{{ctrl.notification}}
همه چیز در مورد ایرلاین آلیتالیا در پروازیاب 24

شاید برای بسیاری از مسافران اروپایی شرکت هواپیمایی آلیتالیا نامی آشنا باشد و حتی در بعضی از سفرهایشان از این ناوگان هوایی استفاده کرده باشند. در بین سایر ایرلاین ها، هواپیمایی آلیتالیا یکی از فعال ترین خطوط پروازی را دارد که مسافران زیادی را به نقاط مختلف جهان و اروپا جا به جا می کند. این شرکت متعلق به یک کشور ایتالیا بوده که در این مقاله پروازیاب 24 قصد دارد برای آن دسته از مسافران که می خواهند سفر بی خط و مطمئنی را با ایرلاینی اروپایی تجربه کنند را به طور کامل معرفی کند. همچنین با کلاس های پروازی هواپیمایی آلیتالیا بیشتر آشنا خواهید شد تا بهترین و مناسب ترین کلاس پروازی را در خرید بلیط هواپیمای این ایرلاین داشته باشید. پروازیاب 24 پیشنهاد می کند در طول مسیر امکاناتی که هواپیمایی آلیتالیا برای مسافران تدارک دیده را استفاده کنید تا خسته و بی حوصله در مسیرهای طولانی نشوید. با پروازیاب 24 همراه باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از پروازیاب 24

معرفی هواپیمایی آلیتالیا

هواپیمایی آلیتالیا از سال 1999 کار خود را در زمینه حمل و نقل هوایی آغاز کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های هواپیمایی کشور ایتالیا محسوب می شود. مقر اصلی این شرکت هواپیمایی در دو فرودگاه لئوناردو داوینچی رم و فرودگاه اصلی میلان است که دفتر مرکزی آن در شهر فیومیچینو قرار دارد. از قطب های پروازی ایرلاین آلیتالیا در ایتالیا می توان فرودگاه تورین کاسله و فرودگاه ونیز مارکو پولو را معرفی کرد. مسافران ایرانی که قصد سفر با این شرکت هواپیمایی را دارند می توانند از فرودگاه امام خمینی تهران سفر هیجان انگیز و بیادماندنی خود را آغاز نمایند. همان طور که گفتیم هواپیمایی آلیتالیا به مقاصد مختلف دنیا پرواز دارد و برای آسایش مسافران با شرکت های هواپیمایی دیگر توافق نامه هایی بر سر مقاصد مشترک بسته اند. آلیتالیا توانسته عضو اتحادیه اسکای تیم شود. همچنین این ایرلاین بی نظیر یکی از مدرن ترین پرواز ها را به تمام نقاط جهان در دست دارد. بسیاری از مسافران اروپایی به دلیل امکانات عالی، آن را برای سفر انتخاب می کنند. جالب است بدانید که ایرلاین آلیتالیا توانسته 90 درصد از پروازهای خود را به موقع به مقصد برساند و داری کمترین زمان تاخیر در پرواز می باشد.

کلاس های پروازی ایرلاین آلیتالیا

سه کلاس پروازی در ایرلاین آلیتالیا آماده ارائه خدمات بوده که بسیاری از مسافران همواره از امکانات فوق العاده کلاس های پروازی این شرکت رضایت دارند و مایلند بیشتر مسیر های هوایی خود را چه در اروپا و دیگر نقاط جهان با این ایرلاین طی کنند. سه کلاس اکونومی، پرمیوم اکونومی و بیزینس از کلاس های ایرلاین آلیتالیا بوده که هر یک دارای امکانات و خدمات منحصر به فردی هستند.

