{{ctrl.notification}}
خرید بلیط تمامی ایرلاین های داخلی از پروازیاب 24

با خرید بلیط ایرلاین های داخلی کشور می توانید به هر نقطه از داخل و خارج از کشور که می خواهید سفر کنید. خرید بلیط تمامی ایرلاین های داخلی از پروازیاب ۲۴ این امکان را به شما می دهد تا به مقاصد مختلف جهان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی داشته باشید. خرید بلیط ایرلاین های داخلی همواره با قیمت ها و خدمات متنوعی روبرو است که می توان با توجه به امکانات مورد انتظار در کلاس های پروازی متفاوت، قیمت بلیط هواپیما، زمان پرواز و غیره بهترین ها را با توجه به نیاز انتخاب کرد. پروازیاب 24 در این مقاله قصد دارد تمامی شرایط خریدبلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین مزایای خرید بلیط هواپیما پروازیاب ۲۴ این است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید خرید بلیط تمامی ایرلاین های داخلی داشته باشید. ایرلاین های داخلی نظیر کیش ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی زاگروس، ایران ایر، آتا و غیره هستند که با کلاس های پروازی متنوع همراه با خدمات پذیرایی، رفاهی و امنیت در پرواز روبرو خواهید بود. به راحتی می توانید با خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و خارجی در کوتاه ترین زمان سفر کنید بدون آنکه گذر زمان خستگی یا کسالتی را بر شما قالب کند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پروازیاب 24

قوانین خرید اینترنتی بلیط تمامی ایرلاین های داخلی

چنانچه تصمیم به خرید بلیط هواپیما داخلی، یا خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت پروازیاب 24 را دارید در موارد زیر دقت لازم را داشته باشید.

  1. واردکردن اسامی مسافر مطابق با اطلاعات درج ‌شده در کارت ملی یا پاسپورت
  2. عدم پذیرش در صورت عدم تطابق نام شخص با کارت شناسایی در سیستم
  3. صرفاً پرداخت وجه به‌منزله‌ی صدور نیست. بعد از پرداخت نهایی دریافت فایل pdf قطعی می‌باشد.
  4. طبق قوانین مسافران کمتر از 2سال نوزاد, بین 2 تا 12 سال کودک و بیش از 12سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند که سن مسافران در خرید بلیط های سیستمی نقش مهمی در قیمت خرید بلیط هواپیما دارد.
  5. هرگونه درخواست کنسلی از طرف مسافر شامل جریمه می‌باشد. که با کسر میزان جریمه مشخص بلیط قابلیت استراداد را در خرید بلیط سیستمی خواهد داشت.
  6. ابطال یا تأخیر بیش از 2 ساعت در  پرواز شامل جریمه کنسلی نمی‌باشد. ارائه‌ی بلیط / رسید مهرشده توسط ایستگاه مبدأ، به‌منظور هرگونه پیگیری و استرداد بدون جریمه‌ الزامی است.
  7. چک کردن قوانین کنسلی, مقدار بار و نوع  هواپیما قبل از رزرو به عهده رزرو گیرنده می‌باشد.
  8. رعایت فاصله زمانی مناسب در صورت داشتن ادامه مسیر به عهده رزرو کننده می باشد.

با توجه به اینکه خیلی از افراد برای سفر به نقاط مختلف جهان، سفرهای هوایی را ترجیح می دهند، باید بگوییم که خرید بلیط هواپیما یکی از بهترین رروش ها برای داشتن یک سفر با کیفیت و به یادماندنی است که بسیاری از گردشگران و مسافران به علت سرعت بیشتر نسبت به سایر وسایل نقلیه و همچنین راحتی در مسیر سفر آن را انتخاب می کنند.

خرید بلیط ایرلاین ها داخلی با کمترین قیمت پروازیاب  24

همانطور که در موارد فوق اشاره شد، برای خرید بلیط هواپیما می توانید به دو روش اقدام کنید. یکی از آن ها خرید آنلاین از طریق اینترنت و دیگری خرید حضوری از طریق آژانس های مسافرتی می باشد. به منظور استفاده از روش اول می توانید وارد سایت parvazyab24.com شوید و اقدام به خرید بلیط هواپیمای مورد نظر خود کنید. برای این خرید محدودیتی پیش روی شما نیست و به راحتی در هر کجا که هستید با استفاده از تلفن همراه یا رایانه ی متصل به اینترنت می توانید خرید را انجام دهید.

