{{ctrl.notification}}
همه چیز در مورد هواپیمایی پویا در پروازاب 24

هواپیمایی پویا یکی از جوان ترین ایرلاین های کشور است که در خطوط مختلف برای جابجایی بار و ایر تاکسی فعال است. حمل بار متختص به شهر های داخلی کشور نبوده و به صورت بین المللی نیز بار را حمل می کند و پرواز به پنج قاره جهان را تحت پوشش هوایی دارد. هواپیمایی پویا جزء شرکت های هواپیمایی فعال کشور است. پروازیاب 24 هواپیمایی پویا را برای مسافرانی که می خواهند حجم بار مشخصی را به شهر یا کشور دیگری ببرند به طور کامل معرفی می کند. در ادامه توضیحاتی در مورد این ایرلاین، ناوگان هوایی، کلاس های پروازی و مسیرهای پروازی را شرح می دهیم تا پایان با این مقاله از پروازیاب 24 همراه باشید. 

 معرفی ایرلاین پویا در پروازیاب 24

هواپیمایی پویا مناسب برای حمل بار و مسافر

هواپیمایی پویا از سال 1387 در زمینه حمل بار فعالیتش را شروع کرده و در حال حاضر علاوه بر بار در زمینه حمل مسافر هم وارد فعال شده است که در فرودگاه هایی نظیر فرودگاه بین الملل مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی شیراز و فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد فعالیت می کند. مقر اصلی و دفتر مرکزی این ایرلاین فرودگاه بین المللی مهرآباد می باشد. شرکت هواپیمایی پویا یکی از مهمترین ایرلاین هایی است که توانایی حمل بار با وزن بالا در مسیر های طولانی را دارد. جالب است بدانید می توان با ناوگان پویا حیوانات زنده را جا به جا کرد.

همه چیز در مورد هواپیمایی پویا در پروازیاب 24

ایرلاین پویا همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی را در خطوط هوایی ارائه دهد که با توجه به مدت کم فعالیت، این ایرلاین توانسته عملکرد خوبی را در زمینه حمل و نقل هوایی داشته باشد. با وجود این که هنوز پرواز های محدودی را انجام می دهد موفق به جلب توجه بسیاری از مسافران شود. سطح کیفی فعالیت های این ایرلاین بالا بوده و مسافران رضایت زیادی از خدمات پروازی آن دارند. از آنجایی که برای بار های با وزن بالا نیاز به تجهیزات ویژه است می توانید از خدمات هواپیمایی پویا برای بار خود استفاده کنید. امکانات این ایرلاین جوان مطابق با استاندارد های جهانی، سیستم رادار پیشرفته را در ناوگان هوایی به کار برده است. ایرلاین پویا توانایی جا به جایی 40 مسافر را با ناوگان  هوایی خود دارد و ایمنی در پرواز ها یکی از اصلی ترین هدف های این شرکت های هواپیمایی می باشد و توانسته امنیت را در سطح بالایی تضمین کند.

ایرتاکسی و جت تاکسی هواپیمایی پویا

یکی از خدمات این ایرلاین خوشنام، ایرتاکسی است. هواپیمایی کم سرنشین که برای سفرهای  دسته جمعی بسیار مناسب می باشد. اولین بار خدمات ایرتاکسی در سال 1396 پروازی به استان هرمزگان همراه با 17 مسافر و دو خدمه انجام گرفت.

سفرهای گروهی با هواپیمایی پویا در پروازیاب 24

ایرلاین پویا دارای جت اختصاصی نیز می باشد که با ظرفیت 10 مسافر و 2 خدمه به مسافران خدمات رسانی می کند. راحت ترین و مدرن ترین صندلی را می توان در این ایرلاین مشاهده کرد که از لحاظ کیفیت در رتبه بالایی قرار دارد. در ادامه پروازیاب 24 به معرفی کلاس های هواپیمایی پویا خواهد پرداخت تا بتوانید بهترین کلاس را برای سفر گروهی انتخاب کنید.

نکات مهم در سفرهای گروهی

برای کسانی که تمایل به تنها سفر کردن ندارند، انتخاب جت تاکسی های ایرلاین پویا همراه با دوستان قطعا انتخاب شایسته ای خواهد بود. گاه تجربیات حاصل از سفر های دسته جمعی می توانند بهترین یا بد ترین باشد. اگر می خواهید سفر دسته جمعی بیادماندنی را با ایر تاکسی یا جت تاکسی پویا تجربه کنید به نکاتی که در ادامه پروازیاب 24 بیان می کند دقت نمایید تا سفری هیجان انگیز و لذت بخش را در کنار همسفران خود تجربه کنید:

  • برای داشتن سفر گروهی خوب و با کیفیت باید به دنبال شرکت های مسافرتی باشید که معمولاً در قالب تور گردش هایی را اجرا می کنند. هنگام جستجو حتماً مواردی از قبیل خرید بلیط هواپیمای پویا، مکان های اقامتی، امکانات و خدمات طول مسیر و غیره را به دقت بررسی کنید و بهترین را انتخاب کنید.
  • وسایل مورد نیاز و کم را به همراه داشته باشید و سعی کوله بار خود را زیاد  سنگین نکنید، زیرا در برخی موارد ممکن نتوانید برای جا به جایی ساک یا کوله بزرگ در محل استراحت اقدام کنید. در مواردی ممکن است استفاده از ساک بسیار درد سرساز شود. توجه داشته باشید اقامت در برخی مکان های گردشگری، نیاز است فقط وسایل ضروری را برداشته و عازم شوید و در بازگشت به اقامتگاه ان ها را دوباره در جای قبلی قرار دهید.
  • پول کافی در سفر های گروهی به همراه داشته باشید. اغلب در سفر های گروهی بسیاری از هزینه های طول سفر را از قبل به مسئول تور پرداخت می کنید، ولی گاه در بعضی بخش ها ممکن است برای یکی از وعده های غذایی نیاز باشد به صورت شخصی پرداخت کنید (خرید غذایی متفاوت از گروه، خرید غذاهای بین راهی و یا هر نوع خوراکی دیگر). همچنین برای گردش در شهر باید هر فرد خودش هزینه کند. پروازیاب 24 توصیه می کند قبل از سفر همه خدماتی که در طول سفر ارائه می شود را به دقت بررسی کنید.

