{{ctrl.notification}}
معرفی هواپیمایی تابان از پروازیاب 24

هواپیمایی تابان از ایرلاین های خصوصی موفق در ایران است که از سال 1385 به صورت رسمی پروازهای خود را شروع کرده است. ایرلاین تابان برای رفاه حال مسافرین خود مقاصد پروازی را در مسیرهای داخلی و خارجی توسعه داده است. پرواز یاب 24 برای رفاه حال مشتریان خود در کنار ارائه خدمات تمامی ایرلاین های رسمی کشور خدمات، خرید بلیط هواپیما تابان را نیز در لیست سفرهای هوایی روزانه خود قرار داده است. با پروازیاب 24 همراه باشید تا با هواپیمایی تابان آشنا شوید.

خرید بلیط هواپیمایی تابان

قطب های پروازی ایرلاین تابان

تابان از سال 1384 توانست با همکاری خلبان اصغر عبدالله پور، شرکت سهامی توس گستر و منطقه ویژه اقتصادی سرخس مجوز های رسمی خود را کسب نماید. یک سال بعد ایرلاین تابان پروازهای خود را به صورت رسمی شروع کرد.

  • قطب اصلی ایرلاین تابان فرودگاه های بین المللی هاشمی نژاد مشهد، شهید بهشتی اصفهان و مهرآباد است.
  • قطب دوم هواپیمایی تابان فرودگاه بین المللی امام خمینی است.

تابان علاوه بر دفتر مرکزی مشهد، شعبه دیگری در شهرک اکباتان تهران دارد.

ناوگان هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان هفت فروند هواپیما با مشخصات زیر دارد:

  • 5 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس ام دی  مدل ام دی 88 با ظرفیت 172 نفر را دارد. این هواپیما دارای دو خلبان و پنج مهماندار و سرمهماندار می باشد.
  • 1 فروند هواپیمای بی ای ئی  مدل RJ85-145 با ظرفیت 112 نفر را دارد. این هواپیما دارای دو خلبان و سه مهماندار و سرمهماندار هست.
  • 1 فروند هواپیمای ایرباس مدلA310-304  با ظرفیت 240 نفر را دارد. این هواپیما دارای دو خلبان و شش مهماندار و سرمهماندار هست.

مقاصد پروازی

با توجه به اینکه تابان از ایرلاین های جوان ایران می باشد اما در همین زمان کم توانسته است مقاصد پروازی بسیاری را به خطوط هوایی خود اضافه نماید. یکی از ویژگی های اصلی که مدیران این شرکت هواپیمایی به آن دقت ویژه ای دارند این است که تمامی پروازهای خود را بدون تاخیر، با کیفیت بالا و بی نقص انجام دهند.

مقاصد داخلی هواپیمایی تابان

  • اهواز : فرودگاه اهواز
  • بوشهر : فرودگاه بین المللی بوشهر
  • مشهد : فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد
  • اصفهان : فرودگاه بین المللی شهید بهشتی
  • شیراز : فرودگاه بین المللی شهید دستغیب
  • تبریز : فرودگاه بین المللی شهید مدنی
  • خرم آباد : فرودگاه خرم آباد
  • جزیره کیش : فرودگاه بین المللی کیش
  • رشت : فرودگاه سردار جنگل
  • یزد : فرودگاه شهید صدوقی
  • زاهدان : فرودگاه بین المللی زاهدان
  • تهران : فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین الملل امام خمینی

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

مقاصد خارجی هواپیمایی تابان

  • روسیه : با سه مقصد مسکو در فرودگاه بین المللی دوموده دوو، آستاراخان و سن پترزبورگ
  • عراق : با دو مقصد بغداد در فرودگاه بین المللی بغداد و نجف در فرودگاه بین المللی نجف
  • ترکیه : با مقصد استانبول در فرودگاه بین المللی آتاتورک
  • گرجستان : با دو مقصد تفلیس و باتومی
  • ارمنستان : با مقصد ایروان
  • پاکستان : با دو مقصد لاهور در فرودگاه بین المللی اقبال لاهوری و کراچی در فرودگاه بین المللی جناح

خرید بلیط هواپیمایی ارزان قیمت نوروزی با پروازیبا 24

خرید بلیط مقاصد خارجی هواپیمایی تابان از فروش و استقبال گسترده ای به دلیل مناسب بودن قیمت ها روبرو است. از این رو برای سفر به این مقاصد خارجی می توانید خرید ارزان بلیط هواپیمایی تابان را داشته باشید.

