{{ctrl.notification}}
خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز

اهواز دومین شهر گرم ایران است که مردمان خونگرم و صمیمی اش به حسن اخلاق و میزبانی شهرت دارند. این شهر از جمله شهرهای صنعتی است که بزرگترین کارخانه های نفت شرکت ملی را در دل خود جای داده و از طرفی وجود کارون، جاذبه های گردشگری و طبیعی، این شهر  را در مرکز توجه گردشگران و مسافران قرار داده است. خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز از جمله بلیط های پر فروشی است که از قیمت ایده آلی برخوردار است. کارکنان پالایشگاه ها، کارخانجات پتروشیمی و شرکت های نفت اهواز از جمله افرادی هستند که همواره خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز را دارند. از این رو پرواز های هوایی به اهواز در تمام ایام سال از فروش و استقبال بالایی برخوردار است. با پروازیاب 24 همراه باشید تا همه چیز در مورد خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز را بدانید.

پروازیاب 24 در این مقاله قصد دارد به معرفی فرودگاه اهواز، خرید انواع بلیط هواپیما، بهترین زمان سفر به اهواز، ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران به اهواز و خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به اهواز آشنا کند. همراه ما باشید تا در این زمینه بیشتر بدانید.

فرودگاه های اهواز

  • فرودگاه بین المللی اهواز از جمله فرودگاه های مهم و پر تردد است که روزانه پرواز های داخلی و خارجی زیادی را به مقاصد مختلف انجام می دهد که در اطراف شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده است. بسیاری از شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ایران ایر، آتا، نفت، کیش ایر ، قشم ایر، آسمان، ماهان، زاگروس، کاسپین، اترک و ایرتور پروازهای این فرودگاه را پوشش می دهند که میانگین روزانه 85 پ رواز داخلی و خارجی است. هواپیما طرح فرودگاه بین المللی اهواز، ایرباس است.

فرودگاه اهواز مجهز به سیستم ILS بوده و به صورت شبانه روزی فعال است که در روزهای طوفانی و زمان هایی که دید خلبان کم است مورد استفاده قرار می گیرد. برای رفتن به فرودگاه اهواز باید به بولوار پاسداران بروید.

خرید بلیط هواپیما تهران اهواز پروازیاب 24

خرید انواع بلیط برای  پرواز به اهواز از مبدا تهران از پروازیاب 24

پرواز ایرلاین های مختلف از طریق پروازیاب 24 ارائه می شود که می توانید باتوجه به تعداد افراد همراه، سن همراهیان، کلاس مورد نظر، کیفیت های مورد انتظار از یک پرواز ایده آل و زمان پرواز بهترین گزینه را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز را انتخاب کنید.

خرید بلیط سیستمی

در هریک از پرواز ها که فروش بلیط سیستمی را دارند شاهد "سیستمی: در کنار ایرلاین خواهید بود که از امتیازاتی همچون نیم بها بودن قیمت بلیط کودکان، قابلیت استرداد بلیط و پشتیبانی در زمان کنسلی برخوردار خواهید بود.

خرید بلیط چارتری

بلیط های  چارتری، بلیط ایرلاین های مختلف است که توسط شرکت های چارتر کننده با قیمت های مختلف فروخته می شود. در برخی موارد قیمت این بلیط ها از بلیط های سیستمی بیشتر است و گاه با هزینه ای کمتر از نصف هم به فروش می رسد. شاید در میان طرفداران خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط های چارتری پر طرفدارتر باشد اما بهتر است قبل از خرید نهایی بلیط، مقایسه ای میان بلیط های چارتری و سیستمی داشته باشید. زیرا در برخی موارد قیمت بلیط سیستمی کمتر از چارتری ارائه می شود. اما به طور کلی می توان گفت بهترین زمان خرید بلیط ارزان قیمت تهران به اهواز لحظات اخر است که چارتر کننده قیمت ها را در اگثر مواقع کاهش می دهد.

