{{ctrl.notification}}
همه چیز درمورد هواپیمایی KLMدر پروازیاب 24

شرکت های هواپیمایی متنوع اروپایی را می توان در خطوط هوایی مختلف جهان مشاهده کرد که هر کدام خدمات مختلف در سفرهای هوایی به مسافران ارائه می دهند. خرید بلیط هواپیمای KLM مقاصد مختلف را پوشش می دهد و می توان سفری ارزان قیمت و باکیفیتی را با ایرلاین اروپایی تجربه کرد. KLM  ایرلاین اروپایی است که در سال 1919 در کشور هلند فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 2004 با شرکت هواپیمایی ایر فرانس شرکت فرانسوی، ادغام شد. قوانین این ایرلاین مطابق قوانین کشور فرانسه تغییر یافت. پایگاه اصلی هواپیمایی KML در فرودگاه دوگل شهر پاریس واقع شده و در حال حاضر به عنوان یکی از امن ترین ایرلاین ها شناخته شده است. حجم مسافران و مسافتی که هواپیمایی KML تحت پوشش دارد آن را به یکی از بزرگترین ایر لاین های اروپایی تبدیل کرده است. برای شناخت بیشتر این ایرلاین خوشنام و معتبر تا پایان این مقاله با پروازیاب 24 همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای KLM از پروازیاب 24

کلاس های پروازی هواپیمای KML

در هنگام خرید بلیط هواپیمای KLM به نوع کلاس پروازی توجه داشته باشید زیرا در طول مسیر پرواز نیاز به برخی امکانات و سرویس هایی دارید که باید متناسب با طول پرواز باشد. در ادامه کلاس های پروازی KML را به طور مختصر توضیح می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای آغاز سفرهای هوایی داشته باشید و سفر راحت و آرامی را تجربه کنید.

ورلد بیزینس کلاس

در بیشتر هواپیما های این ایرلاین، خدمات ورلد بیزینس کلاس در تمامی هواپیما ها یکسان است. در کلاس پروازی ورلد بیزینس کلاس، مسافران می توانند برای استراحت صندلی خود را تا 180 درجه به عقب برده و ارتفاع آن را تا 270 سانتی متر تغییر دهند. از سرگرمی هایی که در مانیتور اختصاصی فراهم شده در طول پرواز استفاده کنید. ناوگان KLM شامل هواپیماهای ایرباس اِی 200- 330 است که مجهز به کلاس ورلد بیزنس می باشند. صندلی های تخت خوابشو آن بسیار مناسب برای یک خواب راحت است. مسافران می توان میزان بار بیشتری را با خود به همراه داشته باشند و امکان اتصال به اینترنت از دیگر خدمات این کلاس پروازی است. جالب است بدانید می توان از فروشگاه داخل هواپیما خرید نمایید و غذاهای بی نظیر هلندی را برای وعده های غذایی مختلف سفارش دهید.

هواپیمایی KLM

کلاس های ویژه پروازهای آسیایی

KLM کلاس های اختصاصی را برای مسافرانی که مبدا و مقصد پرواز آن ها شامل کشور های آسیایی است در نظر گرفته است. مذهب و نوع غذای کشورهای این قاره بسیار متنوع بوده به همین منظور برای راحتی مسافران کلاس های ویژه ای در نظر گرفته اند تا پکیج کاملی از خدمات را در زمان پرواز ارائه نمایند. در کلاس های پرواز آسیایی فیلم های زیر نویس شده یا دوبله شده به زبان آن کشور برای مسافران فراهم شده است. علاوه بر این مهمانداران به زبان رسمی کشور مبدا و مقصد مسلط هستند.

یوروپ بیزینس کلاس

کلاس یوروپ بیزینس مخصوص مسافرانی است که در قاره اروپا سفر می کنند و امکان حمل بار بیشتر برایشان فراهم شده است. از خدمات این کلاس می توان به چک این و کنترل امنیت اشاره کرد. در واقع می توان گفت مسافرانی که بلیط یوروپ بیزینس کلاس را خریداری کرده اند در زمان تحویل بار و چک این پرواز، در اولویت برای ورود به هواپیما هستند. صندلی های را می توان به سادگی تغییر وضعیت داد و تنظیم نمود به گونه ای که متناسب با ستون فقرات شود. امکانات دیگر این کلاس شامل مواردی چون پتو، متکا و پریز برق می شود.

