{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما وارش از پروازیاب 24

شرکت هواپیمایی وارش یکی از جوان ترین شرکت های هواپیمایی است که به صورت خصوصی در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصل این ایرلاین برقراری راه های هوایی با مرکزیت استان مازندارن بوده.  وارش در زبان مردم محلی مازندران به معنی باران است. جالب است بدانید که این شرکت اولین شرکت هواپیمایی که در استان بی نظیر مازندارن به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کند. این ایرلاین اولویت مهم و اساسی خود را امنیت پرواز و کیفیت پرواز معرفی کرده تا بتواند پیشرفت خوبی را برای صنعت هوایی کشور رقم بزند. پروازیاب 24 معتقد است که وجود ایرلاین وارش در مازندران باعث افزایش پیشرفت چشمگیر صنعت سفرهای هوایی این منطقه شود. هواپیمایی وارش توانسته زمینه اشتغال خوبی را در این استان فراهم کند. پروازیاب 24 اطلاعات جامعی را از این ایرلاین و خرید بلیط هواپیمایی وارش برای شما آماده کرده تا شما با این ایرلاین جوان بیشتر آشنا شوید همراه ما تا انتهای این مقاله باشید.

ناوگان هواپیمایی وارش

هواپیمایی وارش در حال حاضر با پنج فروند هواپیما بوئینگ 737 کلاسیک مشغول به کار است. که سه فروند هواپیما سری 500 دارای ظرفیت های 132 و 126 بوده که دو فروند آن را از شرکت هواپیمایی آتا و یک فروند دیگر از ایرلاین کیش ایر وارد وارش شده است. دو فروند بوئینگ 737 از سری 300 با ظرفیت 136 مسافر از ایرلاین آتا وارد شده است. همه ناوگان هایی هوایی از امکانات خوبی برای سفری راحت دارند و می توانید پروازی متفاوت را با هواپیمایی وارش به استان مازندران تجربه کنید.

پرواز وارش در چه فرودگاه انجام می شود؟

فرودگاه بین المللی مهرآباد تنها فرودگاهی که پرواز های شرکت خصوصی وارش را پشتیبانی می کند. فرودگاه بین المللی مهرآباد داری شش ترمینال که هر یک از آن ها علاوه بر این که پرواز های شرکت هواپیمایی مختلف را تحت پوشش دارد بر اساس ورودی و خروجی نیز پرواز ها را دسته بندی می کند. بعنوان مثال ترمینالی فقط پروازهای ورودی است و ترمینال دیگر پروازهای خروجی را به عهده دارد. این ایرلاین پرواز های ورودی و خروجی خود را در ترمینال های متفاوت دارد که پرواز های ورودی در ترمینال 1 و پروازهای خروجی در ترمینال 2 انجام می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی وارش از پروازیاب 24

هنگام خرید بلیط هواپیمایی وارش به ترمینال توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی به گیت خروجی بروید. شاید بعدها با تغییرات ترمینال ورودی و خروجی این ایرلاین در فرودگاه مهرآباد تغییر کند. علاوه بر ترمینال به بار مجازی که وارش برای مقاصد خود تعیین نموده را با دقت در بلیط خود بررسی کنید تا از میزان بار مجاز و بار های غیر مجاز آگاهی پیدا کنید. توجه داشته باشید بار شامل دو قسمت می شود. باری که تحویل باربری می دهید و دیگری، باری که همراه خود می توانید به داخل کابین مسافر ان حمل کنید که هر کدام حجم و وزن مشخصی دارند.

مقاصد داخلی و خارجی هواپیمایی وارش

این ایرلاین جوان در صنعت هواپیمایی توانسته علاوه بر پروازهای داخلی، پرواز های خارجی را در لیست خود داشته باشد. در این بخش به معرفی مقاصد پروازی هواپیمایی وارش خواهیم پرداخت.

