{{ctrl.notification}}
معرفی هواپیمایی ایر آسیا در پرواز یاب 24

هواپیمایی ایرآسیا بزرگترین و مجهزترین ایرلاین موجود در مالزی است که در شروع کار یک شوک ورشکستگی را تجربه کرد اما بعد از آن توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد. این شرکت هواپیمایی بزرگ با بیشترین تعداد فروند هواپیما به­روز و جدید یکی از ارزان ترین خطوط هواپیمایی دنیا شده است که خرید بلیط هواپیمای ایر آسیا طرفداران بسیار دارد. هواپیمایی ایر آسیا با توجه به مدیریت قدرتمندی که دارد توانسته در کنار قیمت های مناسب بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه دهد. امتیاز خرید ارزان بلیط هواپیمای ایر آسیا خللی در وجهه ی لوکس این ایرلاین ایجاد نکرده است. پروازیاب 24 بیشتر پروازهای مسیر مالزی را با این هواپیمایی انجام می دهد. با خرید بلیط هواپیمایی ایر آسیا از پرواز یاب 24 می توانید تجربه ای شگفت با کم ترین هزینه ها تجربه کنید.

معرفی ایرلاین ایر آسیا در پروازیاب 24

معرفی هواپیمایی ایر آسیا

ایر آسیا در ابتدای کار توسط شرکتی وابسته به دولت مالزی به نام DRB-Hicom در سال 1993 راه اندازی شد و بعد از سه سال توانست فعالیت خود را به صورت رسمی در فاز عملیاتی شروع کند. ایرلاین ایر آسیا از شرکت های هواپیمایی مهم در کشور مالزی است که تاریخچه پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. در همان سال های ابتدایی حتی تا مرز اعلام ورشکستگی رفت که در این زمان به رئیس سابق شرکت وارنر واگذار شد. با مدیریتی که این فرد داشت توانست به ایرلاین روحی تاز بدهد و با نوآوری و توسعه ایرلاین ایر آسیا را به موفقیت های بزرگی رساند. در ابتدای امر هواپیمایی ایر آسیا برای پیشرفت خود دومین مقر را راه اندازی کرد و بعد از آن سعی نمود  با کشورهای مانند اندونزی، سنگاپور فیلیپین و ماکائو همکاری خود را شروع کند. در سال 2006 با یک طرح 5 ساله برنامه ریزی شده، تصمیم به توسعه خطوط هوایی در آسیا و بعد از آن در سراسر دنیا  گرفت. در این مدت توانست حدود 100 پرواز جدید به خطوط پروازی اضافه نماید.

یکی از اقداماتی که ایرلاین آسیا در راستای پیشرفت خود انجام داد، خرید 200 فروند هواپیمایی A320 neo در نمایشگاه پاریس سال 2011 بود. تا حدودی بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت داشتند را شگفت زده کرد. قبل از این خرید ایرآسیا تمامی پروازهای خود را از طریق بوئینگ 737-300 انجام میداد و به مرور زمان  هواپیماهای ایرباس 320-200 را جایگزین کرد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی بزرگ بیش از 300 فروند هواپیما از مدرن ترین و مجهزترین هواپیماهای روز دنیا را دارا است. البته بهتر است بدانید هواپیمایی ایرآسیا همچنان قصد دارد خطوط ناوگان خود را قوی تر کند. هدف ایر آسیا در آینده ای نزدیک خرید بیش از 475 فروند هواپیما است.

ایرلاین ایر آسیا در حال حاضر بزرگترین ایرلاین در مالزی است که در ابتدای کار مقر اصلی آن کوالالامپور بود. در سال 2003 دومین قطب اصلی خود را در جوهرو فرودگاه بین المللی صنایع  افتتاح کرد. جوهرو بهرو بانکوک اولین پروازی بود که از این فرودگاه کلید خورد.

