{{ctrl.notification}}
مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا_ پروازیاب24

ویزای توریستی کانادا یا همان ویزای گردشگری کانادا معمولا به افرادی داده می شود که با هدف گردشگری یا دیدن اقوام و آشنایان وارد کانادا می شوند. کانادا جز پربازدیدترین کشورهای گردشگری جهان است؛ بی دلیل نیست که خرید بلیط هواپیما به مقصد کانادا همواره جزء پرفورش‌ ترین بلیط های هواپیمای ایرلاین های خارجی است. ویزای توریستی کانادا امکان یک سفر تفریحی گردشگری را به کانادا برای شما مهیا می‌کند. بنابراین اگر هنوز مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا را آماده نکردید، در این مقاله همراه ما باشید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

اطلاعاتی درباره کشور کانادا

کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی قرار دارد که از غرب با اقیانوس آرام، از شرق با اقیانوس اطلس، از شمال با اقیانوس منجمد شمالی و از جنوب با کشور آمریکا (مرز این دو کشور طولانی ترین مرز زمینی جهان را تشکیل می دهد) همسایه است. پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگترین شهر آن تورنتو است، همچنین زبان رسمی این کشور به دو زبان انگلیسی و فرانسوی است. کانادا با اینکه دومین کشور پهناور جهان است اما جمعیت نسبتا کمی دارد (۵/۳۸ میلیون نفر) و اکثر قسمت های شمالی آن به دلیل نزدیکی به اقیانوس منجمد شمالی و سرمای زیاد خالی از سکنه است. با اینکه کانادا جزو کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان نیست و برای سفر به این خطه پهناور نیاز به اخذ ویزای کانادا دارید.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یکی از انواع ویزاهای کانادا است که بسته به اهداف سفر به چند مورد تقسیم می شود. این تقسیم بندی بر اساس یک بار ورود و یا چند بار ورود، مدت زمان اقامت و... بستگی دارد و متناسب با شرایطی که دارید، می توانید نوع ویزای خود را انتخاب کنید. به دلیل بسته شدن سفارتخانه های کانادا در ایران، به این نکته توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید به سفارتخانه یکی از کشورهای همسایه نظیر ترکیه مراجعه کنید و در آنجا درخواست خود را ثبت کنید. با رزرو بلیط هواپیما ترکیه در پروازیاب۲۴ می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید و از طریق سفارتخانه ترکیه برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنید.

اخذ ویزای توریستی کانادا در پروازیاب24

انواع ویزای توریستی کانادا

۱- ویزای سینگل کانادا

سینگل در لغت به معنای تنهاست و ویزای سینگل همانطور که از اسمش پیداست، مسافر تنها می تواند فقط یک بار به خاک کانادا وارد شود و پس از خروج از آن نمی تواند دوباره وارد شود، هرچند که حتی از زمان اعتبار اقامت نیز باقی مانده باشد.‌ بنابراین ویزای سینگل کانادا به معنی یک بار ورود است و پس از خروج از کشور فاقد اعتبار و ارزش است.

۲- ویزای مولتیپل کانادا

ویزای مولتیپل کانادا از بهترین ویزاهای کشور کاناداست که به ویزای ۵ ساله و یا ویزای مولتی کانادا نیز معروف است‌. معمولا اعتبار پاسپورت های ایرانی ۵ ساله است و این ویزا نیز تا زمانی که پاسپورت اعتبار دارد، معتبر است. ویزای مولتیپل کانادا یک ویزای موقت است و مدت اقامت در کانادا برای هر بار ورود ۶ ماه است، نکته جالب اینکه پس از تمام شدن ۶ ماه، فرد می تواند پس از چند ساعت از کانادا خارج شود و دوباره با ورود مجدد ۶ ماه دیگر را در این کشور اقامت کند. همچنین با داشتن این نوع ویزا به طور نامحدود می توانید در هر موقعی از سال برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید.

۳- سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا یا ویزای والدین فقط مختص پدر و مادرها یا مادربزرگ و پدربزرگ هاست، به این صورت که فرد دعوت کننده فقط می تواند برای والدین خود دعوت نامه ارسال کند‌، همچنین فرد دعوت کننده باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد و سن او نیز بالای ۱۸ سال باشد. نکته مهم اینکه حقوق سالیانه فرد دعوت کننده نباید کمتر از ۲۴۰۰۰ دلار کانادا باشد و برای یک سال نیز باید بیمه خدمات درمانی فرد متقاضی را در کانادا پرداخت کند، همچنین سلامتی فرد متقاضی را باید پزشک معتمدی از سفارتخانه کانادا تایید کند. با مراجعه به سایت پروازیاب۲۴ و در منوی تماس با ما می توانید با کانترهای اخذ ویزا در ارتباط باشید و با ارائه‌ی مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا برای اخذ ویزا اقدام کنید.

