{{ctrl.notification}}
همه چیز در مورد هواپیمایی معراج در پروازیاب 24

آنچه یک هواپیمایی را محبوب و مشهور می سازد، کیفیت خدمات و امنیت پروازی است که برای مسافران فراهم می آورد. هواپیمایی جوان معراج از جمله ایرلاین های داخلی است که رضایت مسافران را در راس فعالیت های خود قرار داده است و از زمان شروع  فعالیت همواره در جهت پیشرفت و افزایش کیفیت خدمات تلاش نموده است. با ارائه اطلاعاتی از هواپیمایی معراج برآنیم تا معرفی کاملی از این ایرلاین داشته باشیم تا بتوانید در سفر های خود از خرید بلیط هواپیمای معراج بهره مند شوید. با پروازیاب 24 همراه باشید.

معرفی ایرلاین معراج در پروازیاب 24

همه چیز در مورد هواپیمایی معراج در پروازیاب 24

آنچه یک هواپیمایی را محبوب و مشهور می سازد، کیفیت خدمات و امنیت پروازی است که برای مسافران فراهم می آورد. هواپیمایی جوان معراج از جمله ایرلاین های داخلی است که رضایت مسافران را در راس فعالیت های خود قرار داده است و از زمان شروع  فعالیت همواره در جهت پیشرفت و افزایش کیفیت خدمات تلاش نموده است. با ارائه اطلاعاتی از هواپیمایی معراج برآنیم تا معرفی کاملی از این ایرلاین داشته باشیم تا بتوانید در سفر های خود از خرید بلیط هواپیمای معراج بهره مند شوید. با پروازیاب 24 همراه باشید.

هواپیمایی معراج از جمله ایرلاین های جوان ایران است که از سال 1389 فعالیت های خود را با دریافت مجوزهای لازم آغاز نموده است. سطح استاندارد خدمات، امکانات و پرواز در این ایرلاین با استاندارد های سازمان هواپیمایی کشور مطابقت دارد. در هواپیمایی معراج همواره تمرکز بر آن است تا پرواز های داخلی و خارجی به موقع و با کمترین تاخیر انجام شود. در برخی ایرلاین ها تاخیر در پرواز بسیار است و ر فته رفته این امر عادی شده است. در این میان مسافران با مشکلاتی از قبیل دیر رسیدن به قرار های ملاقات، جلسات کاری، برگزاری آزمون ها، سفر های چند مسیره و غیره، مواجه خواهند شد که خاطره خوشی از یک پرواز در اذهان بجای نخواهند ماند.

این ایرلاین رکورد طولانی ترین پرواز ایرانی را از آن خود نموده است. پرواز های طولانی نشانی از توانمندی و کیفیت یک ایرلاین است که هر شرکتی توانایی انجام آن را ندارد از این رو یکی از دلایلی که به مسافران اطمینان خواهد داد تا خرید بلیط هواپیمای معراج را در سفر های خود انتخاب کنید همین قابلیت ها است. در ادامه پروازیاب 24 به شرح مختصری از کلاس های پروازی، خرید بلیط هواپیمای معراج و کیفیت و نوع خدمات خواهد پرداخت.

خرید اینترنتی بلط هواپیمایی معراج از پروازیاب 24

خرید ارزان بلیط هواپیمایی معراج

با خرید بلیط هواپیمای معراج به راحتی می توانید مسیر های طولانی را کوتاهتر نموده و بجای آنکه در مسیر های زمینی خود را خسته کنید انرژی مفید را ذخیره نمایید تا در طی سفر استفاده کنید. به راحتی می توان خرید بلیط هواپیمای معراج را از پنل خرید بلیط پروازیاب 24 داشته باشید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. با خرید بلیط هواپیمای معراج می توانید سفر در یکی از هواپیمایی های مدرن و جوان داخلی را تجربه کنید که بیش از 50 مسیر داخلی و خارجی را تحت پوشش دارد. وجود مسیر های پروازی زیاد یک ایرلاین نشان دهنده اعتبار و کیفیتی است که به مخاطبان خود ارائه می دهد، همواره می توانید با خاطری آسوده این ایرلاین را برای سفر های مختلف  انتخاب نمایید.

