{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمایی کارون از پروازیاب 24

شرکت هواپیمایی کارون اولین ایرلاین کشور است که از سال 1305 فعالیت خود را با عنوان خدمات هوایی شروع کرده است. در ابتدا هدف، استخراج و توسعه عملیات در مناطق نفت خیز جنوب بود و سپس به عنوان زیر مجموعه‌ ای از شرکت ملی نفت ایران کار خود را ادامه داد. قطب اصلی شرکت هواپیمایی کارون، شهر اهواز است و در سال 1379 با واگذاری سهام آن به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، به شرکت هواپیمایی نفت و در نهایت در سال 1395 نام آن به هواپیمایی کارون تغییر داده شد. پروازیاب 24 در این مقاله تصمیم دارد در رابطه با ایرلاین کارون اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهد تا با خرید بلیط هواپیما از پروازیاب 24 سفر خوبی را به مقاصد داخلی و خارجی تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیمای ارزان نوروزی از پروازیاب 24

راهنمای خرید بلیط هواپیمایی کارون

جهت خرید بلیط هواپیمایی کارون باید در ابتدا به پنل خرید بلیط هواپیما رفته، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت را در سایت پروازیاب 24 وارد نموده و جستجو کنید. در نتایج جستجو لیست پروازها لیست خواهند شد. می توانید با توجه به مقصد مورد نظر ، پرواز مناسب و ایده آل را انتخاب کنید. برای جستجوی دقیق تر می توانید با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی جستجوی پرواز را با کیفیت تر انجام دهید. همچنین با انواع فیلتر جستجو می توانید بهترین سفر را برای خود م همراهانتان ترتیب دهید. برای خرید بلیط هواپیمایی کارون در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین، پروازیاب 24 در تمامی روزهای هفته و بصورت شبانه روز آماده خدمت به مسافران گرامی خواهد بود.

استرداد بلیط هواپیمای کارون، تا 24 ساعت قبل از پرواز هزینه 30 درصد جریمه و تا 2 ساعت قبل از پرواز این هزینه 50 درصد مبلغ کل پرداختی می ‌باشد. در ضمن اگر مسافری قصد خرید بلیط هواپیما در 2 پرواز متوالی را داشته باشد باید حداقل ۳ ساعت وقفه را بین دو بلیط در نظر بگیرد تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری شود و این مسئولیت کاملا بر عهده مسافر است. در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن به پرواز دوم بر عهده خود مسافر است و شرکت هواپیمایی مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

خرید بلیط ارزان قیمت نوروزی به مقاصد داخلی از پروازیاب 24

نکات مهم در زمان خرید بلیط هواپیمایی کارون

هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید موارد مهمی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. اطالاعات مسافران باید مطابق با اطلاعات کارت ملی یا پاسپورت باشد.
  2. در صورت مغایرت اسم شخص با کارت شناسایی در سیستم، خدماتی به مسافر تعلق نمی گیرد.
  3. پرداخت وجه به تنهایی نشانه ی صدور بلیط نیست و باید بعد از پرداخت نهایی پرینت بگیرید. در صورتی که پیامک یا ایمیل تاییدیه را دریافت نکرده اید می توانید با بخش پشتیبانی پروازیاب 24 تماس حاصل نمایید تا پیگیری های لازم صور ت گیرد.
  4. در خرید بلیط سیستمی، مسافران کمتر از 2 سال نوزاد، بین 2 تا 12 سال کودک و بیش از 12سال بزرگ‌سال به حساب می آیند. ذکر سن دقیق بعلت تاثیر در قیمت بلیط ضروری است. می توانید از این گزینه در بلیط سیستمی به عنوان برتری بر بلیط های چارتری نام برد.
  5. استرداد بلیط از جانب مسافران شامل جریمه می باشد و با کسر میزان درصد جریمه مشخص، بلیط مسترد می شود.
  6. باطل شدن بلیط از جانب ایرلاین و یا تأخیر بیش از 2 ساعت در پرواز، شامل جریمه کنسلی نمی ‌باشد.
  7. ارائه‌ ی بلیط و یا رسید مهرشده توسط ایستگاه مبدأ، برای پیگیری و استرداد بدون جریمه‌ الزامی است.
  8. کسب اطلاعات لازم در مورد قوانین کنسلی و همچنین میزان مجاز بار و نوع هواپیما قبل از رزرو به عهده رزرو گیرنده می ‌باشد.
  9. توجه به فاصله زمانی مناسب در صورت داشتن ادامه ی مسیر بر عهده رزرو کننده می باشد.
  10. نوع هواپیما طبق اعلام ایرلاین ‌ها و چارترکنندگان در زمان خرید و صدور بلیط می‌باشد و هر تغییری در نوع هواپیما بر عهدۀ شرکت هواپیمایی برگزارکنندۀ پرواز خواهد بود و شرکت هواپیمایی در این مورد مسئولیتی ندارد.