با خرید آنلاین بلیط از پروازیاب 24 از خدمات پشتیبانی 24 ساعته برخوردار خواهید شد که اطمینان خاطر بیشتری از سفر خواهید داشت و گستردگی انتخاب بلیط ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی، کلاس پرواز، نوع بلیط، زمان پرواز، طول مسیر پرواز و قیمت را داشته باشید که هر کدام با شرایط و هدف شما مطابقت داشت را انتخاب نمایید.

همانطور که گفته شد پروازیاب 24 با فروش آنلاین بلیط های هواپیما، قدمی مثبت برای آسايش بيشتر مسافران عزیز برداشته است. چنانچه تصمیم داشتید که خرید بلیط سفر خود را به صورت آنلاین انجام دهید به این نکته توجه داشته باشید که پرداخت وجه به منزله تایید بلیط شما نخواهد بود و بهتر است حتما جهت اطمینان، بعد از پرداخت وجه و تراکنش موفق، با شرکت تماس بگیرید تا خرید بلیط شما به درستی انجام شود.

 

نحوه خرید بلیط هواپیما از پروازیاب 24

برای خرید بلیط هواپیما از سایت پروازیاب 24 باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در گام اول باید به سایت پروازیاب 24 مراجعه کنید و گزینه هواپیمای داخلی یا خارجی را انتخاب کنید.
  2. سپس مبدا و مقصد مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.
  3. بعد از آن تاریخ رفت خود را تعیین کنید و بر روی جستجو کلیک کنید تا لیست ایرلاین های موجود نمایش داده شود(خرید بلیط هواپیما بلیط یک طرفه).
  4. در گام بعدی باید انتخاب بلیط مورد نظر را انجام دهید. در لیست نمایش داده شده پس از بررسی مشخصات هر بلیط با توجه به نوع ایرلاین داخلی، برای خرید بلیط بر روی گزینه انتخاب کلیک کنید. بهتر است قبل از این مرحله، تمام اطلاعات لازم را به خوبی چک کرده باشید تا بلیط ایرلاین، هر انچه را که از یک یک مسیر هوایی در پرواز انتظار دارید را برآورده سازد.
  5. با ثبت اطلاعات مسافر یا مسافران می توانید وارد مرحله ی بعد شوید.
  6. در این مرحله پرداخت آنلاین را خواهید داشت که به درگاه بانکی مورد نظر ارجاع داده می شوید و با کارت بانکی عضو شبکه ی شتاب و وارد کردن رمز دوم می توانید بلیط خود را خریداری کنید.

انواع کلاس های پروازی در ایرلاین های داخلی

  • کلاس بیزینس

که در آن سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی به همراه انواع نوشیدنی‌های اسلامی صورت می گیرد و برای سرگرمی مسافران در هر کابین تلویزیون‌ قرار داده شده تا فیلم های پیشنهادی در منو را با توجه به سلیقه خود انتخاب و تماشا کنند.

  • کلاس اکونومی

پرواز در کلاس اکونومی پذیرایی ساده و مقرو نبه صرفه دارد که در تمام ایرلان های مختلف داخلی صورت می گیرد و برای سرگرمی مسافران یک تلویزیون‌ در پشت صندلی و یا داخل کابین قرار داده شده که مسافران می توانند در طول پرواز از آن بهره مند شوند. در کلاس اکونومی با توجه به نوع ایرلاین امکانات، راحتی صندلی و فضای استراحت متفاوتی برای مسافران ارائه شده است. برای خرید ارزان بلیط هواپیمای ایرلاین های داخلی می توانید خرید بلیط را در کلاس اکونومی داشته باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما داخلی با پروازیاب 24

بهترین وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ایرلاین های داخلی

سایت های مختلفی فروش بلیط های داخلی و خارجی را از ایرلاین های داخلی انجام می دهند و شما برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توانید هر یک را که بخواهید انتخاب کنید. اما بهترین وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، وبسایتی است که از نظر اعتبار در درجه ی اول قرار داشته باشد و خرید بلیط از آن با روش های امن در پرداخت و حفظ اطلاعات شخصی مسافران انجام شود. در عین حال بتوان متنوع ترین بلیط ایرلاین های داخلی را با توجه به سفرهای هوایی و زمینی را از آن تهیه کرد.