کترینگ هواپیمایی تابان

 با توجه به قوانینی که در شرکت های هواپیمایی ایران در راستای کیفیت غذای هواپیمایی وجود دارد تمامی خطوط هواپیمایی ها باید دارای یک کترینگ مجهز  خاص خود باشند. از اینرو مدیران و مسئولین هواپیمایی تابان برای رفاه حال مسافران و رعایت قوانین موجود یک کترینگ مجهز و اختصاصی برای خود راه اندازی کرده است. در این سیستم مجرب ترین آشپزان و کارشناسان تغذیه بکار گرفته شده است. همچنین برای تهیه غذا از مواد اولیه تازه و درجه یک استفاده می شود. ایرلاین تابان برای رفاه بیشتر قصد دارد غذاهای رژیمی و خاص را به برنامه های خود برای بهبود برنامه های غذایی خود اضافه نماید.

خرید بلیط ارزان قیمت نوروزی با پروازیاب 24

 قوانین موجود در هواپیمایی تابان

 هواپیمایی تابان مانند هر هواپیمایی معتبر دیگر دارای قوانینی است. اغلب قوانین هواپیمایی ها برای رفاه حال مسافرین و امنیت بیشتر در پرواز می باشد. با پروازیاب 24 بمانید تا با قوانین پرواز و حمل بار هواپیمایی تابان آشنا شویم :

  • در پروازهای داخلی مسافرین باید دو ساعت قبل از پرواز هواپیمای در فرودگاه باشند زیرا نیم ساعت قبل از پرواز گیت های داخلی بسته می شود. اگر برای فرد قبل از سفر مشکلی رخ دهد در این مدت زمان می تواند آن را رفع نماید.
  • در زمان پرواز های داخلی به همراه بلیط، ارائه کارت شناسایی الزامی است.
  • در پروازهای خارجی مسافرین باید سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند زیرا یک ساعت قبل پرواز گیت بسته می شود. اگر فرد قبل از سفر مشکلی از قبیل وزن بار یا ایرادی در پاسپورت داشته باشد در این مدت زمان بتواند آن را رفع کند. در پرواز های خارجی به همراه بلیط و کارت شناسایی باید ویزای کشور مقصد را در صورت لزوم داشته باشید. پاسپورت باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد تا به شما اجازه خروج داده شود.
  • یکی از قوانینی که مسافرین باید در هنگام پرواز به آن دقت کنند میزان بار مجاز در پرواز ایرلاین تابان است. در شرکت هواپیمایی تابان هر مسافر مجاز به حمل 30 کیلوگرم می باشد . قبل از سفر برای بررسی مجاز بودن محتویات چمدان و اندازه گیری وزن چمدان باید آن را به قسمت تحویل بار دهید. در این قسمت علاوه بر بررسی موارد فوق، برچسبی که نشانه شناسنامه چمدان است بر روی آن زده می شود. بهتر است بدانید برای اینکه بتوانید چمدانی بزرگتر از ابعاد استاندارد و بیشتر از وزن مجاز را با خود حمل کنید باید قبل از پرواز  با ایرلاین تابان و فرودگاه هماهنگ کنید.
  • برای حفظ امنیت مسافرین، ایرلاین تابان حمل برخی وسایل را ممنوع کرده است. این وسایل عبارتند از : سلاح گرم و سرد، مواد منفجره، مواد اشتعال زا، مواد سمی، مواد شوینده. همچنین وسایلی مانند عطر، اسپری، وسایل اصلاح مو و موارد دیگر. اگر قصد دارید با خود به داخل کابین چنین اشیائی را ببرید باید آن را در زمان تحویل بار برای بسته بندی مخصوص به مسئول این بخش ارائه دهید.
  • هزینه اضافه بار در هواپیمایی تابان به ازای هر یک کیلوگرم 5/1 درصد از بهای بلیط در همان مسیر را باید بپردازید .
  • مسافر اجازه دارد وسایلی مانند کتاب، چتر، ساک دستی کوچک، رو انداز یا پتو، غذای کودک و مواردی از این قبیل را با خود به داخل کابین هواپیما ببرد.
  • یکی از قوانین هواپیمایی تابان مربوط به خانم های باردار است که برای پذیرش خانم های باردار در پروازهای داخلی تا قبل از هفته 32 بارداری با ارائه گواهی پزشک و مشخص بودن تاریخ تقریبی زمان زایمان امکان پذیر است. در پرواز های خارجی به دلیل اینکه زمان آن بیشتر است باید این گواهی به تایید پزشکان شرکت ایرلاین تابان برسد.

