{{ctrl.notification}}
معرفی هواپیمایی ترکیش با پروازیاب 24

ایرلاین ترکیش یکی از مشهور ترین شرکت هواپیمایی دنیا است که دارای ناوگان ها باکیفیت بوده و مسافران می توانند با هواپیماهای این شرکت سفری آرام را تجربه کنند. ترکیش از جمله ایرلاین های کشور ترکیه که 290 مقصد در دنیا را تحت پوشش دارد. سفر از یک قاره به قاره دیگر یا از یک کشور به کشور دیگر را با خطوط هوایی این شرکت امتحان کنید. پروازیاب 24 در این مقاله به معرفی هواپیمایی ترکیش می پردازد تا مسافران بین المللی بتوانند بهترین انتخاب برای سفر خود را داشته باشند. با پروازیاب 24 تا انتهای این مقاله همراه باشید تا برای سفر هیجانی خود به هر جای دنیا برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

معرفی هواپیمایی ترکیش از پروازیاب 24

سفر با هواپیما نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل از قبیل اتوبوس و قطار بسیار راحت تر بوده و می توان در کمترین زمان به مقصد رسید. مسافران همیشه مایلند خرید بلیط هواپیما را به مقاصد مختلف داشته باشند که در طول پرواز بتوانند استراحت یا کار کنند. می توان به عنوان یکی از برترین ایرلاین های خارجی که از امنیت پرواز و کیفیت خدمات عالی برخوردار است ایرلاین ترکیش را معرفی نمود.

تاریخچه شرکت هواپیمایی ترکیش

ترکیش در سال 1933 با پنج فروند هواپیما شروع به کار کرد و با رشد و توسعه تکنولوژی و افزایش کیفیت ناوگان توانست جایگاه خوبی بدست آورد و با این پیشرفت چشمگیر توانست بر تعداد فروند های هواپیمایی، ناوگان خطوط هوایی یافزاید که باعث شد هواپیماهای این شرکت به مقاصد بیشتری در دنیا پرواز داشته باشند. در سال 2015 نزدیک به 290 مقصد را در قاره های اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا را انجام داد که این امر موجب شد تا ایرلاین ترکیش به عنوان چهارمین شرکت هواپیمایی در دنیا شناخته شود. فرودگاه بین المللی آتاتورک فرودگاه بین المللی اسنبوگا، فرودگاه بین المللی سابیحا گوکچن و فرودگاه عدنان مندرس مراکزی است که این شرکت هواپیمایی در آن ها فعالیت می کند که آتاتورک مرکز اصلی بوده و بقیه فرودگاه ها مراکز ثانویه محسوب می شوند.

در سال 2008 شرکت هواپیمایی ترکیش توانست عضو اتحادیه ستاره شود. این اتحادیه یکی از بزرگترین اتحادیه ها در زمینه حمل و نقل هوایی است. هواپیمایی ترکیش با عضویت در این اتحادیه توانست خدمات خود را گسترش دهد و رضایت بیشتر مسافران را جلب کند. با توجه به این که سال ها از فعالیت ترکیش می گذرد ولی همواره در خطوط هوایی آن هواپیماهای جوان و مدرنی در حال پرواز هستند.

مدرن ترین کلاس پرواز ایرلاین ترکیش

کلاس پروازی یکی از مهمترین بخش هایی است که مسافران موقع خرید بلیط هواپیما به آن توجه دارند. در هواپیمایی ترکیش مسافران می توانند مدرن ترین کلاس های پروازی را تجربه کنند. این شرکت دارای دو کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی کلاس می باشد که در هر یک از این کلاس ها خدمات و سرویس های متفاوتی ارائه می شود به همین دلیل قیمت کلاس های پروازی متفاوت است.

  • کلاس اکونومی دارای صندلی بزرگ و راحتی بوده و مسافران برای استراحت می توانند تکیه گاه صندلی را به عقب ببرند و صندلی را به شکل دلخواه تنظیم نمایند و از صفحه مانیتور مخصوص خود برنامه، فیلم و موسیقی را تماشا کنند. انجام بازی های جذاب و متنوع این مانیتور زمان سفر را کاهش می دهد.
  • کلاس بیزینس راحت ترین کلاس پروازی بوده که مسافران در یک فضای خصوصی می توانند کار و یا استراحت کنند. ترکیش در کلاس بیزینس خود چراغ مطالعه قرار داده که مسافران می توانند نور آن را بر اساس نیاز خود تنظیم نمایند. برای داشتن یک خواب آرام در این کلاس می توانید صندلی خود را به عقب برده و در یک تخت خواب نرم بخوابید.