اکونومی کلاس

پروازهایی که بین قاره ای و داخل اروپا انجام می شود دارای کلاس های اکونومی بوده و تفاوت چندانی بین کلاس های اکونومی وجود ندارد. صندلی این کلاس تا 9 سانتی متر به عقب می رود، پریز برق و غذای گرم نیز از دیگر خدمات کلاس اکونومی است. پروازیاب 24 توصیه می کند برای تجربه سفر ارزان قیمت در بین ایرلاین های اروپایی خرید بلیط هواپیمای KLM را در این کلاس داشته باشید.

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی KLM

 ایرلاین KLM در حال حاضر 130 مقصد در دنیا را شامل می شود که به تفکیک قاره می توان مقاصد را به شرح زیر بیان کرد :

همه چیز در مورد ایرلاین KLM در پروازیاب 24

  • قاره اروپا: آلبانی، ترکیه، بوسنی و هرزگوین، اسلوونی، چک، صربستان، فرانسه، لوکزامبورگ، یونان، ایرلند، ایتالیا، مالت، دانمارک، مجارستان ، بلغارستان، اتریش، اوکراین، اسپانیا، رومانی، لتونی، فنلاند، مونته نگرو، پرتغال، روسیه، سوئد، آلمان، ایسلند، لیتوانی، هلند، سوئیس، مولداوی، اسلواکی، بلژیک، قبرس، انگلستان، بلاروس، کراواسی و آلمان.
  • قاره آسیا و اقیانوسیه: استرالیا، گرجستان، بنگلادش، ویتنام، چین، میانمار، هندوستان، تایلند، اندونزی، تایوان، ژاپن ، مالزی، سریلانکا، فلیپین، سنگاپور و پاکستان.
  • خاورمیانه: ایران، بحرین، مصر، یمن، سوریه، عربستان، اردن، کویت، لبنان، قطر و عمان.
  • قاره آفریقا: زیمبابه، آنگولا، اوگاندا، مراکش، اتیوپی، گینه، سیرالئون، ساحل عاج، لیبریا، لیبی، مالاوی، جمهوری کنگو، رواندا، سودان، توگو، غنا، تونس، نیجریه و تانزانیا.
  • قاره آمریکا: آروبا، کوراکائو، گویان، سینت مارتن، سورینام، ترینیداد و توباگو، آرژانتین، برزیل، کوبا، کانادا، شیلی، کاستاریکا، کلمبیا، اکوادور، گواتمالا، جامائیکا، پرو و آمریکا.

همه چیز در مورد ایرلاین KLM در پروازیاب 24

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

ناوگان هوایی KLM

ناوگان هواپیمایی KLM شامل 8 فروند ایرباس A330-200، 5 فروند ایرباس  A330-300، 18 فروند بوئینگ 747-700، 25 فروند بوئینگ 747-800، 5 فروند بوئینگ 747-900، 5 فروند بوئینگ 747-400، 15 فروند بوئینگ 747-400M، 15 فروند 777-200ER، 12 فروند بوئینگ 777-300ER، 8 فروند بوئینگ 787-9 و 3 فروند بوئینگ 747-400ERF از هواپیما های مجهز و مدرن ایرلاین KLM می باشد که در خطوط هوایی مختلف جهان فعال است. وجود نام های آشنا و معتبر سازندگان هواپیما در بین ناوگان KLM سبب شده مسافران بیشتر تمایل به سفر با این ایرلاین داشته باشند و به ایرلاین KLM اعتماد کنند. بوئینگ و ایرباس دو شرکت مشهور، ایمن و شناخته شده هستند که تولیدات آن ها جزء مدرن ترین و مجهز ترین هواپیما های جهان می باشند.

KLM رتبه ششم در امنیت پرواز

امنیت در پرواز یکی از دلایل مهمی است که هر مسافر هنگام خرید بلیط هواپیما به آن توجه دارد. برای داشتن سفری مطمئن انتخاب ایرلاینی که امنیت را تضمین کند مهم و  ضروری است. ایرلاین KLM در حال حاضر ششمین ایرلاینی جهان است که امن ترین پرواز را دارد. این امر سبب شده در پرواز های بین قاره ای مسافران ترجیح دهند خرید بلیط هواپیمای KLM را در برنامه سفر داشته باشند. اگر می خواهید با KLM از ایران به مقاصد دیگر سفر کنید در نظر داشته باشید، پروازهای KLM از تهران به مقصد آمستردام در فرودگاه بین امللی امام خمینی انجام می شوند.

