{{ctrl.notification}}
معرفی ایرلاین امارات در پروازیاب 24

می خواهیم شما را با یکی از بهترین ایرلاین های جهان آشنا کنیم که خرید بلیط هواپیمای آن هیچگاه بدون مخاطب نمی ماند. خرید بلیط ایرلاین امارات خدمات با کیفیت و متنوع را به همراه دارد که پرواز با این ایرلاین ارزوی هر مسافری است. موفقیت این ایرلاین زمانی استارت خورد که شرکت گلف ایر با دبی قطع همکاری کرد. همواره شروع هر تحول عظیم با شکست هایی همراه بوده که با تلاش و همت به سرانجام خوشایند خود رسیده است. ایرلاین امارات نیز  با استفاده از سرمایه گذاری های چشمگیر و ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان این شرکت هواپیمایی را به یکی از معتبرترین و محبوبت ترین ایرلاین های جهانی تبدیل کرد. در این مقاله با پروازیاب 24 همر اه باشید تا هر آنچه در مورد ایرلاین امارات می خواهید، بدانید.

معرفی هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات در سال 1985 شروع به فعالیت کرد که پروازهای خود را  با دو فروند هواپیمای بوئینگ  300-737 و ایرباس 737 که از یک شرکت پاکستانی اجاره کرده بود انجام داد. این هواپیمایی معتبر متعلق به امارات متحده عربی می باشد. همه ساله مسافران زیادی از طریق هواپیمایی امارات به مقاصد داخلی و خارجی سفر می کنند که نهایت رضایت را از خدمات و امنیت در پرواز ایرلاین ابراز می نمایند. در سال 2012 ایرلاین امارات رتبه هشتم جهانی را بدین صورت از آن خود کرد و از اسکای ترکس نشان 4 ستاره دریافت نمود. از این رو خرید بلیط هواپیمایی امارات همواره طرفداران پرو پا قرص خود را دارد که باعث رونق فروش این شرکت شده است.

کیفیت خدمات پروازهای ایرلاین امارات

همواره کیفیت پرواز یک ایرلاین را در خدمات کلاس های مختلف باید جستجو کرد. از این رو به سراغ بررسی کلاس های پروازی ایرلاین امارات می رویم تا ببینیم از چه نوع امکاناتی بهره مند است. کلاس های پروازی ایرلاین امارات شامل اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس می باشد. که در ادامه به بیان و معرفی تک تک ان ها خواهیم پرداخت.

اکونومی کلاس ایرلاین امارات

با خرید بلیط هواپیمای ایرلاین امارات در کلاس اکونومی می توانید از خدماتی نظیر:

تلویزیون ICE که بیش از 600 کانال تلویزیون را پوشش می دهد. مشاهده تصاویر بیرون هواپیما با دوربین نصب شده خارج از هواپیما، استفاده از اینترنت وای فای، بازی های ویدئویی، تماشای فیلم و انیمیشن، گوش دادن به موسیقی های دلخواه و غیره از دیگر امکانات هواپیمایی امارات در کلاس اکونومی است است.

خدمات بیزینس کلاس ایرلاین امارات

اگر می خواهید امکانات خوبی را در زمان پرواز خود دریافت نمایید و خرید بلیط هواپیمایی امارات بهای تمام شده مناسبی داشته باشد، پروازیاب 24 توصیه می کند خرید بلیط هواپیما را در کلاس بیزنس داشته باید. امکانات این کلاس پروازی شامل چراغ مطالعه، پارتیشن بندی های خصوصی، وجود پورت USB پر سرعت، ماساژور، صندلی های قابل تنظیم و محیط باز و راحت برای نشستن است.