خرید پروازهای ترکیش از پروازیاب 24

بهترین سرویس پذیرایی در ایرلاین ترکیش

پروازهای ایرلاین ترکیش در زمان های مختلفی از شبانه روز انجام می شود که گاه در برخی از سفرها چندین ساعت پرواز را مسافران تجربه می کنند به همین منظور هواپیمایی ترکیش برای رفاه بیشتر مسافران غذا و نوشیدنی های متنوعی را سرو می کند. اگر مسافر خطوط هوایی ترکیش هستید باید بدانید در مدت سفر با هواپیما های این ایرلاین با بهترین غذا ها و نوشیدنی ها پذیرایی می شوید. منو غذا در هر کلاس پروازی متفاوت است.

پذیرایی کلاس اکونومی ایرلاین ترکیش

در کلاس اکونومی با توجه به طول پرواز و زمان پرواز میان وعده های متنوعی را برای مسافران سرو می کنند اگر پرواز طولانی باشد وعده های اصلی را هم ارائه می شود که منو غذایی این کلاس دارای غذاهای ترکیه، خاورمیانه و غذاهای بین المللی بوده و مسافران هر غذایی که بخواهند را می توانند سفارش دهند.

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

پذیرایی کلاس بیزینس ایرلاین ترکیش

در بیزینس کلاس ترکیش سرویس غذایی کامل تری فراهم شده به طوری که قبل از پرواز مسافران با نوشیدنی پذیرایی می شوند و سرآشپزی ماهر و حرفه ای در طول پرواز غذای مسافران را پخت می کند. و مسافران در طول پرواز غذاهای گرمی چون بادمجان شکم پر، شش کباب، ایمام بایلدی و منتی را می توانند میل کنند. در پرواز های بین المللی کلاس بیزینس غذاها در ظروف چینی با تزیینی زیبا و جذاب سرو می شود.

معرفی پروازهای ترکیش در پروازیاب 24

سفارش غذا هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از ویژگی های سرویس غذایی ترکیش می باشد که مسافران می توانند مطابق با رژیم غذایی خود غذای پرواز را انتخاب کنند که این افراد می توانند غذاهایی از قبیل غذاهای ویژه افراد دیابتی، غذاهای ویژه نوزاد و کودک، غذاهای گیاهی، غذاهای کم نمک و غیره را سفارش دهند. مسلمانان بیشتر با این ایرلاین سفر می کنند زیرا غذاهای این شرکت هواپیمایی مطابق با موازین شرعی اسلام تهیه شده است.

مقاصد پروازی ایرلاین ترکیش

ناوگان هوایی ترکیش به 120 کشور در دنیا خدمات رسانی می کنند که ایران هم جزء این کشور ها است. این ایرلاین با همکاری شرکت هواپیمایی ایران ایر در ایران فعال بوده که با این شرکت مسافران ایرانی می توانند از تهران به شهرهایی نظیر استانبول، تونس، برلینمادرید، ژوهانسبورگ، پاریس، سائوپائولو، زوریخ، رم، لندن، ونکوور، مونیخ و استکهلم سفر کنند. البته از شهر های مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمانشاه می توان با ترکیش به استانبول پرواز کرد و سفر بین المللی را با این پروازها شروع کرد. به جز ایران ایر شرکت های هواپیمایی چون ایر کانادا، تای ایرویز، یونایتد ایرلانز و آوا ایر نیز همکاری دارد.