  • در کلاس اکونومی با توجه به مدت پرواز و ساعت پرواز، وعده های غذایی باکیفیتی به صورت رایگان برای مسافران سرو می شود. در برخی پروازهای این کلاس در هر صندلی مانیتور اختصاصی قرار دارد و مسافران می توانند برنامه، فیلم، موسیقی و غیره را مشاهده کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

  • هر امکاناتی که برای مسافران اکونومی فراهم شده باشد برای مسافران کلاس پرمیوم اکونومی نیز همان امکانات مهیا شده با این تفاوت که مسافران پرمیوم اکونومی صندلی بزرگتر و راحت تری را خواهند داشت که می توانند در طول مسیر استراحتی جانانه را تجربه کنند.
  • کلاس بیزینس ایرلاین آلیتالیا از امکاناتی نظیر صندلی تخت خواب شو، بار مجاز بیشتر نسبت به دو کلاس دیگر، منو غذایی متنوع، مانیتور های اختصاصی و غیره برخوردارند. اگر سفری طولانی را می خواهید با این ایرلاین سفر کنید بهتر است بلیط کلاس بیزینس را تهیه کنید تا بتوانید سفری راحت و بی بدیل را تجربه کنید.

ناوگان هواپیمایی آلیتالیا

هواپیمایی آلیتالیا نزدیک به 103 فروند هواپیما را در ناوگان هوایی خود دارد که از شرکت های معتبر و مشهوری چون بوئینگ و ایرباس خریداری نموده است. همه هواپیماها جزء بهترین هواپیما های شرکت بوئینگ و ایرباس بوده است. هواپیماهای ناوگان هوایی مجهز و پیشرفته در ایرلاین آلیتالیا به شرح زیر هستند:

  • 22 فروند هواپیمایی ایرباس مدل A319-100
  • 44 فروند هواپیمای ایرباس مدل  A320-200
  • 14 فروند هواپیمای ایرباس مدل  A330-200
  • 12 فروند هواپیمای ایرباس مدل  A321-200
  • 11 فروند هواپیمای بوئینگ مدل  777-200

خرید ارزان بلیط آلیتالیا از پروازیاب 24

ایرلاین آلیتالیا چه مقاصد پروازی را پوشش می دهد؟

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در حال حاضر ۱۰۲ مقصد هوایی به قاره های مختلف جهان را انجام می دهد که بیشترین این پروازها مربوط به قاره اروپا می باشد. 4200 پرواز در هفته توسط این ایرلاین صورت می گیرد که 26 مقصد پروازی به نقاط مختلف کشور ایتالیا بوده و 68 مقصد آن مربوط به سایر کشورهای جهان می باشد.

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

امکانات هواپیمایی آلیتالیا

هر آنچه که قبل از خرید بلیط هواپیما برای شناخت شرکت هواپیمایی آلیتالیا به آن نیاز دارید را پروازیاب 24 در این مقاله به طور جامع شرح داده است. در این بخش قصد داریم نکات و اطلاعات تکمیلی مفیدی را از این ایرلاین محبوب و معتبر در اختیارتان قرار دهیم تا سفر تفریحی یا کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و خاطره ای خوش از این ایرلاین خوشنام داشته باشید.

  • منو غذا: منو غذایی یکی از مهمترین بخش های یک سفر بوده که بسیار مورد توجه مسافران است. اگر با هواپیما زیاد سفر می کنید و دوست ندارید که در طول پرواز غذاهای تکراری سرو شود بهتر است برای ایجاد تنوع،خرید بلیط هواپیمای آلیتالیا را داشته باشید. منو غذایی این ایرلاین هر سه ماه عوض می شود و غذاهای متنوع و سالمی را برای مسافران تدارک می بینند. در طول پرواز دو منو به مسافران ارائه می شود که می توانند غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند. اگر پروازی بیشتر از 11 ساعت به طول بیانجامد سه منو غذایی به مسافران برای وعده های اصلی ارائه خواهد شد.  
  • میزان بار مجاز هر مسافر: قوانین بار همانند سایر ایرلاین ها در این هواپیمایی برای مسافران مشخص شده که می توان شرح آن را در زمان خرید بلیط هواپیمای آلیتالیا مشاهده کنید. تمامی مسافران می توانند 8 کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین ببرند. باری که به قسمت باربری تحویل می دهند باید 1 یا 2 چمدان به وزن های 23 یا 32 کیلوگرم باشد. البته اگر بخواهید بار بیشتر را همراه خود ببرید باید به ازای هر کیلوگرم بار اضافه هزینه ای را بپردازید. بار غیر مجاز باری که امکان خسارت یا آسیب به مسافران و هواپیما را دارد. گویند که برای شناسایی این کالا و بار ها حتما قوانین مندرج در بلیط را با دقت مطالعه نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