خدمات در فرست کلاس ایرلاین امارات

در هواپیماهای ایرباس A300-800، 777 و A340-500 می توانید خرید بلیط هواپیمایی امارات را در فرست کلاس داشته باشید. خدماتی که در این کلاس پروازی دریافت خواهید کرد شامل کابین مخصوص و مجهز، صندلی های تخت خوابشو، صندلی های قابل تنظیم برای راحتی سر و گردن و دست و پا، تلویسزون های با کیفیت، سرو انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه، تماشای فیلم و پخش موسیقی می باشد. که در این کلاس پروازی می توانید از بین سه نوع کابین، یکی را برای سفر انتخاب نمایید.

بار مجاز قابل حمل مسافر در هواپیمایی امارات

همواره ایرلاین ها برای هر  کلاس پروازی میزان بار مشخصی را تعیین می نماید تا علاوه بر تامین جای مخصوص، راحتی مسافران را نیز فراهم آورد. هر یک از وزن ها با توجه به میزان فضایی است که در اختیار مسافران قرار داده می شود. برای انکه در زمان ورود به هواپیما با مشکل مواجه نشوید بهتر است با قوانین حمل بار در داخل کابین مسافران ایرلاین امارات آشنایی داشته باشید.

میزان بار مجاز در اکونومی کلاس هواپیمایی امارات: میزان بار مجاز مسافر 30 کیلوگرم می باشد.

میزان بار مجاز در بیزینس کلاس هواپیمایی امارات: در این کلاس مسافر می تواند مقدار 40 کیلوگرم بار را به همراه داشته باشد.

میزان بار  مجاز در فرست کلاس هواپیمایی امارات: مسافران این کلاس پروازی تا سقف 50 کیلوگرم بار را می توانند همراه خود به داخل کابین مسافران ببرند.

رعایت سقف بار در هر کلاس پروازی الزامی است. برای اینکه دردسری متوجه شما قبل از پرواز نشود بهتر است قبل از شروع مسافرت هوایی از میزان بار مجاز ایرلاینی که انتخاب نموده اید اطلاع یابید. اگر میزان بار ی که به همراه دارید از ابعاد 300 سانتی متر بیشتر باشد باید به واحد باربری تحویل دهید تا بسته بندی شود.

ناوگان هواپیمایی امارات

امروزه ناوگان هوایی امارات با تدابیری که در طول سال ها تلاش داشته مجهز به 268 فروند هواپیما شده است. ناوگان این هواپیمایی شامل 1 فروند ایرباس A319، 100 فروند ایرباس A380، یک فروند بوئینگ 747 و 166 فروند هواپیمای بوئینگ 777 است.

مقاصد پروازی ایرلاین امارات

می توان به ر احتی از تعداد مقاصد پروازی هر ایرلاین پی برد چقدر این ایرلاین محبوب و معتبر است. زیرا مقاصد پروازی به وضوح نشان دهنده خرید بلیط هواپیمای ایرلاین مورد نظر است که در نقاط مختلف جهان درخواست خدمات سفر با آن داده شده است. ایرلاین امارات همواره بر آن بوده است تا مقاصد پروازی خود را افزایش دهد و پروازهایی به سراسر جهان ارائه نماید. اینک امارات بیش از 155 مسیر هوایی دارد که در 6 قاره خدمات پروازی ارائه می دهد. پوشش 80 کشور در لیست پروازهای داخلی و خارجی ایرلاین امارات است که در طول هفته 1500 پرواز از دبی به همه این مناطق انجام می شود. در ایران فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران و فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد پروازهای داخلی و خارجی راه طور مستقیم با این ایرلاین انجام می دهد.