برای خرید ارزان بلیط هواپیمای معراج می توانید چند هفته قبل از تاریخ سفر بلیط خود را تهیه نمایید، با مقایسه ای میان ساعات مختلف پرواز کمترین را انتخاب کنید و یا منتظر بلیط های چارتری و لحظه آخری باشید. ریسک در خرید بلیط های چارتری در زمان های مختلف زیاد است. با توجه به فصل سفر، مناسبت ها و ایام خاص ممکن است حتی در آخرین لحظات هم قیمت بلیط به مقصد مورد نظر کاهش نیابد. از این رو در زمان تعیین تاریخ سفر به موقعیت شهر مقصد دقت نمایید. با جستجویی در پنل خرید بلیط از پروازیاب 24 لیستی از ساعات پرواز این ایرلاین نمایش داده خواهد شد که انتخاب با توجه به نوع نیاز با مسافر است. ایرلاین معراج همواره بر آن است تا پیشرفت بیشتری در فعالیت های خود ایجاد نماید تا مسیر های بین المللی بیشتری را بتواند از آن خود کند.

ناوگان هواپیمایی معراج

هواپیماهای معتبر و استاندارد را می توان در لیست فروند های ناوگان معراج یافت. ناوگان هواپیمایی معراج شامل سه فروند ایرباس 320 و 321، دو فروند هواپیمای ایرباس A600-300 و یک فروند هواپیمای ایرباس 340 است که در خطوط داخلی و بین المللی استفاده می شوند. با توسعه و تلاش های ایرلاین معراج یک فروند ایرباس A321، دو فروند هواپیمای بوئینگ 707، یک فروند بوئینگ 737 و دو فروند هواپیمای فالکون به این ناوگان افزوده شد. هواپیما های فالکن متعلق به دولت جمهوری اسلامی است که پرواز های عمومی و مسافرتی با آن ها انجام نمی شود.

کلاس های پرواز هواپیمایی معراج

نوع کلاس های پرواز یک ایرلاین در قیمت خرید بلیط هواپیما بسیار تاثیر گذار است. می توان پرواز در هواپیما را با امکانات رفاهی همه جانبه تجربه کرد که در ازای ان باید بهای بیشتری پرداخت و در عین حال پرواز های ارزان قیمت را در دیگر کلاس ها تجربه کرد. ایرلاین معراج با توجه به سلایق مختلف و کاربری های متفاوت کلاس های پرواز، خدمات پرواز را در سه کلاس درجه 1، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس ارائه نموده است تا نیاز هر یک از مخاطبان خود را پاسخی مثبت داده باشد.

اکونومی کلاس

اکونومی کلاس ایرلاین معراج طرفداران بسیار دارد و مسافران همواره برای استفاده از پرواز های ارزان و باکیفیت این کلاس پروازی را انتخاب می نمایند. در اکونومی کلاس سرویس های استاندارد و معمولی ارائه می شود، صندلی ها استاندارد بوده و هر مسافر فضای کافی برای نشستن و استراحت در اختیار دارد. با خرید ارزان بلیط هواپیمای معراج در این کلاس می توانید در کاهش هزینه های سفر نیز تغییرات چشمگیری را ایجاد نمایید.

فرست کلاس

در برخی از هواپیما های معراج جایگاه فرست کلاس فراهم شده که پروازی مدرن و راحت را به مخاطبان خود ارائه می نماید. سرگرمی های صوتی و تصویری، منو پذیرایی خاص، جایگاه راحت در صندلی ها، صندلی های قابل تنظیم و دیگر امکانات در این کلاس برای مسافران فراهم آمده است. بیزینس من ها اغلب ترجیح می دهند در این کلاس های پروازی جایگاه مورد نظر را انتخاب کنند تا در طی مسیر به فعالیت های مختلف کاری و شخصی خود برسند.

خرید بلیط هواپیمایی معراج در پروازیاب 24

کلاس تجاری

محیطی لوکس و تشریفاتی را می توان در کلاس های تجاری ایرلاین معراج یافت. فضای اختصاصی برای هر مسافر، پذیرایی در منو های منحصر به فرد با غذاهای داخلی و بین المللی، استفاده از سیستم های صوتی و تصویری، صندلی های تخت خوابشو و قابل تنظیم برای راحتی اعضای بدن و زمان استراحت، امکان مطالعه و کار در طی مسیر از جمله خدماتی است که به مسافران کلاس تجاری ارائه می شود. صندلی های این کلاس از مدرن ترین صندلی های پرواز است که وجود یک LCD روی هر صندلی ان را اختصاصی نموده و فضایی دلخواه را برای سرنشینان فراهم می اورد. خرید بلیط هواپیمای معراج در این کلاس پروازی از قیمت بالاتری برخوردار است اما با توجه به خدماتی که به میهمانان ارائه می شود مبلغ بسیار زیادی نخواهد بود.

