{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز و اهواز تهران

زمانی که با هواپیمای تهران اهواز و یا اهواز تهران سفر می کنید بیشتر مسافرانی از قشرهای کارمند و دانشجو می بینید یا افرادی که برای درمان های پزشکی سفر می کنند. این افراد بیشتر هدفشان زود به مقصد رسیدن است به همین دلیل زیاد مشکل انتخاب ایرلاین و یا کلاس های پروازی را ندارند به همین دلیل پروازیاب 24 بیشتر سعی می کند ارزان ترین بلیط ها را در این مسیر به مسافرین پیشنهاد دهد. البته مسافرانی نیز هستند که کیفیت پرواز برایشان بسیار مهم است و برای احترام به تمامی سلیقه ها پروازیاب 24 در ادامه لیست پیشنهادی خود پروازهایی با کلاس های پروازی بیزینس و فرست کلاس را پیشنهاد می دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با جزئیات خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز و اهواز تهران در پروازیاب 24 آشنا شوید.

خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز و اهواز تهران از پروازیاب 24

خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز

  • بیشتر افرادی که می خواهند از تهران به اهواز سفر کنند به دلیل اینکه تحمل وسایل حمل و نقل زمینی در این مسیر دشوار و طولانی است معمولا تصمیم می گیرند که با هواپیما سفر کنند. برای خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز در این مسیر می توانید از طریق آژانس هواپیمایی و یا سایت معتبر خرید بلیط هواپیما پروازیاب 24 اقدام نمایند. حال با توجه به نیاز، مسافر می تواند روش های مختلفی را برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای تهران اهواز  انتخاب کند که در زیر به آن اشاره کرده ایم.
  • بلیط هواپیمای سیستمی: قیمت این نوع بلیط ها معمولا توسط شرکت هوایی مورد نظر تصویب می شود و می توانید هر زمان که برنامه سفرتان کنسل شد آن را مسترد کنید(با کسر جریمه قوانین مربوط به ایرلاین انجام می شود). همچنین اگر همراه خود کودک دارید بهتر است از این نوع بلیط هواپیمایی استفاده کنید زیرا مبلغ کمتری برای خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز می پردازد.
  • بلیط هواپیمای چارتری: این نوع بلیط ها معمولا ثبات قیمتی ندارد و به این صورت است که آژانس های مسافرتی  معمولا یک سری از صندلی های هواپیما را از قبل خریداری می کنند و بنا به تشخیص خود قیمت ها را تغییر می دهند. این تغییرات دقیقا به میزان تقاضای مسافران  بستگی دارند. به عنوان مثال در ایام تعطیل ممکن است قیمت بلیط بیشتر و در ایام غیر تعطیل کمتر شود. بهتر است بدانید هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می شویم آژانس های مسافرتی برای اینکه بلیط های خود را بفروش برسانند هزینه بلیط ها را کاهش می دهند که این کاهش قیمت امتیاز بزرگی برای مسافرانی است که ماموریت های فوری، جلسات کاری و غیره برایشان پیش می آید و می خواهند با کمترین هزینه خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز را داشته باشند.
  • بلیط هواپیمای ارزان: بلیطی به نام بلیط ارزان در سامانه های فروش بلیط وجود ندارد و نمی توان گفت که بلیط هواپیمای سیستمی به نسبت چارتری ارزان تر است و یا برعکس. در سایت پروازیاب 24 معمولا در زمانی که مبدا و مقصد مورد نظر را وارد می کنید تمامی پروازها از کمترین هزینه به بیشتری هزینه مرتب می شود. می توانید مناسب ترین بلیط را با توجه به نوع نیاز انتخاب کنید. گاهی مسافران با اطلاع از زمان سفر از تهران به اهواز می توانند بلیت مورد نظر را در تاریخی که می خواهند بخرند و مناسب ترین قیمت را با توجه به ساعات پرواز و ایرلاین های مختلف انتخاب کنند.

خرید ارزان بلیط اهواز تهران

در خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز می توان با بلیط های سیستمی و چارتری اقدام نمود که با توجه به نیاز مسافر انجام می شود. البته اگر عجله ندارید کمی صبور باشید تا بلیط را با قیمتی مناسب تر در لحظات آخر خریداری کنید. همچنین می توانید صبر کنید آخرین دقایقی که نزدیک به پرواز است اقدام به خرید بلیط هواپیمای اهواز تهران کنید که ممکن است بلیط ارزانتر بدست آورید اما باید ریسک عدم ظرفیت را هم بپذیرید. راه دیگری که بتوانید بلیط ارزان هواپیمای اهواز تهران را خریداری کنید این است که در زمان خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز بلیط برگشت را نیز خریداری کنید. این نوع خرید بلیط برای افرادی مناسب است که از تاریخ برگشت خود به صورت دقیق مطلع هستند.