دیگر خدمات ایرلاین امارات

هواپیمایی محبوب امارات برای برند سازی و مشهور شدن اسپانسر مسابقات و تیم های مطرح جهانی شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از مهم ترین مسابقه های ورزشی که شرکت هواپیمایی امارات اسپانسر آن شد بازی های فوتبال جام جهانی 2006 در آلمان بود.
  2. حامی مالی تیم آرسنال در لیگ انگلستان
  3. حامی مالی باشگاه فوتبال چلسی
  4. اسپانسر تیم فوتبال کریکت امپایر انگلستان
  5. اسپانسر باشگاه فوتبال کالینگوود
  6. حمایت مالی از فوتبال پاری سن ژورمن
  7. اسپانسر مالی باشگاه آس میلان
  8. حمایت مالی از مساقات سوارکاری ملبورن در استرالیا

ایرلاین خوشنام و نشان امارات با فعالیت در زمینه های فوق توانست در دیدها بیشتر و بهتر ظاهر شود و خودی نشان دهد. از طرفی ارائه خدمات با کیفیت این ایرلاین سبب محبوبیت روز افزونش شد که توانست به خواسته های خود که گسترش مسیرهای پروازی بود برسد.

خرید ارزان بلیط هواپیمای ایرلاین امارات

برای خرید ارزان بلیط هواپیمای ایرلاین امارات باید بدانید چه زمان می توان کمترین قیمت بلیط را داشته باشید. از این رو با مشخص شدن زمان پرواز می توانید خرید بلیط هواپیما را در کلاس اکونومی امارات انجام دهید تا علاوه بر بهره مند ی از هزینه کمتر سفر خود را خوش و خاطره انگیز شروع نمایید. برای خرید بلیط هواپیمای امارات می توانید از طریق اینترنتی و اپلیکیشن های موبایلی اقدام به خرید نمایید با این حال به راحتی در هر مکانی که هستید می توانید بلیط خود را در چند دقیقه ثبت نمایید. برای خر ید ارزان بلیط هواپیمای ایرلاین ماهان روی بلیط های سیستمی و خارج از فصل سفر حساب کنید.

خر ید بلیط ایرلاین امارات از پروازیاب 24

برای خرید بلیط هواپیمای امارات هرگز به فکر مراجعه به دفاتر آژانس های مسافرتی و تهیه بلیط نباشید. امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از  خرید های اینترنتی از طیق اینترنت انجام می ش ود که در کمترین زمان ممکن بدون اطلاف وقت می توان خرید بلیط را انجام داد. پروازیاب 24 با توجه به فروش زیاد بلیط هواپیما در بستر اینترنت بر آن شده تا طی سال ها فعالیت خود، خرید بلیط را به صورت اینترنتی و یا اپلیکیشن ارائه نماید تا راحتی و اسایش را برای شما مسافران عزیز فراهم اورد. می توانید با مراجعه به سایت پروازیاب 24 مبدا و مقصد پرواز خود را همراه با تعداد نفرات مشخص نمایید. در هر مرحله قبل از تایید نهایی اطلاعات را بررسی نمایید تا درست وارد کرده باید. پس از تایید هر مرحله وارد مرحله بعد می شوید که اطلاعات دقیق مسافران، تعداد نفرات، سن و شماره های ملی باید به دقت درج شود. پس از ثبت نهایی اطلاعات، بلیط خود را پرینت نمایید. از تصویر بلیط یک نسخه نیز به ایمیل شما ارسال می شود تا در صورت نیاز آن را دانلود و چاپ نمایید. در صورت بروز هر گونه سوال می توانید از خدمات پشتیبانی 24 ساعته پروازیاب 24 استفاده نمایید که در تمام مراحل خرید بلیط هواپیما همراهتان خواهند بود.

پروازیاب 24 برایتان آرزوی سفر خوش و خاطره انگیز با ایرلاین امارات دارد و امید است لحظات ناب آسمانی یک سفر هوایی را تجربه کنید. در هنگام سفرهای هوایی نگاه کردن به بیرون هواپیما و لذت بردن از مناظر را فراموش نکنید. قطعا با پدیده های کمتر دیده شده از لنز هر دوربین با ر جهان واقعی روبرو خواهید بود.

سفر به سلامت...

date_range چهارشنبه 29 آبان 1398 remove_red_eye 2152 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0