انواع ویزای توریستی کانادا- پروازیاب24

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا در دو ویزای سینگل و ویزای مولتی شبیه هم است ولی در سوپر ویزا با این دو کمی متفاوت است. از مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا هم در ثبت نام آنلاین و هم در ثبت نام حضوری در سفارتخانه، پر کردن فرم ویزاست که باید به صورت دقیق و صحیح تکمیل شود تا بعدا باعث ریجکت شدن ویزا نگردد.

۱- مدارک لازم برای ویزای سینگل کانادا و مولتیپل کانادا

- تکمیل فرم و اطلاعات شخصی به صورت دقیق برای هر نفر

- ارائه پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار

- یک قطعه عکس در ابعاد ۳/۵ * ۴/۵ با پس زمینه سفید

- شناسنامه

- ترجمه سند ازدواج در صورتی که با همسر خود سفر می کنید

- ارائه گواهی اشتغال در صورتی که با فرزندان خود سفر می کنید

- ارائه شرح رزرو هتل و بلیط و رفت و برگشت (در صورت نداشتن دعوتنامه)

- ارائه مدارک مالی (نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی، گردش ۴ ماه اخیر حساب بانکی و...)

- ترجمه سندهای ملکی

- رضایت نامه برای کودکانی که به همراه والدین خود سفر نمی کنند

۲- مدارک لازم برای اخذ سوپر ویزای کانادا

علاوه بر مدارکی که در بالا ارائه شد، مدارک زیر را نیز باید برای سوپر ویزا ارائه دهید:

- مدارکی که نشان دهنده حقوق سالانه دعوت کننده تا ۲۴ هزار دلار باشد

- مدارک لازم برای پرداخت بیمه درمانی فرد متقاضی توسط فرد دعوت کننده

- تائیدیه پزشک سفارتخانه برای فرد متقاضی

- مدارک اقامت فرد دعوت کننده به همراه شرایط مالی آن

مدارک لازم برای اخذ سوپر ویزای کانادا

رد شدن درخواست ویزای کانادا

رد شدن درخواست ویزای کانادا می تواند به دلایل مختلفی باشد که ممکن است برای همه پیش آید و زمانی ناراحت کننده است که متوجه شوید هزینه و زمانی که صرف کرده اید، هدر رفته است. عواملی مانند اختلال در پر کردن فرم درخواست ویزا، محل اقامت، مدت زمان اقامت، نداشتن حساب مالی مناسب، نداشتن شغل مناسب در کانادا و... همگی می تواند از عوامل ریجکت شدن ویزای کانادا باشند.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کانادا در پروازیاب ۲۴

پروازیاب۲۴ از معتبرترین مراجع فروش اینترنتی بلیط هواپیما و سایر ناوگان های ریلی و زمینی است که از طریق آن می توانید خدمات مورد نیاز سفرتان را اعم اط بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو هتل های داخلی و بین المللی و همچنین اخذ ویزا اقدام کنید.

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما با بهترین قیمت فقط کافیست وارد سایت شوید و از طریق تقویم قیمتی که پیش روی شماست، با وارد کردن مبدا و مقصد سفر، به لیست پروازها دسترسی پیدا کنید و با مقایسه قیمت‌ها مناسب ترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید. همچنین در این سایت می توانید از بخش ارتباط با ما با کانترهای رزرو هتل در ارتباط باشید و محل اقامت خود را در هر جای دنیا رزرو کنید.

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما کانادا از پروازیاب 24 می توانید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید؛ همچنین برای پیگیری خرید بلیط هواپیما می توانید از منوی مربوط به پیگیری خرید در صفحه اصلی سایت، وضعیت بلیط خود را مشاهده و پیگیری نمایید.  پروازیاب24 با در نظر گرفتن اهمیت زمان برای مسافران خارجی، با ارائه خدمات اخذ ویزا، گامی مؤثر در راستای رونق فروش خدمات مسافربری برداشته است. بعلاوه این خدمات، اپلیکیشن پروازیاب ۲۴ برای دسترسی راحت تر شما عزیزان فراهم شده است.

date_range شنبه 21 فروردین 1400 remove_red_eye 2430 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0