ناوگان هواپیمایی ترکیش

افزایش فروند های ناوگان مدرن ترکیش از سال 2015 به بعد صورت گرفته که تاکنون نزدیک به 289 فروند هواپیمای مسافربری و 10 فروند هواپیمای باربری در خطوط هوایی آن فعال هستند که ناوگان های مسافربری از هواپیما هایی مانند ایرباس ای 100-319، ایرباس ای 200-320، ایرباس 200-321، بوئینگ ای آر 900-737، بوئینگ 737 ام ای ایکس 8، بوئینگ 737 ام ای ایکس 9، بوئینگ 300-777 ای آر تشکیل شده اند و در خطوط باربری هواپیما هایی از قبیل ایرباس ای 600-300 اف، ایرباس ای 300-310 اف، ایرباس ای 200-330 اف، بوئینگ 400-747 اف، بوئینگ 777 در حال خدمات رسانی هستند.

همان طور که مشاهد می کنید بهترین هواپیماهای ایرباس و بوئینگ در این ایرلاین پرواز می کنند. وجود این هواپیما هم تاثیر به سزایی بر روی خرید بلیط این شرکت داشته است.

میزان بار مجاز در هواپیمایی ترکیش

مسافران کلاس بیزینس ترکیش در پروازهای داخلی بار مجاز مشخصی را باید به مسئول تحویل بار داده که وزن این بار می تواند حداکثر 30 کیلوگرم در یک چمدان باشد و مسافران کلاس اکونومی مجازند حداکثر 20 کیلوگرم بار در یک چمدان تحویل داده البته لازم به ذکر است که پرواز های داخلی کشور ترکیه ترکیش بر عهده شرکت هواپیمایی آنادولوجت بود که این ایرلاین زیر مجموعه شرکت هواپیمایی ترکیش است. هواپیمایی آنادولوجت بار مجاز را مطابق با سن مسافر در نظر گرفته است به طوری که مسافران بزرگ سال می توانند 15 کیلوگرم و مسافران کودک می توانند 10 کیلوگرم بار را به بخش باربری تحویل دهند.

همه چیز در مورد ایرلاین ترکیش در پروازیاب 24

بار مجاز در پروازهای بین المللی ترکیش با بار مجاز در پروازهای داخلی تفاوتی چندانی نداشته و مسافران پرواز بیزینس کلاس حداکثر 30 کیلوگرم بار و مسافران پرواز اکونومی کلاس حداکثر 20 کیلو گرم بار مجازند به داخل هواپیما ببرند ولی تفاوت پرواز داخلی با بین المللی در تعداد چمدان ها است که در پروازهای بین المللی مسافران می توانند هر تعداد چمدان که می خواهند را تحویل داده ولی مسافران پروازهای داخلی همان طور که بیان شد مجاز به حمل یک چمدان هستند.

این قوانین به صورت کلی بوده و در بیشتر پرواز های ترکیش اجرا می شود ولی در برخی پروازها ممکن است محدودیتی برای وزن و تعداد چمدان ها متفاوت از آنچه گفته شد اعلام شود. پروازیاب 24 پیشنهاد می کند حتماً پس از خرید بلیط هواپیمای ترکیش، قوانین بار را با دقت مطالعه کنید و مطابق با آن چه که در بلیط درج شده را با خود به فرودگاه ببرید. می توانید بار بیشتری را همراه داشته باشید که برای بردن بار اضافه باید هزینه بپردازید.

خرید بلیط ایرلاین ترکیش از پروازیاب 24

معرفی ایرلاین ترکیش از پروازیاب 24

پروازیاب 24 در این مقاله به معرفی چهارمین شرکت هواپیمایی دنیا پرداخت تا شما مسافران محترم بتوانید برای سفر داخلی و خارجی خود بهترین بلیط هواپیما را از معتبرترین ایرلاین خارجی خریداری کنید. خرید بلیط هواپیمای ترکیش مناسب ترین گزینه برای سفر خواهد بود. آژانس مسافرتی پروازیاب 24 برای راحتی مسافران خدمات مسافرتی خوبی و با کیفیتی را ارائه می دهد که می توانید با مراجعه به سایت این آژانس در کوتاه ترین زمان، سفر خود را آغاز نمایید. از مهمترین خدمات پروازیاب 24 می توان به خرید بلیط هواپیما اشاره کرد که همواره گزیده ای از بهترین ها را در لیست سفرهای داخلی و خارجی هوایی خود گنجانده است.

 

date_range دوشنبه 04 آذر 1398 remove_red_eye 3046 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0