مقررات استرداد بلیط پرواز خارجی هواپیمایی کارون

چنانچه مسافران درخواست کنسلی بلیط های سیستمی را داشته باشند طبق قوانینی که در بلیط ها هم درج شده ، بعد از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه کنسلی و مبلغ کارمزد انتقال وجه از مبلغ پرداخت شده توسط مسافر کسر می شود و باقی مانده این مبلغ نیز، بصورت آنلاین به حساب مسافر عودت داده می شود. البته در مورد پرواز های چارتر یا غیر قابل استرداد این مسئله صادق نیست و مدت زمان بازگشت وجه به حساب مسافر، تابع مقررات بین بانکی (بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری) خواهد بود.

کلاس های پروازی هواپیمایی کارون

به طور کلی اغلب پروازهای هوایی دو کلاس بیزینسی و اقتصادی دارند. کلاس پروازی اکونومی یا اقتصادی هواپیمایی کارون خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما ارائه می دهد. به این صورت که در طول پرواز، پذیرایی ساده و مقرون به صرفه برای مسافران انجام می شود و برای سرگرمی مسافران تلویزیون‌ در پشت صندلی و یا داخل کابین قرار داده شده که می توانید در طول پرواز فیلم تماشا کنید. اگر در سفرهای خود قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید می توانید پرواز ایرلاین کارون را انتخاب نمایید تا در کاهش هزینه ها به شما کمک کند.

خرید ارزان ترین بلیط هواپیما از کارون با پروازیاب 24

لیست پروازهای داخلی هواپیمایی کارون

با توجه به اینکه هواپیمایی کارون در طول هفته پروازهای بسیاری به مقاصد مختلف انجام می دهد، چنانچه قصد سفر با ایرلاین کارون را دارید باید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی کارون انتخاب کنید. در این زمینه برای خرید بلیط هواپیما طبق مراحلی که در قسمت قبل گفته شد عمل نمایید.

مقاصد داخلی ایرلاین کارون

پروازهای داخلی هواپیمایی کارون شامل پروازهای لحظه آخری کارون، پروازهای چارتری کارون، پروازهای نرخ ویژه کارون و پروازهای سیستمی کارون می باشد و با توجه به شرایط و مقصد خود می توانید اقدام به خرید بلیط نمایید. از جمله بلیط های مسیرهای داخلی هواپیمایی کارون که می توانید از طریق پروازیاب 24 خریداری کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط هواپیما دزفول تهران کارون
  • بلیط هواپیما تهران اهواز کارون
  • بلیط هواپیما اهواز تهران کارون
  • بلیط هواپیما اهواز بندرعباس کارون
  • بلیط هواپیما بندرعباس اهواز کارون
  • بلیط هواپیما اصفهان اهواز کارون
  • بلیط هواپیما اهواز اصفهان کارون
  • بلیط هواپیما یزد تهران کارون
  • بلیط هواپیما تهران دزفول کارون
  • بلیط هواپیما تهران یزد کارون
  • بلیط هواپیما رشت اهواز کارون
  • بلیط هواپیما اهواز رشت کارون

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

میزان بار مجاز مسافران در پرواز های ایرلاین کارون

در رابطه با میزان بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای کارون باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ یک از مسافران نباید بیش از 5 کیلوگرم بار دستی به همراه خود داشته باشد و بیش از این را باید در قسمت بارگذاری تحویل دهد. میزان بار مجاز در پروازهای داخلی در ایرلاین کارون حداکثر 20 کیلوگرم می ‌باشد.

