را مشخص کرده است. در این پکیج مسافر صندلی مورد نظر خودش را انتخاب می کند.
  3. اکسترا برای میزان بار مجاز در سفرهای داخلی 25 کیلوگرم و سفرهای خارجی 30 کیلوگرم را مشخص کرده است. همچنین این پکیج علاوه بر قابلیت پکیج ادونتیج امکان سفارش غذای گرم را نیز دارد.

خرید اینرتنتی بلیط هواپیمای نوروزی با پروازیاب 24

کلاس های پروازی ایرلاین پگاسوس

 ایرلاین پگاسوس مانند هر شرکت هواپیمایی معتبر در سراسر دنیا دارای سه کلاس پروازی است. نکته ای که وجود دارد در تمامی پروازها صندلی ها از استاندارد خوبی برخوردار هستند و همچنین دارای بهترین پرسنل و مهمانداران می باشد. در زیر به کلاس های پروازی این ایرلاین اشاره کرده ایم:

کلاس اکونومی: این کلاس پروازی به نسبت پروازهای دیگر دارای قیمت مناسب است. ویژگی های صندلی و امکانات صوتی و تصویری در این کلاس با توجه به مدل هواپیما متفاوت است. به عنوان مثال در مدل بوئینگ 800-737 عرض صندلی ها 17 اینچ و دارای یک مانیتور بر روی صندلی ها می باشد همچنین در مدل ایرباس  A320neoعرض صندلی 18 اینچ و مانیتور نصب شده بر روی صندلی ها را ندارد. کلاس پروازی اکونومی پگاسوس وای فای ندارد. بار مجازی که می توانید با خود در پرواز های اکونومی حمل کنید حداکثر 20 کیلو گرم و با ابعاد 20*40*55 است. همچنین می توانید کیف دستی با وزن حداکثر 8 کیلوگرم را با خود به داخل کابی ببرید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای نوروزی از پروازیاب 24

کلاس ویژه :  این کلاس پروازی امکانات بیشتری به نسبت کلاس اکونومی دارد. در این کلاس منوی نوشیدنی و ساندویچ برای مسافران وجود دارد و می تواند بنا به سلیقه خود هر طعمی که می خواهند را انتخاب نمایند. جریمه استرداد بلیط ها در کلاس ویژه به نسبت کلاس اکونومی بسیار کمتر است.  بار مجازی که می توانید در این پرواز با خود حمل کنید حداکثر 30 کیلوگرم و کیف دستی 8 کیلوگرم است.

کلاس خاص : در این کلاس پروازی مسافرین می توانند از متنوع ترین منوی غذایی موجود غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند. میزان بار مجاز در این کلاس مانند کلاس ویژه است به این صورت که مسافر برای چمدان 30 کیلوگرم و کیف دستی 8 کیلوگرم می تواند بار با خود حمل نماید. در این کلاس امکان استفاده از وای فای برای مسافرین وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی از پروازیاب 24

امکانات و خدمات ایرلاین پگاسوس

  • تمامی صندلی های هواپیمایی پگاسوس دارای استانداردهای روز دنیا هستند .
  • اگر می خواهید در حین سفر نوشیدنی گرم بنوشید بهتر است در زمان خرید بلیط هواپیمای پگاسوس هزینه آن را پرداخت نمایید .
  • یکی از مهم ترین امکانات هواپیمایی پگاسوس این است که تمامی پرسنل آن خبره و آموزش دیده هستند. بیشتر مهمانداران این هواپیمایی از ملیت های مختلف می باشند و همین امر باعث شده که بتوانند با مسافرین ملیت های مختلف برقراری ارتباط خوبی را داشته باشند.
  • هواپیمایی پگاسوس معمولا برای اعلام تخفیفات و آفرهای بلیط های خود از سایت رسمی پگاسوس استفاده می کند .
  • خرید ارزان بلیط هواپیمایی پگاسوس از پر مخاطب ترین بلیط های مسافرتی است  که در سال های 2014 و 2013 به عنوان ارزان قیمت ترین ایرلاین اروپا شناخته شد.
  • یکی از ویژگی های این ایرلاین خدمات تفریحی است که دارد. این خدمات شامل پخش موسیقی و فیلم به همراه هدفون است.

سوانح هوایی ایرلاین پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس از شرکت های هواپیمایی ایمن است که در این چند سال فعالیت خود تنها  دو مورد سانحه جدی داشته است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

  • در سال 2010 هواپیمای ایرباسA319  در فرودگاه فرانکفورت مجبور به فرود اضطراری شد که علت این فرود اضطراری نقص در چرخ های جلویی هواپیما بود. این هواپیما بعد از سه ساعت تعمیر پرواز خود را بدون هیچ گونه نقصی انجام داد.
  • در سال 2014 این شرکت هواپیمایی مورد هواپیما ربایی یک مرد اکراینی قرار گرفت که هدفش از این اقدام تغییر مقصد از استانبول به روسیه بود که این هواپیما توانست بدون هیچ گونه خطری در استانبول به سلامت فرود آید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی پگاسوس از پروازیاب 24

خرید بلیط ارزان هواپیمایی پگاسوس از پرواز یاب 24

اگر قصد رفتن به سفرهای داخلی یا خارجی را دارید و به دنبال ایرلاین خارجی با کیفیت که کمتر سوانح هوایی داشته است، خرید بلیط هواپیمای پگاسوس از پروازیاب 24 را به شما توصیه می کنیم. همچنین می توانید از خرید ارزان بلیط هواپیمای پگاسوس بهره مند شوید، همانطور که گفته شد به دلیل حذف پذیرایی در کلاس اکونومی قیمت بلیط کاهش یافته است. از ین جهت اگر صرف وعده های غذایی یا میان وعده برایتان اهمیت دارد، می توانید خرید بلیط هواپیما را در کلاس ویژه یا خاص پگاسوس داشته باشید. با خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس برای کاهش هزینه های سفر بسیار مقرون به صرفه است، می توانید طی مسیر را با صندلی های راحت، خدمات باکیفیت مدیا، برخورد حرفه ای مهمانداران در فضایی کاملا دوستانه امن داشته باشید.

date_range پنجشنبه 23 آبان 1398 remove_red_eye 7781 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0