قوانین حمل بار در ایرلاین KLM

قوانین بار در این ایرلاین برای بار دستی و باری که به مسئول حمل بار تحویل می دهند متناسب با کلاس پروازی است. مسافران کلاس اکونومی مجازند یک ساک دستی به ابعاد 25*35*55 با حداکثر وزن 12 کیلوگرم را با خود به داخل کابین ببرند در صورتی که مسافران کلاس بیزینس دو عدد کیف دستی به ابعاد  25*35*55 که مجموعاً باید 18 کیلوگرم باشند را به داخل کابین ببرند.

قوانین بار نیز به قسمت بار هواپیما تعلق دارد و برای هر کلاس پروازی متفاوت است.

  • در کلاس اکونومی مسافران مجازند یک چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم و ابعاد 158 سانتی متر را تحویل دهند .
  • مسافران بیزینس کلاس قادرند دو چمدان با ابعاد 158 سانتی متر و وزن 32 کیلوگرم را به بخش باربری تحویل دهند.

خرید بلیط ایرلاین های خارجی ارزان قیمت در پروازیاب 24

  • توجه داشته باشید که اگر عضو باشگاه هواپیمایی KLM و از اعضای آبی، نقره ای، طلایی، پلاتینی، اسکای تیم الیت و الیت پلاس باشید، می توانید در هر کلاس پروازی یک چمدان اضافه با خود به همر اه داشته باشید.
  • در صورتیکه بخواهید بار بیشتری را به مقصد ببرید، هزینه بار اضافی را از طریق سایت ایرلاین پرداخت کنید.
  • زمانیکه برای رفتن به مقصد مشخص با هواپیمای KLM مجبور به تعویض هواپیما شوید، قوانین بار مطابق با آخرین مقصد خواهد بود.
  • در صورت وجود همراهانی چون کودک یا نوزاد صندلی اختصاصی را می توان خریداری نمود.
  • قوانین بار در نظر گر فته شده برای کودک و نوزاد همانند بزرگسالان محاسبه می باشد.

حوادث و سوانحی هواپیمایی KLM

یکی از بزرگترین حوادث در خطوط هوایی متعلق به ایرلاین KLM می باشد که نزدیک به 583 نفر کشته و 61 نفر مجروح شدند. این اتفاق یکی از مرگبارترین حوادث شناخته شد که علت اصلی حادثه خطای خلبان بوئینگ 747 اعلام شد. در 27 مارس 1977 دو فروند هواپیمای بوئینگ 747 در فرودگاه به یک دیگر برخورد کردند هر دو هواپیما مقصدشان جزایر قناری بود ولی به دلیل انفجار مجبور به فرود در فرودگاه لوس ردئوس شدند. برج مراقبت لوس ردئوس به هواپیمای شرکت KLM اعلام کرد منتظر بماند تا هواپیمای بویئنگ شرکت پان امریکن پرواز کند سپس اقدام به فرود نماید اما به دلیل خطای خلبان، افزایش سرعت و رها کردن ترمز ها به هواپیمای شرکت پان امریکن برخورد کرد این اتفاق موجب کشته شدن شمار زیادی از مسافران هر دو شرکت هواپیمایی شد.

همه چیز در مورد ایرلاین KLM در پروازیاب 24

پروازیاب 24 به مسافرانی که قصد جهانگردی دارند پیشنهاد می کند خرید بلیط هواپیمای KLM را تجربه کنند زیرا علاوه به داشتن امکانات و تجهیزات باکیفیت این شرکت از ارزان ترین ایرلاین های اروپایی بهره مند خواهند شد. مسافران می توانند سفری کم هزینه و راحت را با خرید بلیط هواپیمای KLM داشته باشند. قبل از انتخاب بلیط در نظر بگیرید ایرلاین مورد نظر در کشور مقصد پرواز دارد یا خیر؟ پروازیاب 24 همواره سفر خوش و ارامی را برایتان آرزو مند است.

date_range پنجشنبه 14 آذر 1398 remove_red_eye 3442 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0