  • سیستم چک این : سیستم چک این یک سیستم بسیار خوب و مفید است که تعداد کمی از ایرلاین ها از آن برخودار هستند. هواپیمایی آلیتالیا برای رفاه مسافران، این سیستم را راه اندازی کرده است تا بتوانند قبل از پرواز از وضعیت پرواز مطلع شوند. سیستم چک این آلیتالیا یک روز قبل از پرواز فعال می شود. توجه داشته باشید سیستم چک این برای کودکان و افراد مسن که نیاز به کمک دارند وجود نداشته که می توانند از اطلاعات فرودگاه وضعیت پرواز را جویا شوند. از مزیت های این سیستم می توان به اعلام زمان دقیق پرواز اشاره کرد.

حوادث و سوانح ایرلاین آلیتالیا

این شرکت از زمان فعالیت خود یک حادثه تقریبا خطرناک را پشت سر گذاشته که این اتفاق مجروح شدن 10 مسافر را به همراه داشت. در دسامبر سال 2013 یک فروند هواپیمای ایرباس این ایرلاین زمانی که قصد فرود در فرودگاه فیومیچینو رم را داشت دچار نقص فنی شد. خوشبختانه 151 مسافر این پرواز به مشکل جدی برخورد نکرده و همه سرنشینان و خدمه پرواز زنده ماندند.

آشنایی با فرودگاه لئوناردو داوینچی رم

فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی رم یکی از مهمترین فرودگاه های کشور ایتالیا است. همانطور که گفته شد این فرودگاه مقر اصلی ایرلاین آلیتالیا است. این فرودگاه بین المللی، جزء ششمین فرودگاه های اروپا از لحاظ ترافیک پروازی است. فرودگاه لئوناردو داوینچی رم در سال 2016 توانست نزدیک به 42 میلیون مسافر را جابجا کند که دارای سه ترمینال است. در ترمینال A پروازهای داخلی، ترمینال B پروازهای بین المللی، ترمینال C پروازهای اختصاصی انجام می شود.

امکانات فرودگاه لئوناردو داوینچی رم

  • رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، بانک و غیره از امکانات این فرودگاه می باشد.
  • راه های دسترسی از فرودگاه به شهر شامل مترو و تاکسی می شود.
  • مترو هر سی دقیقه مسافران را به مرکز شهر رم می برد. تاکسی های فرودگاه به دو رنگ در حال خدمات رسانی به مسافران هستند تاکسی های زرد و سفید دارای تاکسی متر بوده و مسافران مطابق با مسافتی که با تاکسی می روند هزینه پرداخت می کنند. توصیه می کنیم قبل از حرکت از کارکرد تاکسی متر مطمئن شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

پروازیاب 24 برای هر مسافر با نیاز های متفاوت امکاناتی از قبیل خرید بلیط هواپیمای ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی ، خرید تور و رزرو هتل را فراهم کرده تا بتوانند به راحتی به هر نقطه از دنیا سفر کنند. برای سفر همواره خرید بلیط هواپیما، اولین کار برای آغاز راه است. در این مقاله شرکت هواپیمایی آلیتالیا به طور کامل 24 معرفی نمودیم تا پس از شناخت این ایرلاین اروپایی معتبر، برنامه سفر خود را تنظیم نمایید. تیم پروازیاب 24 همواره در کنار شما مسافران گرامی خواهد بود تا در صورت  بروز هرگونه مشکل یا سوال آن را مطرح نموده و در کمترین زمان پاسخ مناسب را دریافت کنید. قبل از سفر پیشنهاد می کنیم با مشاوران و کارشناسان حوزه گردشگری پروازیاب 24 ارتباط بگیرید تا سفری رویایی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

 

date_range سه شنبه 05 آذر 1398 remove_red_eye 2255 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0