{{ctrl.notification}}
راهنمای سفر به تبریز| تبریز گردی_پروازیاب24

تبریز یکی دیگر از شهر های فوق العاده ایران است  که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 نامگذاری شده است. این منطقه شگفت انگیز در شمال غربی ایران شهری تاریخی و غنی از تاریخ  و فرهنگ است. معماری خیره کننده و دوست داشتنی ترین  مردمی که تا به حال دیده اید را می توانید در این شهر پیدا کنید.

این مکان به عنوان «شهر اولینها» یا «شهر بنیانگذاران» تعریف میشود، زیرا این مکان اولین انقلاب جمهوریخواه در سال1905 بود. مکانی در ایران که برای اولین بار مدرنیته خود را نشان داد و در سراسر جهان گسترش یافت. از جمله شگفتی های این  شهر زیبا می توان به اولین انتشارات، اولین سالن تئاتر عمومی و اولین هتل های مدرن اشاره کرد.
 

بازار تاریخی تبریز
 بازار تاریخی تبریز

اگر راه خود را به بازار بزرگ پیدا کردید، یک یا دو روز را صرف گشت و گذار در تمام گوشه ها و دیدن بهترین معماری های ایرانی کنید. در هنگام پیاده روی بدون شک مناظری مشاهده می کنید که شما را شگفت زده می کند. اگرچه قیمت ها منصفانه است و  فروشندگان رفتاری  دوستانه  دارند، اما اگر فارسی یا ترکی بلد نیستید باید یک راهنما استخدام کنید.

 پارک ایل گلی تبریز
 پارک ایل گلی تبریز

تا اینجا فقط به میراث تاریخی تبریز پرداختیم. اما ممکن است فکر کنید، "اگر بخواهم استراحت کنم و به جایی با محیط طبیعی تربروم چه؟" شما به نقطه مناسبی رسیده اید زیرا پارک ایل گلی به دلیل زیبایی طبیعی، مناظر دوستانه و چشم اندازهای خیره کننده، طبیعتی باشکوه محسوب می شود.
علاوه بر این پارک ایل گلی چندین جاذبه نفس گیر دیگر مانند دریاچه ایل گلی، استخر باغ، قلعه و رستوران و کافه نیز دارد. پیدا کردن مکانی برای اقامت در نزدیکی پارک ایل گلی بسیار ساده است و می توانید به راحتی در یکی از بهترین هتل ها با مناظر زیبا  مستقر شوید.
 

 غذاهای سنتی تبریز
 غذاهای سنتی تبریز

مسلما می دانید هر شهر ایران غذاهای لذیذ خود را دارد. تبریز گوهر پنهان همه این شهرهاست . کوفته تبریزی و کباب سنتی  تبریزی از لذیذترین غذاهای تبریز هستند.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتری و سیستمی در پروازیاب۲۴

پروازیاب24 یکی از معتبرترین مراجع فروش بلیط هواپیما است که تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی را پوشش می دهد. شما می توانید با یک کلیک ساده روی لینک پروازیاب24 وارد صفحه اصلی سایت شوید و از منوی منتخب بلیط هواپیما با انتخاب مبدأ و مقصد، به لیست انواع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری با قیمت های متنوع دسترسی پیدا کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از پروازیاب 24 می توانید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید؛ همچنین برای پیگیری خرید بلیط هواپیما می توانید از منوی مربوط به پیگیری خرید در صفحه اصلی سایت، وضعیت بلیط خود را مشاهده و پیگیری نمایید.

از دیگر خدمات سایت پروازیاب۲۴ رزرو هتل خارجی و داخلی، خرید بلیط قطار و حتی بلیط اتوبوس است. همچنین پروازیاب24 با در نظر گرفتن اهمیت زمان برای مسافران خارجی، با ارائه ی خدمات اخذ ویزا، گامی مؤثر در راستای رونق فروش خدمات مسافربری برداشته است. اپلیکیشن پروازیاب۲۴ نیز برای ارائه ی خدمات بهتر، طراحی و در وبسایت پروازیاب24 در دسترس است.

 

date_range دوشنبه 20 دی 1400 remove_red_eye 436 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0