 سوانح هواپیمایی تابان

شرکت های هواپیمایی تابان در زمره  ایرلاین های با امنیت بالا است اما مشکلی در پروازهای این هواپیمایی وجود دارد که گاهی فرود های اضطراری در آنها دیده می شود . چند نمونه از این فرودهای اضطراری در تاریخ های بهمن 1390 در پرواز کیش به تهران، اردیبهشت سال  1394در پرواز تهران به نجف و اسفند 1394 در پرواز تهران به مشهد رخ داده است. تکان های شدید و از دست دادن موتور هواپیما از دلایل شاخص این فرودهای اضطراری معرفی شده است.

زمانیکه هواپیماهای توپولوف اجازه پرواز در ایران را داشتند در بهمن سال 1388 هواپیمای توپولوف در زمان فرود در فروگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دچار آتش سوزی شد. از 170 نفر مسافر و خدمه، حدود 74 نفر مصدوم شدند، همچنین هواپیما در قسمت های مختلفی مانند موتورها، دم هواپیما، داخل هواپیما و بال سمت راست آن دچار آسیب دیدگی شدید شد.

 

اولین سانحه ی جدی در سال 1396  متعلق به ایرلاین تابان با هواپیمای بوئینگ 737 بود. زمانیکه هواپیما در فردگاه اردبیل در حال لندینگ بود یکی از لاستیک های آن ترکید و باعث کشیده شدن موتور بر روی زمین شد . خوشبختانه در این سانحه هیچ آسیبی به مسافرین و خدمه وارد نشد.

خرید ارزان بلیط خارجی از پروازیاب 24

خرید ارزان بلیط تابان با پروازیاب 24

همانطور که گفته شد هواپیمایی تابان در سال 1384 توانست مجوزهای رسمی خود را کسب نماید. یک سال بعد پروازهای خود را به صورت رسمی شروع کرد بعد از اضافه شدن 7 فروند هواپیما به ناوگان خود برنامه پروازی خود را گسترش داد. مقاصد داخلی و خارجی را به لیست پروازهای خود اضافه کرد. امروزه هواپیمایی تابان بسیاری از مسافران را با پروازهای امن و مطمئن به مقاصد مختلف جابجا می نماید.

هواپیمایی تابان برای رفاه حال مسافران مجوز فروش بلیط هواپیمایی را به سایت های رسمی و معتبر داده است. در سایت پروازیاب 24 شما همراهان گرامی و همیشگی امکان خرید بلیط هواپیمای ایرلاین های مختلف و همچنین ایرلاین تابان را به صورت سیستمی و چارتری دارید. همچنین در سایت پروازیاب 24 می توانید بلیط هواپیمایی تابان را با بهترین قیمت خریداری نمایید . خدمات بلیط هواپیما داخلی و خارجی پرواز یاب 24 به صورت 24 ساعته بدون هیچگونه محدودیت در اختیار شما می باشد . از جمله ویژگی های مهم خرید بلیط هواپیما پروازیاب 24 اینکه، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در صورت کنسلی سفر، بلیط سیستمی خود را برگشت بزنید. با توجه به نزدیکی زمان کنسلی بلیط به زمان پرواز درصد جریمه ای از هزینه کل کم می شود و ما بقی به حساب مسافر مسترد می گردد.

date_range دوشنبه 20 آبان 1398 remove_red_eye 2673 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0