مقاصد معمولا به دو بخش تقسیم می شود که به مقاصد داخلی و مقاصد خارجی شناخته می شود از جمله مقاصد داخلی وارش می توان به اصفهان، بوشهر، اهواز، بندعباس، تبریز، تهران، رشت، ساری، شیراز، عسلویه، کیش، مشهد و عسلویه اشاره کرد. در خرداد ماه 98 همراه با نود مسافر پرواز خارجی خود را به مقصد شهر دوشنبه واقع در تاجیکستان انجام داد. این شهر اولین مقصد خارجی هواپیمایی وارش بود.

کلاس های پروازی ایرلاین وارش

کلاس پروازی ایرلاین وارش اکونومی بوده که برای هر یک از پرواز های شرایط استرداد خاصی را مشخص کرده است که عبارتند از :

  • کلاس پروازی M,V,U,P,S,R و کلاس پرواز W,L,K,Q,Y,N,H,I :در صورت استراد بلیط از طرف مسافر سه روز قبل از پرواز باید 40 درصد، دو روز قبل از پرواز 50 درصد، یک روز قبل از پرواز 60 درصد و روز پرواز 80 درصد هزینه کنسلی یا همان استرداد تعیین شده است.
  •  کلاس های پرواز UU,VV,MM,LL,KK,QQ, WW,PP,SS,RR : در این کلاس های پروازی مسافران بلیط را به صورتی اینترنتی خریداری کرده اند و شرایط استرداد برای این دسته مسافران به صورت سه روز قبل از پرواز باید 10 درصد، دو روز قبل از پرواز 30 درصد، یک روز قبل از پرواز تا روز پرواز 50 درصد می باشد.
  • کلاس پروازی N,II,H : که مخصوص مسیر رفت و برگشت پروازی تهران ساری بوده غیر قابل استرداد است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی وارش از پروازیاب 24

امکانات و خدمات پروازی هواپیمایی وارش

امکانات و خدمات پروازی در بخش های مختلف برای مسافران ارائه داده می شود که شامل شش مورد می شود که این موارد عبارتند از :

  1. خدمات مسافر و جامه دان : این بخش از خدمات دارای خدماتی از قبیل انجام امور پذیرش و سوار کردن مسافران، انجام امور پذیرش جامه دان، جمع آوری اضافه بار، ارائه خدمات توانبخشی به مسافران، انجام امور مسافران بدون همراه و انجام امور جامه دان که مربوط به خسارت ومفقودی است.
  2. خدمات رمپ و نظافت هواپیما :
  • انتقال مسافران، جامعه دان، بار و پست به هواپیما
  • تخلیه و بارگیری مسافران، جامعه دان، بار و پست
  • خدمات نظافت هواپیما، ارائه آب و سرویس بهداشتی
  1. خدمات لود کنترل : در این بخش خدماتی مانند انجام خدمات لود کنترل به روش clc ، نظارت بر بارگیری هواپیما بر اساسلودپلن، فایل کردن، ارسال و دریافت تلکس های عملیاتی ارائه می شود.
  2. خدمات یخ زدایی هواپیما
  3. خدمات بار و پست : شما می توانید از خدماتی مانند انجام هندلینگ مدارک بار و پست با کمک سیستم نرم افزاری و انجام هلدینگ فیزیکی بار و پست
  4. خدماتی در خصوص امنیت پرواز : که این خدمات شامل احراز هویت مسافران، نگهبانی از هواپیما،  کنترل تخلیه و بارگیری و تردد به هواپیما، پوشش امنیتی جامه دان، پوشش امنیتی بار، بازرسی دستی بار و پست، شناساییکالای خطرناک در جامه دان مسافر می شود.

خرید بلیط ارزان هواپیمایی وارش

اگر می خواهید با هواپیما سفر کنید و بلیط ارزان و مناسب را تهیه کنید باید ابتدا گفت بلیط ها به دو صورت سیستمی و چارتری عرضه می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته. هر کدام از ویژگی ها بر قیمت کلی بلیط تاثیر می گذارد به طور مثال در بلیط سیستمی قیمت برای بزرگسالان، کامل و برای کودکان و نوزادان با قیمتی کمتر عرضه می شود. در صورتی که بلیط چارتری، همه بلیط ها با یک قیمت محاسبه می شود. قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت این دو نوع بلیط را مقایسه کنید، بعد اقدام به خرید نمایید.

