{{ctrl.notification}}
معرفی هواپیمایی تفتان در پروازیاب 24

شرکت های هواپیمایی متعدد و معتبری در ایران در زمینه حمل و نقل هوایی در حال فعالیت هستند. یکی از این شرکت ها، هواپیمایی تفتان می باشد که از سال 1381 آغاز به کار کرد. هواپیمایی تفتان در فرودگاه چهاربهار به مسافران خدمات رسانی می کند. هدف این شرکت توسعه و گسترش منطقه اقتصادی سیستان بلوچستان می باشد. پروازیاب 24 برای آشنایی بیشتر مسافران با شرکت هواپیمایی تفتان در این مقاله به معرفی این ایرلاین می پردازد تا بتوان در مسیر های پروازی مختلف سفری آرامش بخش را تجربه نمود. با پروازیاب 24 همراه باشید.

خرید بلیط ایرلاین تفتان از پرواز یاب 24

تاریخچه شرکت هواپیمایی تفتان

تفتان در مدت فعالیت خود با مشکلات متعددی رو به رو شد که امکان پیشرفت و توسعه را از این ایرلاین گرفت. در سال 1381 با دو فروند هواپیما فوکر با ظرفیت 50 نفر آغاز به فعالیت کرد. پس از مدتی به دلیل مشکلات به وجود آمده تمامی پرواز های شرکت کاملا لغو شد و این عدم پرواز تا سال 1391 ادامه داشت. در سال 1391 یک سرمایه گذار، تفتان را مجدداً راه اندازی کرد. البته مشکلات پروازی همچنان همراه این ایرلاین بود. پس از گذشت 4 سال در سال 1395 به دستور آقای روحانی رئیس جمهور وقت با نام تفتان ایر افتتاح شد. اکنون این شرکت هواپیمایی دارای 3 فروند هواپیما بوده که علاو بر دو فروند هواپیمای فوکر دارای یک فرند هواپیمای بوئینگ MD با ظرفیت 170 نفر می باشد. از این 3 فروند در حال حاضر دو فروند فعال بوده و به مسافران این ایرلاین خدمات رسانی می کند. با گذر از همه فراز و نشیب هایی که تفتان تجربه کرد در برنامه های آینده خود خرید چند فروند هواپیما را در نظر دارد تا بتوانند شهر های بیشتری را تحت پوشش خطوط هوایی خود قرار دهد.

مهمانداران صبور در هواپیمایی تفتان

شاید از جمله مسافرانی باشید که زیاد با هواپیما سفر می کنید و مسیرهای پروازی را با ایرلاین های مختلف تجربه کرده اید. در بیشتر شرکت های هواپیمایی پوشش مهمانداران و خدمه پرواز بسیار شبیه به هم بوده و تفاوت آن ها بیشتر در رنگ و طرح لباس است اما اگر پرواز با شرکت هواپیمایی تفتان را در مسیر زاهدان تهران تجربه کرده باشید خواهید دید که لباس مهمانداران و خدمه پرواز بسیار متفاوت است. در واقع لباس آن ها مطابق با لباس سنتی مردم محلی سیستان و بلوچستان انتخاب شده است. همین امر سبب شده مسافران بومی اغلب مسیر پروازی رفت و برگشت زاهدان تهران این ایرلاین را برای سفر انتخاب کنند. پرواز با ناوگان های تفتان می تواند به فرهنگ و سنت های استان سیستان و بلوچستان پی برد. مهمانوازی و ادب مهمانداران سبب شده بسیاری از مسافران برای سفر های تفریحی و کاری خود ایرلاین تفتان را انتخاب کنند. می توان گفت این نوع پوشش مهمانداران علاوه بر نمایش فرهنگ منطقه، کمی هم جنبه تبلیغاتی دارد تا بتواند نظر مسافران بیشتری را به خرید بلیط هواپیمای تفتان تشویق کند. همان طور که می دانید تبلیغات یکی از راه های جذب مشتری است و این نوع تبلیغات همواره تاثیر بیشتری نسبت به سایر روش ها داشته و همواره توانسته است مخاطبانی را به خود جلب کند.

خرید بلیط هواپیمای تفتان از پروازیاب 24

مسیر های پروازی ایرلاین تفتان ایر

همان طور که قبلا هم گفتیم این ایرلاین در مسیر رفت و برگشت تهران زاهدان در حال خدمات رسانی به مسافران است. تفتان سعی دارد با توسعه در ناوگان هوایی خود، مسیرهای پروازی را گسترش داده و شهر هایی چون شیراز، اهواز، مشهد، کیش و غیره را به مقاصد پروازی خود بیافزاید. تقویت ناوگان هوایی اولین قدم برای شروع افزایش مسیر های پروازی می باشد تا کمک بزرگی به صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان شود.

بررسی قوانین پرواز  شرکت هواپیمایی تفتان

شناخت قوانین و مقرارت یک ایرلاین به مسافران کمک می کند تا با رعایت آن سفری راحت و بدون مشکل را شروع کنند. شرکت هواپیمایی تفتان نیز دارای قوانین مشخص در پر وازهای خود است.