 مسیر های پرواز هواپیمایی معراج

همانطور که گفته شد ایرلاین معراج بیش از 50 پرواز داخلی و خارجی را پوشش می دهد و در عین حال تلاش های مستمر نیز برای افزایش خطور بین المللی دارد. پروازهای بین المللی در ایرلاین معراج با ایرباس A300 و برخی مواقع با A320 انجام می شود. هواپیما های ایرباس A320 نیز پرواز های داخلی را انجام می دهند.

مقاصد داخلی ایرلاین معراج

  • پرواز به اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان
  • پرواز به مقصد تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
  • تهران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (پروازهای بین المللی) و فرودگاه بین المللی مهرآباد (پرواز های داخلی)
  • مقصد شیراز در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
  • جزیره قشم در فرودگاه دیرستان
  • کرمانشاه در فرودگاه کرمانشاه
  • جزیره کیش در فرودگاه بین المللی کیش
  • و در نهایت شهر مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد

مقاصد خارجی ایرلاین معراج

استانبول، ازمیر، نجف و اسپارتا از جمله مقاصد بین المللی این ایرلاین است. ناوگان هوایی معراج در تلاش است تا خطوط بین المللی را افزایش داده و مسیر های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

منو پذیرایی ایرلاین معراج

منو پذیرایی این هواپیمایی از جمله منو های باکیفیت و رضایت بخش است که با توجه به سلیقه مسافران ارائه می شود. از این رو فراهم آوردن غذاهای مختلف خود را به کترینگ حرفه ای سپرده است تا اصل سلامت و طبخ خوشمزه در غذاهای مختلف رعایت شود. کارشناسان معراج همواره در تمام مراحل ناظر بر پخت غذاها هستند تا در کیفیت و سلامت مواد غذایی خللی وارد نشود. جلب رضایت خیل عظیمی از مسافران، تهیه غذا متناسب با ذائقه افراد و پخت غذای خوشمزه و سالم هنری است که ایرلاین معراج در پرواز های مختلف به خرج داده است.

خرید بلیط هواپیمای معراج با کمترین قیمت از پروازیاب 24

افتخارات ایرلاین معراج

افتخارات هر ایرلاین از جمله اسناد معتبر و مورد قبولی است که برای هر مسافر رویت ان ممکن است اهمیت ویژه ای داشته باشد.

  • این ایرلاین در سال 1392 گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی را دریافت نمود.
  • در سال 1393 به عنوان یکی از هواپیمایی های کم تاخیر در پرواز معرفی شد.
  • در سال 1395 موفق به ثبت طولانی ترین پرواز ایران به مدت 17 ساعت شد.
  • خلبان و کمک خلبان افراد حرفه ای در صنعت هوایی هستند که استاندارد ترین پرواز های هوایی را با سریع ترین پرواز ها به مسافران هدیه می دهند.
  • وجود مهمانداران صبور و متشخص از دیگر افتخاراتی است که این ایرلاین از ان بهره مند است. مهماندارن دوره های حرفه ای مهمانداری بین المللی را گذرانده و مطابق با استاندارد ها فعالیت های لازم را در تیم انجام می دهند.

خرید بلیط هواپیمای معراج در پروازیاب 24

علت طراحی لوگو هواپیمایی معراج به این شکل

ترکیب دو رنگ قرمز و ابی در کنار یکدیگر برای القای حس آرامش و قدرت در مخاطبین ضروری است تا معراج ان را با دو بال نمادین نمایش دهد. ایرلاین معراج بر این عقیده است که با این طرح می توان حس و انرژی مثبت و لذت سفر را در مسافران تقویت کرد تا در زمان پرواز با این ایرلاینن، اطمینان خاطر کامل داشته باشند.

دیگر فعالیت های ایرلاین معراج

نه تنها می توان با خرید بلیط هواپیمای معراج از سفر های خاطره انگیز در محیط گرم و صمیمانه بهره مند بود بلکه از خدماتی همچون حمل بار در خطوط داخلی و خارجی، ترانسپورت ، هتل، خدمات فرودگاهی و ارائه سرویس های مختلف بهره مند شد.

 

date_range یکشنبه 24 آذر 1398 remove_red_eye 6750 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0