خرید ارزان بلیط هواپیمایی وارش با پروازیاب 24

مهم ترین نکته در خرید بلیط که در بیشتر مواقع مسافران آن را نادیده می گیرند قابلیت استرداد بلیط است. تنها بلیط سیستمی قابلیت استرداد دارد پس اگر به تاریخ قطعی سفر خود اطمینان ندارید بلیط سیستمی بهترین انتخاب برای شما خواهد. بهترین راه خرید بلیط ارزان هواپیما مراجعه به سایت آژانس مسافرتی پروازیاب 24 است. با مراجعه به سایت پروازیاب 24 در لیست جستجوی پروازهای مورد نظر لیستی از پروازها به ترتیب کمترین قیمت تا بیشترین قیمت نمایش داده می شود. در میان این پروازهای می توانید با تگ سیستمی و چارتری بلیط ها را از هم باز شناسید و بلیط مد نظر را انتخاب کنید. پس از بررسی قیمت حتما به نام شرکت هواپیمایی که بلیط آن را خریداری کرده اید دقت لازم را داشته باشید تا خدمات را مطابق با ذائقه و علاقمندی های خود انتخاب نمایید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از پروازیاب 24

همانطور که گفته شد جهت راحتی کار، پروازیاب 24 خرید بلیط هواپیما را در کمترین زمان به صورت اینترنتی فراهم کرده که مسافران می توانند با مراجعه به سایت علاوه بر بررسی قیمت بلیط ها بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنند. اگر بخواهد خرید بلیط هواپیمایی وارش را داشته باشید باید ابتدا در سایت هواپیمای داخلی یا خارجی را انتخاب کرده سپس مبدا، مقصد و تاریخ رفت را وارد کنید تا بلیط تمام ایرلاین های در آن مسیر نمایش داده شده در این بخش سایت فیلتر وجود دارد که با انتخاب ایرلاین وارش بلیط های موجود در این ایرلاین نمایش داده می شود. پس از انتخاب بلیط اطلاعات مسافران را به طور دقیق وارد کنید. سپس به درگاه بانکی متصل می شوید تا بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیمایی وارش باید نکاتی را هنگام خرید رعایت کنید که این نکات مربوط به مواردی از جمله ثبت اطلاعات، انتخاب درست تاریخ رفت، نوع کلاس پروازی و زمان پرواز  می باشد. موارد ذکر شده عوامل مهمی هستند که می توانند روی قیمت بلیط شما موثر باشد.

خرید ارزان بلیط نوروزی وارش از پروازیاب 24

پروازیاب 24 باور دارد اطلاعات کافی از یک شرکت هواپیمایی می تواند کمک خوبی برای انتخاب بلیط ایرلاین مناسب باشد به همین منظور شرکت هواپیمایی وارش را در این مقاله معرفی نموده ایم تا بتوانید بیشتر با این ایرلاین جوا آشنا شوید. خدمات و کلاس پرواز همواره توجه مسافران را برای خرید بلیط یک شرکت هواپیمایی به خود جلب می کند. پرواز یاب 24 این دو مورد را در این مقاله بیان نمود تا بتوانید انتخابی شایسته برای شروع سفر هوایی خود داشته باشید. لازم است بیان کنیم اگر در هنگام خرید بلیط هواپیمایی وارش از سایت با مشکل مواجه شدید، می توانید آن را بصورت آنلاین یا با تماس تلفنی با تیم پشتیبانی پروازیاب 24 در میان بگذارید تا در کمترن زمان رفع شود.

date_range چهارشنبه 22 آبان 1398 remove_red_eye 2512 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0