  • مسافران بین المللی مجازند با پاسپورتی که در حدود 6 ما اعتبار دارد سفر کنند.
  • بررسی ویزا و پاسپورت در سفر های خارجی و مدارک شناسایی در سفر های داخلی توسط مسافر انجام می شود.
  • اگر بر اثر نقص فنی یا هر مشکل دیگر پرواز کنسل شود هزینه بلیط به طور کامل برگشت داده می شود در صورتی که پروازی بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد و مسافر خواهان استرداد بلیط باشد می توانند به راحتی بلیط خود را کنسل و تمام وجه بلیط را پس بگیرد.
  • علاوه بر آنچه که گفته شد تفتان قوانینی در زمینه حمل بار دارد. قوانین بار در این شرکت متفاوت بوده و مسافران پس از خرید بلیط هواپیمای تفتان با مطالعه بخش قوانین بار باید میزان بار مجاز را به همراه داشته باشند. اگر وزن بار بیش از حد مجاز باشد، هزینه بار اضافی باید پرداخت شود.
  • بر اساس ایرلاین تفتان صاحب بار کسی است که برچسب بار به نام او خورده است. زمانی که اتفاقی برای بار پیش آید ایرلاین فقط به صاحب بار پاسخگو خواهد بود.
  • هنگام خرید بلیط هواپیمای تفتان، مسافران تعهد می دهند که بار غیر مجاز و باری که موجب آسیب رساندن به مسافران است را همراه نداشته باشند.

آشنایی با فرودگاه زاهدان

از آن جا که پرواز ناوگان های هوایی شرکت هواپیمایی تفتان در فرودگاه زاهدان انجام می شود. شناخت و معرفی این فرودگاه خالی از لطف نیست آشنایی با محیط و خدمات فرودگاه به مسافران کمک می کند تا در صورت نیاز به امکاناتی مانند فوریت های پزشکی بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند. فرودگاه زاهدان از لحاظ سیاسی و اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد، زیرا استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است. این فرودگاه در زاهدان، بزرگترین شهر سیستان و بلوچستان واقع شده که در سال 1332 شروع به کار کرد و جزء هشتمین فرودگاه بین المللی کشور محسوب می شود. تفتان توانست نقش بسزایی در توسعه گردشگری استان داشته باشد.

خرید بلیط هواپیمایی تفتان از  پروازیاب 24

فرودگاه زاهدان از سه ترمینال مسافربری تشکیل شده که هر کدام پروازهای خاصی را انجام می دهند. ترمینالی پروازهای مربوط به حج عمره را انجام می دهد و دو ترمینال دیگر هر یک به طور مجزا پروازهای داخلی و خارجی را دارند. همانند بیشتر فرودگاه های کشور این فرودگاه از امکاناتی نظیر سالن انتظار، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، اتاق مادر و کودک و غیره برخوردار بوده است. مسافران می توانند از فرودگاه زاهدان به شهرهایی مانند تهران، مشهد، گرگان، چابهار، کرمان، شیراز و اصفهان سفر کنند. همچنین پرواز هایی به مقاصد خارجی نظیر دمشق، بغداد، دبی، نجف و جده را پوشش می دهد.

شهر زاهدان پرجمعیت ترین شهر سیستان و بلوچستان

شهر زاهدان از پرجمعیت ترین شهرهای سیستان و بلوچستان می باشد که دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی خاص خود است که سفر به این شهر را بسیار متفاوت و شگفت انگیز نموده است. تنها با گردش در مرکز شهر با چشم انداز های فوق العاده ای رو به رو می شوید که کمتر جایی می توان آن را مشاهده کرد. در تصور بسیاری از گردشگران زاهدان شهری بدون جاذبه است ولی هنگامی که به زاهدان وارد می شوند آن شهر را غر ق زیبایی و دیدنی ها می یابند. گردش در شهر و بازدید از جاذبه های آن برای مسافران، خاص و بی همتا خواهد بود. از جاذبه های این شهر می توان به قلعه لادیز، آبشار لادیز، مسجد زرنگ، خانه ابویی، مسجد شاه علی و غیره اشاره کرد.

خرید بلیط ایرلاین تفتان از پروازیاب 24

برایبهترین زمان سفر و خرید بلیط هواپیمای تفتان به مقصد زاهدان باید بدانید، زاهدان به طور کلی در تمام طول سال آب و هوایی گرم و خشک دارد و فقط در دو ماه دی و بهمن هوا کمی خنک تر می شود که گاهی در این ماه ها بارش باران را شاهد خواهید بود. برای اقامت بهتر، پیشنهاد می کنیم به هتل مجهز و چهار ستاره استقلال رفته و استراحتی آرامش بخش را تجربه کنید و یا هتل های باکیفیت و مجهز دیگری نظیر هتل صالح، هتل امین، هتل جهانگردی و غیره را برای اقامت در زاهدان انتخاب کنید. بازار رسولی و مجتمع تجاری هامون از بهترین بازار ها و مجتمع های تجاری شهر است که می توانید خرید سوغاتی، صنایع دستی و دیگر کالا ها را داشته باشید.

آژانس مسافرتی پروازیاب 24 با معرفی ایرلاین تفتان در صدد است خرید بلیط هواپیمای تفتان را به مسافرانی که قصد سفر به شهر زاهدان دارند معرفی و ارائه نماید. با سفر به زاهدان سفری متفاوت را به این شهر جنوبی کشور با شرکت هواپیمایی متعلق به خود استان تجربه کنید. پروازیاب 24 خدمات مسافرتی متنوعی مانند رزرو هتل و تور را فراهم کرده تا مسافران به راحتی و در کمترین زمان برنامه سفر به استان سیستان و بلوچستان را داشته باشند.

 

date_range چهارشنبه 13 آذر 1398 remove_red_eye 3050 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0