{{ctrl.notification}}
معرفی هواپیمایی اطلس گلوبال با پروازیاب 24

کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به دلیل رشد چشمگیر در صنعت توریسم و گردشگری بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. از اقداماتی که تاثیر بسزایی بر این پیشرفت داشته، وجود شرکت های هواپیمایی قدرتمند و باکیفیت است. شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال از جوان ترین ایرلاین هاست که در زمینه حمل و نقل هوایی از سال 2001 فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدا با نام اطلس جت شروع به کار کرد و در سال 2015 نام خود را به اطلس گلوبال تغییر داد. این ایرلاین با انجام پرواز های داخلی و خارجی ایمن و راحت سبب شد اعتبار خوبی در نظر مسافران داشته باشد. اگر یک بار سفر با هواپیمایی اطلس گلوبال را تجربه کرده باشید به طور قطع در سفر های بعدی خود فرصت خرید بلیط هواپیمای این ایرلاین بی نظیر را از دست نخواهید داد. پروازیاب 24 هر آنچه را که مسافران برای شناخت ایرلاین ترکیه ای اطلس گلوبال نیاز دارید را بیان می کند تا بتوانند سفری متفاوت را تجربه کنند. تا انتهای این مقاله با پروازیاب 24 بمانید.

همه چیز در مورد ایرلاین اطلس گلوبال در پروازیاب 24

تجربه سفر باکیفیت همراه با کلاس های پروازی اطلس گلوبال

ایرلاین اطلس گلوبال همانند سایر ایرلاین های دنیا کلاس های پروازی متنوعی دارد که مسافران می توانند براساس کیفیت پرواز هوایی، شرایط مالی و مسیر مورد نظر، کلاس پروازی دلخواه را خریداری کنند. کلاس بیزینس و کلاس اکونومی کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال بوده که در پروازهای داخلی و خارجی ترکیه برای مسافران مهیا شده است. در ادامه هر یک از این کلاس ها را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد تا مناسب ترین کلاس را برای سفر انتخاب کنید.

کلاس بیزینس اطلس گلوبال

صندلی های راحت، پذیرایی با کیفیت و آرامش در طی مسیر برای مسافرانی که بیزینس کلاس اطلس گلوبال را انتخاب کرده اند فراهم شده است. فضای راحت و بزرگ برای هر صندلی، استفاده از امکانات صوتی و تصویری، صندلی های قابل تنظیم و تخت خوابشو، سرو انواع غذا های گرم و سرد خوشمزه و سالم و نوشیدنی های خوش طعم مطابق با ذائقه مسافران ارائه می شود. همچنین با خرید بلیط هواپیما در بیزینس کلاس اطلس گلوبال سرویس حمل و نقل باربری این ایرلاین در فرودگاه خواهید داشت که آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

کلاس اکونومی اطلس گلوبال

کلاس اکونومی که در همه شرکت های هواپیمایی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است طرفداران همیشگی و پرو پاقرص خود را دارد. صندلی های کلاس اکونومی اطلس گلوبال با فاصله 72 سانتی متری از یک دیگر قرار دارند، قابلیت انجام تنظیمات دلخواه صندلی، استفاده از خدمات تصویری، فیلم و کلیپ در مسیر های طولانی و سرو عده های غذایی و نوشیدنی های گرم در طول پرواز امکانات و خدمات این کلاس پروازی است. به دلیل قیمت بسیار مناسب و امکانات ایده آل در کلاس های مختلف، خرید بلیط هواپیمای اطلس گلوبال بیشتر از دیگر شرکت های هواپیمایی مورد توجه مسافران قرار می گیرد.

خرید بلیط هواپیما از پروازیاب 24

معرفی ناوگان و مقاصد پروازی هواپیمایی اطلس گلوبال

در آغاز فعالیت، هواپیمایی اطلس گلوبال با دو فورند هواپیمای مدرن و مجهز کار خود را در فرودگاه آتاتورک شروع کرد. در کمترین زمان به پیشرفت چشمگیری دست یافت. در حال حاضر با 27 فروند هواپیما، مسافران بسیاری را به نقاط مختلف جهان جابجا می کند. ناوگان هواپیمایی اطلس گلوبال شامل هواپیما های ایرباس A321، ایرباس A320 و ایرباس A319 است که 35 کشور مختلف از قاره هایی چون آسیا و اروپا را تحت پوشش قرار می دهد. می توانید با پرواز های اطلس گلوبال از کشور ترکیه سفر خاطره انگیزی را در کنار خانواده و همسفران خود تجربه کنید.

کعرفی ایرلاین اطلس گلوبال در پروازیاب 24

آشنایی با فرودگاه آتاتورک

از آن جایی که فرودگاه آتاتورک مقر اصلی بسیاری از ایرلاین های خوشنام و معتبر ترکیه است در این بخش قصد داریم به معرفی مختصر این فرودگاه بپردازیم. فرودگاه آتاتورک یکی از فرودگاه مهم و اصلی بین المللی کشور ترکیه است. به دلیل حجم بالای مسافرانی که این فرودگاه را برای سفر خود انتخاب می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. فرودگاه آتاتورک در بخش اروپایی ترکیه در سال 1924 ساخته شد که با مرکز استانبول حدود 24 کیلومتر فاصله دارد. در این فرودگاه دو ترمینال مرتبط با هم وجود دارد که در یک ترمینال پروازهای داخلی و در ترمینال دیگر پرواز های خارجی انجام می شود. امکانات فرودگاه آتاتورک با بهترین کیفیت در اختیار مسافران قرار می گیرد تا بتوانند در زمان انتظار قبل از پرواز و یا پس از پیاده شدن از هواپیما از آن بهره مند شوند. این امکانات به شرح زیر است:

  • اینترنت وای فای: دسترسی به اینترنت وای فای در هنگام ورود به فرودگاه و خروج از آن برای مسافران بسیار کارآمد است. برای چک کردن پرواز نیاز به اینترنت است بیشتر فرودگاه ها از اینترنت رایگان برخوردارند. تنها تفاوتی که فرودگاه آتاتورک با دیگر فرودگاه ها دارد این است که می توان در هر جایی از فرودگاه دسترسی کامل به اینترنت خواهید داشت.
  • سالن انتظار: یکی از بخش های مهم و ضروری هر فرودگاه سالن انتظار است تا مسافرانی که پروازشان با تاخیر روبرو بوده بتوانند مدتی زمانی را در این سالن استراحت کنند. در سالن انتظار فرودگاه امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده تا مسافران بتوانند استراحتی راحت و امن داشته باشند. در فرودگاه آتاتورک سالنی به نام سالن استراحت عمومی وجود دارد که در بیرون ترمینال واقع شده است. از امکانات خوب این سالن می توان به حمام و سرویس بهداشتی اشاره کرد که به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان فرودگاه است.
  • هتل: بسیاری از مسافران در زمان انتظار برای سفر، تمایلی برای انتظار در سالن های شلوغ و پرجمعیت را ندارند به همین دلیل فرودگاه آتاتورک برای رفاه حال مسافران هتل هایی را احداث نموده است تا در صورت نیاز مسافران در آن ها اقامت نمایند. دو هتل بین المللی و واو از هتل های اقامتی این فرودگاه است که در هتل بین المللی مسافران خارجی با ارائه بلیط پرواز خارجی خود می توانند اجازه اقامت دریافت کنند. هتل واو حدود 5 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد که اتوبوسی از گیت B ترمینال مربوط به پرواز های خارجی، مسافران را سوار نموده و در مقابل درب ورودی هتل توقف می کند. برای اقامت در این هتل ها نیازی به رزرو هتل ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • دستگاه خودپرداز: مسافران همیشه با مشکلات ارزی هنگام ورود به کشور مقصد مواجه هستند. برای رفع این مشکل در حدود 30 دستگاه خودپرداز در فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. صرافی ها و بانک های متعددی در فرودگاه وجود دارند تا مسافران بتوانند با مراجعه به باجه های مورد نظر، پول خود به ارز های دیگر چینج کنند. 5 مرکز اصلی تبدیل ارز در فرودگاه آتاتورک حضوری فعال و پر رنگ دارند.
  • فروشگاه ها: فروشگاه های متنوعی در ترمینال های فرودگاه آتاتورک پذیرای مهمانان فرودگاه هستند. در این فروشگاه ها انواع اقلام موردنیاز مسافران و سوغاتی های کشور ترکیه به فروش می رسد. به دلیل پرواز های متعددی که در طول شبانه روز انجام می شود این فروشگاه ها برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مسافران، به صورت شبانه روزی کار می کنند.
  • رستوران و کافی شاپ: زمان انتظار برای پرواز های داخلی و خارجی متفاوت است. پروازیاب 24 پیشنهاد می کند در این مدت سری به رستوران و کافی شاپ های فرودگاه بزنید و خود را دعوت به صرف غذاها و نوشیدنی های مختلف نمایید.
  • حمل و نقل: برای رفتن از فرودگاه به مرکز شهر و برعکس می توانید از تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. اتوبوس ها از ترمینال به میدان تقسیم، در رفت و آمد هستند و هر نیم ساعت یک بار مسافران را از ترمینال به مرکز شهر جابجا می کنند. اگر بخواهید مستقیما به مقصد یا هتل اقامتی بروید بهترین انتخاب، تاکسی هایی است که به صورت 24 ساعته کار می کنند. البته خطوط مترو نیز به طور گسترده تمام مناطق مهم شهر را پوشش می دهد که می توانید در کمترین زمان به مقصد مورد نظر در سطح شهر بروید.

خرید اینترنتی بلیط اطلس گلوبال از پروازیاب 24

همه این امکانات در بهترین کیفیت آماده خدمات رسانی هستند. علاوه بر این 5 مرکز اطلاعات فرودگاه به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مسافران هستند. هنگامی که به فرودگاه رسیدید یا در زمان انتظار برای پرواز نیاز به فوریت های پزشکی پیدا کرده اید می توانید به مرکز خدماتی پزشکی پورت مراجعه کنید. در هر دو ترمینال مرکز فوریت پزشکی فعال است و پزشکان و پرستاران مجرب آماده کمک به مسافران و بیماران هستند. اگر مسافر میان سال و مسن همراه دارید می توانید از خدماتی که این فرودگاه برای ایشان در نظر گرفته استفاده کنید.

در این مقاله پروازیاب 24 به معرفی ایرلاین اطلس گلوبال ترکیه پرداخت تا مسافران با خرید بلیط هواپیمایی اطلس گلوبال، سفری آرامش بخش را تجربه کنند. برای شروع سفری مطمئن و راحت به هر نقطه دنیا می توانید به پنل خرید بلیط هواپیمای پروازیاب 24 مراجعه نمایید و هواپیمایی اطلس گلوبال را انتخاب کنید تا در کمترین زمان هر آنچه را که برای سفر خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. کیفیت پرواز با هواپیمایی اطلس گلوبال قطعا بیادماندنی و ستودنی خواهد بود. پروازیاب 24 سفری امن و خاطره انگیز را برایتان آرزومند است.

 

date_range شنبه 09 آذر 1398 remove_red_eye 2217 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0