اطلاعات ناوگان هوایی ایرلاین کارون

9 فروند هواپیما در ناوگان ایرلاین کارون فعالیت دارند که این تعداد به تفکیک زیر می باشند:

  • 1 فروند بوئینگ 737
  • 4 فروند فوکر 100
  • 4 فروند فوکر 50

خرید بلیط های هواپیمای نوروزی ارزان قیمت از پروازیاب 24

جزئیات بیشتر قوانین حمل بار هواپیمایی کارون

علاوه بر میزان بار مجاز که جزء موارد مهم برای حمل بار در خطوط هوایی می باشد، هواپیمایی کارون قوانین دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. ورود هر گونه حیوان زنده به داخل کابین هواپیما ممنوع می باشد و فقط با استفاده از قوانین یاتا و در صورت اجازه ی کشور مقصد، مسافران حق حمل حیوان در قسمت بار را دارند.
  2. ورود وسایل آرایشی که میزان آن بیش تر از ۱۰۰ میلی لیتر به کابین مسافران قدغن می باشد و مسافر می توانند آن ها را در نایلون های پلاستیکی بسته بندی نمایید و به قسمت بار هواپیما تحویل دهند.
  3. از حمل مواد غذایی که امکان فاسد شدن آن وجود دارد به داخل قسمت بار جدا خودداری نمایید. هر مسافر فقط اجازه ی حمل یک ظرف کوچک به داخل کابین را دارد این ظرف نیز باید در نایلون های شفاف بهداشتی بسته بندی شود.
  4. ورود کالسکه و ویلچر کودکان و ناتوانان جسمی بلامانع است.
  5. حمل سلاح های گرم و سرد، مواد محترقه، مواد شیمیایی مثل اسید های خورنده و از این دست، به داخل کابین و قسمت بار هواپیما ممنوع می باشد.
  6. حمل اجساد در کابین بار بصورت موقت مومیایی می شود تا از انتقال آلودگی و بیماری در طی مسیر جلوگیری شود. بعد از آن مدارک مورد نیاز از قبیل گواهی فوت به ایرلاین مورد نظر تحویل داده شد و جسد در تابوتی که پلمپ می شود، قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تابوت در قسمت جداگانه از بارهای مسافران قرار می گیرد. در فضایی که دمای آن برای نگهداری جسد مناسب باشد تا از فاسد شدن ان جلوگیری کند.

خرید بلیط هواپیمایی کارون از پروازیاب 24

از جمله عواملی که باعث محبوبیت بیشتر شرکت هواپیمایی کارون شده، سابقه طولانی در خدمات هوایی و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری موفق این شرکت هواپیمایی می باشد. همچنین حساسیت شرکت هواپیمایی کارون به روی امنیت هوایی و پروازهای کارون باعث تبدیل این ایرلاین به امن‌ترین ایرلاین داخلی شده است. با خرید بلیط هواپیمایی کارون از پروازیاب 24 می توانید تجربه ی یک سفر امن، مطمئن و لذتبخش را تجربه کنید. ایرلاین کارون در عین داشتن ضریب ایمنی بالا، در کارنامه ی پروازی خود هیچ گونه سانحه ایکه خسارت داشته باشد، ندارند و طبق آمارهای جهانی پرواز کارون لقب ایمن‌ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه را دارد.

شما می توانید خرید ارزان بلیط هواپیمای کارون را به راحتی از پروازیاب 24 به صورت انلاین در 24 ساعت شبانه روز انجام دهید. مشاوران و کارشناسان فروش پروازیاب 24 بصورت آنلاین در خدمت مسافران محترم هستند تا به سوالات و درخواست های آن ها رسیدگی کرده و پاسخگوی نیاز آن ها باشند.

ثبت نظر
chat 0