{{ctrl.notification}}
وب سایت تخصصی پروازیاب 24

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی انجام کارها را برای افراد بسیار آسان کرده است. یکی از این ویژگی ها در راستای خرید اینترنتی کالا و خدمات مختلف می باشد. این خریدها شامل لوازم منزل، پوشاک، خوراک گرفته تا خدمات مسافرتی همچون خرید بلیط هواپیما می شود. بسیاری از آژانس های معتبر هواپیمایی برای ارائه خدمات سریع و بدون محدودیت اقدام به طراحی سایت نموده اند که ما نیز اقدام به راه اندازی  وب سایت تخصصی پروازیاب 24 نمودیم. در وب سایت تخصصی پروازیاب 24 می توانید خرید بلیط هواپیما داخلی، خرید بلیط هواپیما خارجی و خرید بلیط اتوبوس را همراه با خدمات پشتیبانی 24 ساعته دریافت نمایید. با پروازیاب 24 همراه باشید تا با بخش های مختلف سایت جهت بهره مندی هرچه بهتر از خدمات آشنا شوید.

ویژگی های وب سایت تخصصی پروازیاب 24

امروزه با کمک اینترنت انجام بسیاری از کارها در کمترین زمان ممکن با ابزار های دسترسی آسان میسر شده است. بعنوان مثال در گذشته برای خرید بلیط هواپیما باید مسافتی را طی می شد و در شلوغی خیابان ها و ترافیک شهری، آژانس مورد نظر را می یافتند. در بیشتر مواقع به خاطر زحمتی که برای پیدا کردن آژاس هواپیمایی متحمل می شدند کمتر کسی تصمیم می گرفت که به دیگر آژانس های مسافرتی مراجعه کنند تا قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کند. اما امروزه به راحتی می توانید در منزل خود در زمان استراحت سایت های هواپیمایی را بررسی کنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در کمترین زمان خرید بلیط هواپیما را انجام دهید. در این قسمت با پروازیاب 24 همراه باشید تا مزیت های خرید بلیط هواپیما از وب سایت تخصصی پروازیاب 24 را بررسی کنیم:

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت تخصصی پروازیاب 24

  • در وب سایت تخصصی پروازیاب 24 این امکان ارائه شده که بتوانید اطلاعات کاملی در مورد مقصد مورد نظر خود پیدا کنید. در مورد منطقه هایی که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند اطلاعات کاملی فراهم آمده که بهتر است قبل از سفر آن ها را بررسی کنید تا در زمان سفر به شهر و یا کشور مورد نظر از بیشترین ا مکانات و اطلاعات سفر بهره مند شوید. این اطلاعات شامل موقعیت جغرافیایی، آداب و رسوم، غذاهای محلی و سنتی، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، قوانین رایج در هر منطقه، هتل ها و موارد دیگری از این دست می باشد.
  • بیشتر نرخ های خرید بلیط هواپیما در وب سایت تخصصی پروازیاب 24 به صورت رقابتی می باشد که بتوانیم مخاطبین بیشتری را با رضایت از خرید بلیط پاسخگو باشیم. این پروازها شامل پروازهای داخلی و خارجی با ایرلاین های مختلف می باشد. با این روش شما می توانید تا حد زیادی در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید.
  • با خرید بلیط هواپیما از وبسایت تخصصی پروازیاب 24 می توانید در صرف زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید.
  • می توان به راحتی در وبسایت تخصصی پروازیاب 24 به دلیل رابط کاربری حرفه ای کار کنید.  در طراحی وبسایت تخصصی پروازیاب 24 به گونه ای عمل شده، که ا گر مخاطبی سواد بالایی هم نداشته باشد در زمان خرید بلیط ه واپیما دچار هیچگونه ابهام و سؤالی نشود. از این رو برای کار کردن با وب سایت پروازیاب 24 نیاز به تجربه و دانش خاصی نیست و این یک مزیت برای یک سایت هواپیمایی می باشد.
  • وبسایت تخصصی پروازیاب 24، خدمات پشتیبانی 24 ساعته دارد و این ویژگی برای کاربران بسیار حائز اهمیت است زیرا در هر ساعت از شبانه روز که تصمیم به خرید بلیط هواپیما داشته باشند می توانند با دریافت راهنمایی های لازم بلیط خود را خریداری کنید.
  • در وبسایت تخصصی پروازیاب 24 این امکان وجود که شما برای هر تعداد نفری که می خواهید بلیط را رزرو کنید.
  • برای خرید بلیت از وب سایت پروازیاب 24 نیاز نیست کار خاصی انجام دهید تمامی گام ها به صورت واضح و شفاف برای شما مشخص می شود که ابتدا باید تاریخ سفر، مبدا، مقصد و تعداد بلیت هایی که نیاز دارید را مشخص کنید، همچنین می توانید به راحتی نوع کلاس پروازی خود را با توجه به امکاناتی که از طی مسیر انتظار دارید رزرو کنید.