سفرهای گروهی با خرید بلیط هواپیمای پویا از پروازیاب 24

کلاس های پروازی ایرلاین پویا

سفر های هوایی دسته جمعی تجربه ای لذت بخش و بی نظیر می باشد. حال این که در چه زمانی سفر می کنید و به کجا می روید بر انتخاب نوع کلاس پروازی تاثیر می گذارد. کلاس های پروازی ایرلاین پویا عبارتند از:

  • فرست کلاس: هواپیماهایی که از فرست کلاس بهره مند هستند بیشتر مخصوص افراد سرمایه دار و بیزینس من ها می باشد. مسافران این کلاس از سایر مسافران جدا شده و در سطحی متفاوت قرار می گیرند. خدمات و سرویس دهی بسیار با کیفیت و متفاوت از سایر کلاس ها ارائه می شود. مبل، صندلی راحت، اینترنت، کامپیوتر، سرویس بهداشتی و غیره امکانات فرست کلاس پویا می باشد.
  • بیزینس کلاس: امکانات بیزینس کلاس در این ایرلاین بسیار راحت و ویژه ارائه می شود. امکاناتی نظیر صندلی اتوماتیک، منوی پذیرایی، تجهیزات صوتی و تصویری و غیره برای مسافران فراهم شده است. سرویس کترینگ اختصاصی و خدمات جابجایی از مزیت های بزینس کلاس هواپیمایی پویا می باشد و قیمتی پایین تر از فرست کلاس دارد.
  • اکونومی کلاس: امکانات رفاهی و سرویس دهی ایده ال و ساده تری دارد و مسافران از یک صندلی معمولی استفاده می کنند که قیمت خرید بلیط هواپیمای پویا در این کلاس نسبت به سایر کلاس ها کمتر است. در تمام ایرلاین های فعال داخلی می توان اکونومی کلاس را جستجو کرد، این در حالی است که فرست کلاس و بیزینس کلاس را فقط برخی از هواپیماها دارند.

ناوگان هوایی ایرلاین پویا

همانطور که گفتیم هواپیمایی پویا تعداد کمی مسافر و بار سنگین را جا به جا می کند به همین دلیل اندازه و نوع هواپیما نسبت به سایر ایرلاین ها متفاوت می باشد. 10 فروند هواپیما در این شرکت هواپیمایی فعال هستند که عبارتند از:

  • 3 فروند آنتونوف ای ان 72: مسافربری
  • 3 فروند ایلیوشین ایل 76: باربری
  • 1 فروند بمباردیه چلنجر 600 سریز: جت تجاری
  • 2 فروند امبرائر ئی آر جی 145: مسافربری
  • 1 فروند هاربین وای 12: چند منظوره

سفر گروهی با هواپیمایی پویا در پروازیاب 24

مسیرهای پروازی هواپیمایی پویا

در حال حاضر ایرلاین پویا در هفته 55 مسیر داخلی و خارجی را تحت پوشش دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های ایرلاین پویا پرواز به موقع می باشد که به خوبی این ویژگی را در تمامی پرواز های خود رعایت می کند.

مسیر داخلی از تهران به شهر هایی چون مشهد، یزد، شیراز، بندرعباس و گرگان انجام می شود. می توانید با خاطری آسوده برای برنامه های سفر خود به هر یک از این شهر ها خرید بلیط هواپیمای پویا را داشته باشید و از تهران سفر خود را آغاز کنید کنید. پروازیاب 24  خاطرات لذت بخشی را همراه خانواده یا دوستان برایتان آرزومند است.

خرید ارزان بلیط هواپیمای پویا

اگر قصد دارید برای سفر های گروهی شرکت هواپیمایی پویا را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم برای خرید ارزان بلیط هواپیما را به صورت آنلاین در اکونومی کلاس انجام دهید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توانید بخش های مختلف سفر را از چند روز قبل برنامه ریزی کنید و بلیط مناسب را خریداری نمایید. از آنجایی که این ایرلاین، پرواز های محدودی در طول هفته انجام می دهد تنها راه خرید بلیط هواپیمای پویا چند هفته قبل از تاریخ سفر می باشد. امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف برایتان فراهم است و می توانید به راحتی متناسب با بودجه ای که در نظر دارید هزینه های سفر را مدیریت کنید.

سفرهای گروهی در پروازیاب 24 با هواپیمایی پویا

در این مقاله پروازیاب 24 به معرفی شرکت هواپیمایی پویا پرداخت تا مسافرانی که قصد سفر، خصوصا سفر های گروهی و قیمت مناسب را دارند بتوانند بهترین ایرلاین را انتخاب کنند. پرواز هایی که به موقع انجام می شود موجب شده تا مسافران بتوانند به طور کامل مطابق با برنامه سفر پیش بروند. در سفر های کاری که زمان، اهمیت بسیار دارد خرید بلیط هواپیمای پویا بهترین گزینه برای سفر می باشد. برای خرید بلیط به صورت گروهی می توانید از خدمات آژانس مسافرتی پروازیاب 24 استفاده کنید و یا با تیم پشتیبانی برای مشاوره کمک بگیرید.

 

 

date_range یکشنبه 17 آذر 1398 remove_red_eye 4196 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0