خرید بلیط ارزان ایرلاین ایر آسیا در پروازیاب 24

امکانات شرکت هواپیمایی ایر آسیا

شرکت هواپیمایی ایر آسیا  با مشخصات کد یاتا AK  ، کد ایکائو AXM   و وب سایت رسمی www.Airasia.com دارای امکانات زیادی است که در زیر به مهمترین آنها اشاره کرده ایم:

یکی از بزرگترین امکانات این شرکت هواپیمایی که از دید مسافران بسیار مهم است توجه به مقاصد پروازی است. به مسافرین اجازه می دهد با کمترین قیمت و بیشترین امکانات  سفری دلنشین را تجربه کنند. یکی از دلایل موفقیت هواپیمایی ایر آسیا را می توان مدیریت خوب و دقیقش دانست که با کاهش قیمت ها هیچ یک از امکانات رفاهی افت کیفیت نداشته است. علاوه بر این در دوره های مختلف تمام سعی بر  آن شده است تا امکانات و خدمات به­روزی به مسافران ارائه نماید. از جمله امکانات جالبی که ایرلاین ایر آسیا دراد  برنامه ای به نام اسنک تک است. طبق این برنامه می توان غذا و نوشیدنی مورد نیاز را در هواپیما خرید و استفاده نمود. این برنامه مزیت های بسیاری دارد که مهمترین آن عدم سفارش و رزرو پذیرایی و غذا در زمان خرید بلیط هواپیما است.

خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت از پروازیاب 24

یکی از مهم ترین ویژگی های اصلی هواپیمایی ایر آسیا برای مسلمانان سراسر دنیا است. تمامی غذاهای این ایرلاین به روش اسلامی زیر نظر بهترین سر آشپزان و متخصصین تغذیه طبخ می شود. همچنین این ایرلاین بیشترین تنوع غذایی را در منوی پذیرایی گنجانده است. به عنوان مثال می توانید غذاهایی مانند املت ایتالیایی، بریانی مرغ شکم پر، سبزیجات کبابی، برنج با عصاره مرغ، کیک های تازه با طعم های متفاوت، انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای متنوع دیگری که شاید در هیچ هواپیمای دیگری تجربه نکنید را بیابید. دقت داشته باشید ایر آسیا این امکان را به شما می دهد که در زمان خرید بلیط هواپیمای ایر آسیا اقدام به سفارش غذای مورد علاقه، رژیمی و خاص نمایید. همچنین می توان در طول پرواز هر غذایی را که می خواهید از منوی ایرلاین انتخاب نموده و سریعا در یافت نمایید. برای تحویل غذا باید کارت پروازی خود را به مهماندار تحویل دهید.

خرید بلیط ایرلاین اروپایی ایر آسیا در پروازیاب 24

ایر آسیا دارای کادر حرفه ای از خلبان و مهمانداران است که تمامی پرسنل دوردیده هستند. به صورت منظم و دوره ای هواپیمایی ایرآسیا کلاس هایی را برای ارتقا سطح دانش و مهارت های پرسنل برگزار می کند. یکی از مهمترین مزیت های این ایرلاین وجود مهماندارانی است که به چندین زبان دنیا مسلط هستند، از این رو می توانند با مسافران مختلف از سراسر دنیا به راحتی گفتگو نمایند. قطعا با خرید بلیط هواپیمای ایر آسیا می توانید از خدمات شایسته و با کیفیت در سفرهای هوای خود بهره مند شوید.

کلاس های پرواز ایرلاین ایر آسیا

ایرلاین ایر آسیا برای خدمات بهتر به مسافرین خود سه کلاس پروازی متفاوت ارائه داده است که هر مسافر بتواند با توجه به سلیقه و نیازش بهترین انتخاب را داشته باشد. کلاس های پروازی این شرکت هواپیمایی به صورت زیر است:

  • کلاس پروازی ارزان: در این کلاس پروازی معمولا مسافر مجاز به حمل بار با میزان معین در قسمت داخل کابین است. اگر بخواهد بار اضافی به داخل کابین هواپیما ببرید باید هزینه اضافی برای حمل بار را پرداخت نمایید. پروازیاب 24 پیشنهاد می دهد اگر تمایل دارید سبک سفر کنید و بار اضافی با خود حمل نکنید حتما خرید ارزان ترین بلیط ایر آسیا را داشته باشید و سفری لوکس را با کمترین هزینه تجربه کنید.
  • اکونومی کلاس: مسافرین می توانند علاوه بر حمل بار وسایل شخصی به داخل کابین چمدانی با ابعاد مشخص و وزنی حدود 20 کیلوگرم به قسمت پذیرش بار تحویل دهند. همچنین مسافر می تواند صندلی مورد نظر را بدون پرداخت هزینه اضافی انتخاب کند.
  • بیزینس کلاس: در این کلاس پروازی  علاوه بر امکاناتی که در کلاس پروازی اکونومی وجود دارد مسافر می تواند باری حدود 40 کیلوگرم را به صورت رایگان حمل کند.

نکات مهم در خصوص ایرلاین ایرآسیا

  • حتما 24 ساعت قبل پرواز چک این پرواز را به صورت دقیق بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.
  • می توانید با مراجعه به سایت رسمی ایر آسیا از سرگرمی هایی که می توانید در طول پرواز داشته باشید مطلع شوید.
  • می توانید با نصب اپلیکیشن ایر آسیا در گوشی هوشمند از آخرین اطلاعات و وضعیت پرواز مطلع شوید.
  • قبل از پرواز تمامی قوانین را که در این ایرلاین وجود دارد به صورت دقیق مطالعه کنید که در زمان پرواز مشکلی رخ ندهد.
  • پروازیاب 24 همواره به مخاطبان خود پیشنهاد می کند قبل از خرید بلیط هواپیمای هر ایرلاینی قوانین آن را بررسی کنید که با انتظارتان از شروع یک سفر هوایی همخوانی داشته باشد.

در ایرلاین ایر آسیا باری که به قسمت تحویل بار می دهید دارای ابعاد 81 *119 * 119 سانتی متر و بار داخل کابین 56 * 36 *23 سانتی متر باشد.

همه چیز در مورد ایرلاین ایر آسیا در پروازیاب 24

خرید ارزان بلیط هواپیمایی ایرآسیا

پروازیاب 24 از زمان شروع فعالیت سعی نموده است بهترین خدمات را در حوزه خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی به مسافرین گرامی ارائه نماید. در ادامه به تعدادی از امکانات اینترنتی پروازیاب 24 اشاره کرده ایم:

  • ویجت سایت: ویجت به مدیران سایت این امکان را می دهد با وارد کردن کدی که در سایت قرار دارد قابلیت جستجوی بلیط هواپیما هایی مختلف را به کاربران بدهید.
  • نرخ مصوب: پروازیاب 24 با استفاده از قسمتی به نام نرخ مصوب این امکان را به مسافران می دهیم که قیمت مصوب تمامی پروازها را مشاهده کنند.
  • استرداد بلیط: یکی از مهم ترین امکاناتی که در سایت پروازیاب 24 فراهم آمده، استرداد بلیط از طریق سایت است. با توجه به زمان نزدیک شدن به ساعت و تاریخ پرواز با کسر مبلغی به عنوان جریمه، الباقی به مسافر باز گردانده می شود. برای راهنمایی بهتر سعی کرده ایم تمامی قوانین استرداد بلیط را به صورت کامل در سایت قرار دهیم.
  • خرید ارزان بلیط هواپیما: در پروازیاب 24 مسافر مطابق با سلیقه اش از هر ایرلانی که بخواهد می تواند خرید ارزان بلیط هواپیما را انجام دهد. خبر خوش آن که اگر قصد خرید بلیط هواپیمای ایر آسیا را دارید می توان ارزان ترین قیمت را در پروازیاب 24 جستجو نموده و مطابق با امکانات و خدمات مناسب ترین را برگزینید.
date_range شنبه 16 آذر 1398 remove_red_eye 3685 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0