بهترین زمان سفر به اهواز

 شاید به  جرات بتوان گفت در تمام فصول سال می توان به اهواز سفر داشت. شهر اهواز تنها دو فصل دارد که به تابستان های گرم و سوزان و پاییز بدون برگ ریزان و زمستان های پر باران معروف است. در فصل زمستان هوای معتدل و خنکی بر همه جا حکم فرما است که خبری از زمستان و سوز آن نخواهد بود. می توانید در فصول سرد با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز مقدمات یک سفر  دلچسب و جذاب را بچینید که می توان بهار را در دل زمستان تجربه کرد. قطها لب کارون و جاذبه های گردشگری اهواز برایتان لحظاتی را رقم خواهد زد که هرگز فر اموش نخواهید کرد. دقت داشته باشید برای سفر به اهواز در تابستان، آب و هوای گرم و سوزانی را شاهد خواهید بود که با سایر مناطق ایران قابل مقایسه نیست. پاییز نیز شگفتی های خود را در اهواز دارد که دیگر سوز گرما و خشکی هوا را احساس نخواهید کرد. حجم مسافران و گردشگران در این فصل به اهواز کم می شود از این رو می توانید از فرصت استفاده کنید و از مزایای خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز بهر ه مند شوید و با فراغ بال مقدمات یک سفر ارزان و لذت بخش را بچینید.

خرید بلیط هواپیما ارزن تهران به اهواز

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط اینترنتی هواپیما اهواز

به دلیل حجم بالای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز، ایرلاین های داخلی زیادی خرید این بلیط را در لیست فروش خود قرار داده اند تا مسافران به راحتی بتوانند در هر تاریخ و زمان به مقصد اهواز حرکت کنند. همانطور که گفته شد ایرلاین های ایرتور، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی قشم، ایران ایر، هواپیمایی وارش، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی آتا، هواپیمایی کارون، هواپیمایی تابان، هواپیمایی معراج و غیره ایرلاین های ارائه دهنده بلیط اینترنتی هواپیما اهواز هستند.

 

خرید ارزان بلیط هواپیما تهر ان به اهواز

برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به اهواز  می توانید از روش های زیر اقدام نمایید:

  1. خرید بلیط لحظه آخری: در بسیاری از پرواز ها شرکت های چارتر کننده بلیط های خود را در لحظات آخر برای آنکه صندلی های پرواز خالی نباشد با کمترین مقدار ممکن ارائه می دهد که بهترین زمان برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به اهواز است. اتفاق خوشایندی که بلیط های چارتری برای مسافران رقم می زنند تا بتوانند از سفری با هزینه های کمتر و باکیفیت بهره مند شوند. دقت داشته باشید اگر به قصد سفر کاری یا ماموریت عازم اهواز هستید، بهتر است از این گزینه برای جلوگیری از ، از دست دادن جلسات کاری استفاده نکنید.
  2. سفر خارج از فصل: بهترین زمان سفر به اهواز فصل پاییز و اوائل زمستان است. این فصول خارج از فصل سفر است و کمتر مسافری را خواهید دید که برای گردش به اهواز سفر می کند. می توانید با یک برنامه ریزی سنجیده و  اصولی در تمام هزینه های سفر، خرید بلیط هواپیما و اقامت در اهواز صرفه جویی ک نید.
  3. مقایسه پرواز ایرلاین های مختلف : گاه پرواز ایرلاین های مختلف را میان پرواز های  سیستمی و چارتری مقایسه کنید تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به اهواز با قیمت کمتری داشته باشید. با توجه به خدمات، کلاس پرواز و کیفیت ایرلاین های مختلف، قیمت پرواز ها نیز متفاوت است که شانس خرید ارزان بلیط هواپیما را به شما خواهد داد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پروازیاب 24

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به اهواز از پروازیاب 24

پروازیاب 24 از جمله آژانس های مسافرتی با سابقه است که خرید بلیط ایرلاین های مختلف را از مبدا تهران به اهواز ارائه می دهد که می توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان ما بهره مند شوید. می توانید خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به اهواز را با فیلتر های جستجوی قدرتمند پروازیاب تجربه کنید که در کمترین زمان، بهترین پرواز ها را با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد می دهند. تا نهایی شدن زمان پرواز 24 ساعته همراهتان خواهیم بود. 

date_range چهارشنبه 24 مهر 1398 remove_red_eye 2794 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0