برای خرید ارزان بلیط هواپیمایی آتا کلیک کنید

سایت های معتبر در زمینه هواپیمایی

زمانی که قصد دارید از مزایای خرید آنلاین بلیت هواپیما بهره مند شوید باید وبسایت تخصصی خرید بلیط را انتخاب نمایید. معمولا سایت های معتبر در زمینه سفرهای هوایی به صورت 24 ساعته از خدماتی که ارائه می دهند پشتیبانی می کنند. این امر باعث می شود کاربران از خرید بلیط اطمینان حاصل نمایند. چندی پیش  سازمان هواپیمایی سعی کرده است با به روز کردن سامانه های رسمی و مجوز آژانس ها، اقداماتی برای محدود کردن فعالیت سایت های غیر معتبر انجام دهد.

خرید ارزان بلیط هواپیما از سایت تخصصی پروازیاب 24

امکانات خرید بلیط از وبسایت تخصصی پروازیاب 24

وبسایت تخصصی پروازیاب 24 متعلق به شرکت هواپیمایی نیکا پرواز پارس می باشد که چندین سال است حضور فعال و موفقی در زمینه خدمات مسافرتی انجام می دهد. این شرکت هواپیمایی برای رفاه حال مشتریان خود وبسایت پرواز یاب 24 راه اندازی کرده که از سایت ها معتبر و برتر در زمینه خدمات هواپیمایی می باشد. در زیر به امکاناتی که در وبسایت تخصصی پروازیاب 24 برای رفاه حال کاربران وجود دارد اشاره می کنیم:

  • همانطور که از نام سایت مشخص است پروازیاب 24 به صورت 24 ساعته تمامی خدمات مسافرتی از جمله خرید بلیط هواپیما و اتوبوس و یا استرداد بلیط را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.
  •  از اجمله مکاناتی که وبسایت تخصصی پروازیاب 24 دارد نبودن واسطی بین کاربر و آژانس که باعث شود قیمت بلیط هواپیما افزایش یابد به همین دلیل تمامی قیمت ها در پایین ترین حالت ممکن ارائه می شود.
  • برای راحتی در خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن پروازیاب 24  را در اختیار مسافران قرار داده ایم تا بتوانند لیست کامل پروازها را به راحتی چک کنند و بدون هیچ اتلاف وقتی بلیط مورد نظر را به مقصد دلخواه رزرو کنند.
  • در سایت گزینه ای برای پیگیری خرید بلیط وجود دارد که می توانید با استفاده از شماره پیگیری، بلیط خود را بررسی و کنترل نمایید.
  • می توانید از طریق سایت پروازیاب 24 علاوه بر خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس نیز تهیه کنید. برای خرید بلیط اتوبوس کافی است مبدا و مقصد به همراه تاریخ رفت را مشخص کنید تا لیست اتوبوس های موجود در آن روز برای شما نمایش داده شود.