خدمات ویژه در فرودگاه تهران

برای پرواز تهران اهواز باید به فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید. این فرودگاه بزرگترین و مجهزترین فرودگاه در ایران است که دارای خدمات ویژه ای است. علاوه بر خدمات عمومی فرودگاه های دیگر این خدمات را نیز ارائه می دهد:

  • خدمات رفاهی: سالن پذیرایی با فضایی دلنشین و آرام، سرو انواع نوشیدنی های مختلف، سوئیت برای اسکان موقت مسافرین، اتاق مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم پرسرعت، صندلی ماساژ، سالن کنفرانس، سالن همایش، کافی شاپ
  • خدمات فرودگاهی: ایران سوئیس ویلچر، ارائه سرویس برای حیوانات خانگی، ارائه خدمات به مشایعین، عبور از گیت های اختصاصی بازرسی و تحویل چمدان به همراه اخذ کارت پرواز
  • خدمات عمومی: سالن عمومی، غرفه کتاب، رستوران، سالن ترانزیت، کافی شاپ، بوفه نوشیدنی های سرد و گرم، نمازخانه، پارکینگ با ظرفیت بالا، دستگاه های خودپرداز، غرفه های پوشاک و صنایع دستی، دفاتر هتل ها و شرکت های هواپیمایی

خدمات فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز مهمترین فرودگاه در جنوب غربی ایران است که به دلیل موقعیت استراتژیکی این شهر سعی شده است که در بالاترین درجه کیفیت و امنیت پرواز باشد. طی گزارشات انجام شده  به طور میانگین روزانه 85 پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می شود. در ادامه به مهم ترین خدمات فرودگاه اهواز اشاره کرده ایم.

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران تبریز از پروازیاب 24

  • گاه زمان برای افراد بسیار مهم است و نمی توانند زمان خود را صرف ایستادن در صف های طولانی برای دریافت کارت پرواز، تحویل چمدان و گیت کنند به همین دلیل فرودگاه اهواز قسمتی را به عنوان سی آی پی در نظر گرفته است. اگر شما دانشجو و یا کارمند هستید و می خواهید خود را برای یک جلسه امتحان و یا کاری آماده کنید می توانید سی آی پی را رزرو کنید و در در فرودگاه به کارهای عقب افتاده خود بپردازید.
  • در فرودگاه اهواز برای افرادی که سالمند هستند و قصد دارند به صورت تنهایی سفر کنند نیز چاره ای اندیشیده اند به این صورت که این افراد می توانند یا به بخش سی آی پی فرودگاه بروند و تا قبل از سفر استراحت کنند و  یا اینکه می توانند از یک نیروی خدماتی که مخصوص همراهی سالمندان در فرودگاه هستند کمک بگیرند. این نیروهای خدماتی معمولا در تمامی قسمت های فرودگاه حضور دارند و نیازی نیست که از قبل اقدامی کنید و یا اینکه برای دستیابی به آن ها زمان بگذارید.
  • فرودگاه اهواز روزانه پذیرای شرکت های هواپیمایی متعددی مانند هواپیمیایی آتا، ایران ایر ، کاسپین، ایران ایرتور، آسمان، کارون، کیش ایر، ماهان، قشم، تابان و زاگرس است که در مسیر تهران اهواز و اهواز تهران فعال هستند. تمامی هواپیمایی های ذکر شده از ایمن ترین ایرلاین های فعال در ایران هستند که دارای پرسنل دوره دیده و مجرب هستند و سفری لذت بخش را برای مسافرین تضمین می کنند.

خرید بلیط هواپیما تهران اهواز و اهواز تهران از طریق پرواز یاب 24

پروازیاب 24 یکی از بزرگترین سایت های رسمی در ایران است که در زمینه فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی فعالیت دارد. از طریق سیستم خرید اینترنتی بلیط هواپیمای این سایت می توانید در هر مقصدی چه داخلی و چه خارجی بلیط متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. پروازیاب 24 تمام سعی خود را بر این داشته است که در زمان خرید بلیط هواپیما مسافر بتواند با استفاده از فیلترهای جستجوی مختلف، پروازی را که می خواهد انتخاب کند زیرا گاهی فرد قصد دارد مدتی قبل از سفر پرواز را رزرو کند تا بتواند گزینه های بیشتری برای انتخاب بلیط داشته باشد و همچنین ارزان ترین بلیط را خریداری کند. اما برخی اوقات افراد بنا به دلایل مختلف باید در کمترین زمان ممکن خود را به مقصد برسانند و قیمت نیز اهمیت دارد که با هزینه کمتر سفر کنند. در هر دو حالت پروازیاب 24 می تواند بهترین همراه شما باشد و ایمن ترین پرواز ها را به شما پیشنهاد دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای تهران اهواز از پروازیاب 24 با کمترین قیمت

یکی از مسیرهای داخلی که پروازیاب 24 فروش زیادی در آن دارد بلیط هواپیمای تهران اهواز و اهواز تهران است که به همین دلیل سعی کرده است برای رفاه حال مسافرین بهترین امکانات و خدمات را ارائه می دهد. یکی از موارد مهمی که افراد قبل از سفر به آن توجه می کنند ایرلاین مورد نظر است شما می توانید از طریق سایت ایرلاین مورد نظر را انتخاب کنید و یا تمامی ایرلاین های موجود که در مسیر پرواز تهران اهواز و اهواز تهران که دارای ظرفیت خالی هستند را مشاهده نمایید. همچنین اطلاعاتی در مورد میزان بار مجاز و طول مسیر پروازی نیز قابل مشاهده است. هر ساعت از شبانه روز که تصمیم به خرید بلیط هواپیما تهران اهواز و اهواز تهران گرفتید می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را با استفاده از یک کارت عضو شتاب از پروازیاب خریداری کنید و به صورت آنی تاییدیه پرواز را از طریق ایمیل دریافت کنید.

date_range سه شنبه 26 آذر 1398 remove_red_eye 2864 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0