از جمله ویژگی هایی که بهترین وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید داشته باشد:

  1. ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته به مسافران
  2. ارائه مناسب ترین قیمت های پرواز
  3. قابلیت استرداد بلیط خرید شده با کمترین ضرر
  4. امکان خرید آنلاین بلیط تمامی ایرلاین ها از طریق اپلیکیشن
  5. داشتن رابط کاربری مناسب و تجربه کاربری آسان و حرفه ای
  6. خرید بلیط ایرلاین های مختلف به مقاصد مختلف گردشگری
  7. امکان خرید انواع بلیط های سیستمی و چارتی
  8. وجود فیلتر های پرسرعت جستجو جهت سهولت در گزینش
  9. امکان بررسی پرواز های ارزان قیمت، چارتری و سیستمی و کلاس های مختلف پرواز
  10. راحتی و سرعت دسترسی به پنل خرید اینترنتی بلیط بصورت 24 ساعته

خرید ارزان بلیط تمامی ایرلاین های داخلی

یکی از مهم ترین مواردی که در مورد خرید بلیط برای هر سفری مد نظر مسافران قرار می گیرد، خرید ارزان بلیط هواپیما است و حتی افراد سرمایه دار نیز در برخی موارد همچون سفرهای همیشگی یا سفرهای ماهانه تمایل به خرید ارزان بلیط هواپیما دارند تا هزینه های سفر خود را کاهش دهند و بتوانند در ازای آن، بیشتر و مقرون به صرفه تر در طول سال سفر کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پروازیاب 24

به همین منظور برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان باید به مواردی از قبیل انتخاب و خرید بلیط دقت داشته باشید.

  • اینکه اگر قصد رفتن به سفری را دارید و همراهانتان افراد بزرگسال هستند، پرواز های چارتری برای شما بهترین گزینه است و بهترین ها را به شما ارائه می دهند. می توانید از بهترین ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی و البته با ارزان ترین قیمت ها این خرید بلیط هواپیما را انجام دهید. البته گاها ممکن است قیمت چارترها با سیستمی متفاوت باشد و باید قبل از ثبت نهایی، مقایسه ای بین پروازهای مختلف سیستمی و چارتری داشته باشید تا بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و شرایط خود انجام دهید.
  • نکته مهم دیگر اینکه، حتما در زمان مناسب اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید تا از قیمت های ارائه شده به بهترین شکل به نفع خود بهره مند شوید تا خرید ارزان بلیط سفر با بلیط های لحظه آخری یا سیستمی را داشته باشید. بسیاری از چارتر کننده ها برای تکمیل ظرفیت های خود و خالی نبودن پرواز در لحظات آخر و روزهای پایانی نزدیک به تاریخ پرواز، سعی می کنند قیمت ها را کاهش دهند تا هر طور شده بلیط ها را بفروشند که پرواز خالی نماند.

خرید بلیط هواپیما از پروازیاب 24

بسیاری از مسافران هستند که همچنان تمایل به خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری را دارند تا خیالشان از بابت شرکت و اصالت بلیط و سفر راحت باشد. اگر ساکن شهرهای شلوغ و بزرگ باشید، خرید حضوری می تواند وقت و هزینه زیادی از در مسیر ترافیک و غیره هدر دهد. به همین دلیل پروازیاب 24 همچنان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را پیشنهاد می کند تا دردسر و دغدغه کمتری را متحمل شوید. اما در صورت نیاز  اگر ساکن مشهد هستید با مراجعه حضوری به آژانس می توانید به آژانس خدمات مسافرتي پروازیاب 24 که در شهر مقدس مشهد واقع شده مراجعه کنید. آدرس شرکت خدمات مسافرتي هوايي پروازیاب 24 در شهر مشهد واقع در بلوار پیروزی، بین پیروزی ۳۲ و چهار راه چهار چشمه، پلاک 160 در طبقه اول می باشد که می توانید بصورت حضوری برای خرید بلیط هواپیما مراجعه کنید. همچنین گزینه پر مخاطب و محبوب خرید اینترنتی بلیط هواپیما را نیز می توانید از سایت پروازیاب 24 داشته باشید.

 

ثبت نظر
chat 0