استرداد بلیط در سریع ترین زمان با پروازیبا 24

  • امکان استرداد بلیط در وبسایت تخصصی پروازیاب 24 فراهم آمده است. در این راستا زمانیکه استرداد بلیط را انتخاب می کنید تمامی مراحلی که برای استرداد باید صورت گیرد را به طور کامل توضیح داده ایم. لازم بذکر است که محدودیتی در کنسلی بلیط ندارید و می توانید علاوه بر امکانات کنسلی بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، کنسلی بلیط اتوبوس را نیز در مواقع  ضروری خواهید داشت.
  • می توان از طریق پرواز یاب 24 به سایت عوارض خروج از کشور متصل شوید و  به راحتی عوارض خروجی را پرداخت کنید و تنها 20 دقیقه بعد از پرداخت می توانید از کلیه مرزهای زمینی، دریای و هوایی از کشور خارج شوید. اطلاعات لازم برای پرداخت عوارض شامل تلفن همراه مسافر، کد ملی، نوع سفر می باشد. دقت داشته باشید هیچ گونه اشتباهی در این قسمت رخ ندهد زیرا امکان تغییر اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد. پس از عملیات پرداخت و تایید اطلاعات، پیامکی با عنوان تایید برای مسافر ارسال می شود.

قوانین استرداد بلیت هواپیمایی های مختلف

 معمولا سایت های معتبر هواپیمایی امکان استرداد بلیط را دارند اما با توجه به قوانینی که در شرکت های هواپیمایی وجود دارد، درصد مشخصی از کل مبلغ پرداختی، خرید بلیط هواپیما قابل استرداد می باشد. این مبلغ قابل برگشت به نوع کلاس پرواز و مدت زمانی که به تاریخ پرواز مانده است بستگی دارد در ادامه به قوانین استرداد بلیط تعدادی از معتبرترین شرکت های هواپیمایی اشاره کرده ایم:

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پروازیاب 24

  • استرداد بلیط ایران ایر : این شرکت هواپیمایی برای تمامی کلاس های هواپیمایی تا ساعت 12 روز قبل تنها 30 درصد از مبلغ و تا نیم ساعت قبل از پرواز 60 در صد از مبلغ پرداختی را کسر می کنند.
  • استرداد بلیط آتا : شرکت هواپیمایی آتا برای تمامی کلاس ها تا روز قبل از پرواز 30 درصد مبلغ، سه ساعت قبل از پرواز 50 درصد از مبلغ، تا نیم ساعت قبل از پرواز 60 درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان جریمه کم می کنند.
  • استرداد بلیط کارون : شرکت هواپیمایی کارون برای تمامی کلاس ها تا 12 ظهر روز قبل از پرواز 30 درصد مبلغ، دو ساعت قبل از پرواز 50 درصد از مبلغ، تا نیم ساعت قبل از پرواز 65 درصد از مبلغ پرداختی را کسر می کنند.

خرید ارزان بلیط هواپیما از وبسایت حرفه ای و تخصصی پروازیاب 24

خرید بلیط هواپیما از وبسایت پروازیاب 24

نیازی نیست که اهل سفر باشید و همه آزانس های مسافرتی را بشناسید. با کمی جستجو در اینترنت خواهید دید سایت های زیادی در زمینه خرید بلیط هواپیما فعالیت دارند. در این میان بعضی از سایت ها مجوزهای رسمی لازم را دئریافت نموده اند. این در حالی است که مدتی است سازمان هواپیمایی قصد دارد بر روی این سایت ها مدیریت داشته و تا حد زیادی در این زمینه موفق عمل کرده است. وبسایت تخصصی پروازیاب 24 به صورت قانونی و رسمی در حوزه فروش بلیط هواپیما فعالیت دارد و تمامی امکانات یک سایت معتبر هواپیمایی را دارد تا در بستری امن و راحت خدمات مختلف مسافراتی را به کاربران ارائه نماید.

date_range پنجشنبه 02 آبان 1398 remove_red_eye 2658 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0