{{ctrl.notification}}
معرفی ایرلاین عمان در پرواز یاب 24

در این مقاله پروازیاب 24 قصد دارد شما را با هواپیمایی عمان ایر بیشتر آشنا کند و هر آنچه از یک پرواز دلخواه با کیفیت انتظار دارید را به شما ارائه نماید. با معرفی کامل هواپیمایی عمان ایر در خرید بلیط هواپیمای مقصد مورد نظر خود قاطع تر عمل خواهید کرد. کلاس های پروازی، کیفیت خدمات، امنیت پرواز و سایر اطلاعات از جمله مواردی است که بسیاری از مسافران قبل از انتخاب هر ایرلاین برای سفر تمایل دارند بدانند. با پروازیاب 24 همراه باشید تا عمان ایر را بهتر بشناسید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از پروازیاب 24

هواپیمایی عمان ایر

شرکت هواپیمایی عمان ایر  از سال 1993 با بوئینگ 300-737 درمسیر مسقط به صلاله اولین پرواز های خود را شروع کرد و در همان سال اولین پرواز خارجی را در مسیر مسقط به دبی انجام داد. با تلاش های بی وقفه، این شرکت هواپیمایی توانست بعد از 5 سال جزو اعضای یاتا شود. نشانه و ارم عمان ایر برگرفته از پرچم کشور عمان است. قطب اصلی این شرکت هواپیمایی معتبر فرودگاه بین المللی مسقط است که در شهر السیب مسقط واقع شده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

کلاس های پروازی

هواپیمایی عمان ایر مانند هر هواپیمایی مجهز در دنیا  دارای سه کلاس هواپیمایی است که شما می توانید از طریق وب سایت رسمی خرید بلیط هواپیمای پروازیاب 24 هر نوع کلاس پروازی که می خواهید انتخاب نمایید در ادامه به انواع کلاس های این ایرلاین اشاره کرده ایم:

  • اکونومی کلاس: معمولا این کلاس پروازی نسبت به دیگر کلاس های عمان ایر با خرید ارزان بلیط هواپیما روبرو است اما در مقایسه با هواپیمایی های دیگر، اکونومی کلاس این هواپیمایی دارای امکانات متنوع و گسترده می باشد. می توانید با انتخاب این کلاس پروازی در عمان ایر امکاناتی مانند اینترنت، مانیتور های شخصی برای سرگرم شدن مسافران، خطوط تلفن ماهواره ای، بهترین نحوه پذیرایی در پرواز و امکانات مشابه دیگر را تجربه کنید. بسیاری از مسافران معتقدند که کلاس اکونومی عمان ایر از مدرن ترین ایرلاین های دنیا در این رده است.
  • بیزنس کلاس: رده دوم کلاس های پروازی بیزنس کلاس است که بیشتر برای افرادی که پروازهای کاری دارند مناسب است. در طول سفر افرادی که برای انجام ماموریت های کاری سفر کرده اند می توانند در طول سفر با هواپیماهای بیزنس کلاس در صندلی های جادار و راحت استراحت کنند و به رفع خستگی بپردازند. همچنین وسایل الکترونیکی مختلفی مانند مانیتور، هدفون و رسانه های سمعی بصری و موراد مشابه که برای افراد در حین سفر کاری لازم است در این کلاس پروازی تعبیه شده است. از طرفی بیزنس کلاس فقط برای سفرهای کاری در نظر گرفته نشده است، بیشتر مسافرانی که برای سفرهای تفریحی خود این کلاس را انتخاب می کنند به دلیل وجود صندلی های راحت، امکانات ویژه ای مانند پرواز با استانداردهای بالای امنیت و منوهای متنوع و خوشمزه پذیرایی است که می تواند کیفیت یک سفر تفریحی را بالا ببرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای عمان ایر از پروازیاب 24

  • فرست کلاس: بهترین و با کیفیت ترین کلاس در هر ایرلاین فرست کلاس است و به همین دلیل خرید بلیط هواپیمای عمان ایر در این کلاس پروازی هزینه ای بالاتر از دیگر کلاس های پرواز این ایرلاین دارد. می توانید در این کلاس حس کنید یک سوئیت اختصاصی مجهز در آسمان دارید همین احساس لذت سفر شما را چندین برابر می کند. خدمات فرست کلاس بسیار زیاد است به عنوان مثال شما می توانید غذا و نوشیدنی های دلخواه خود را با توجه به سلیقه و رژیم غذایی که تمایل دارید انتخاب نمایید.

یکی از ویژگی های اصلی که در فرست کلاس شرکت عمان ایر وجود دارد این است که خدمات آن حتی بعد از پرواز نیز ادامه دارد به این صورت که یک راننده خصوصی مسافر را فرودگاه به مقصد می رساند.

امکانات ایرلاین عمان ایر

شرکت هواپیمایی عمان ایر با مشخصات کد یاتا WY، کد ایکائوOMY  و وب سایت رسمی www.omanair.com از شرکت های معتبر هواپیمایی در خاورمیانه است. در ادامه به امکانات این شرکت هواپیمایی معتبر و محبوب اشاره نموده ایم.

  1. تعداد فروندهای بالا: عمان ایر  یک از شرکت های هواپیمایی مجهز است که دارای هواپیماهای متعددی است که عبارتند از :
  • 4 فروند ایرباس  A330-200
  • ۲۱ فروند بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰
  • ۱ فروند بوئینگ ۷۳۷-۷۰۰
  • ۴ فروند امبرائر ۱۷۵
  • ۶ فروند ایرباس A330-300
  • ۵ فروند بوئینگ ۷۳۷-۹۰۰ER
  • ۴ فروند بوئینگ ۷۷۸-۸

خرید ارزان بلیط هواپیما از مشهد با پروازیاب 24

  1. حمل و نقل طولانی: از سال2007 عمان ایر خدمات خود را در مسیرهای طولانی شروع کرد. اولین مسیر طولانی این شرکت هواپیمایی در مسیر بانکوک و لندن بود. دلیل این مهم، ورود هواپیمای ایرباس جدید بود.
  2. خدمات ارتباطی: از سال 2010 عمان ایر در مسیرهای مشخصی خدمات تلفن همراه و وای فای را در اختیار مسافران خود قرار داده است.
  3. پروازهای سریع: هواپیمایی عمان ایر دارای پروازهای سریع با خدمات ویژه است که این امکان از سال 1993 در بعضی از مسیرها آغاز شد.
  4. ارزان ترین بلیط : شرکت هواپیمایی عمان ایر در لیست شرکت های هواپیمایی ارزان و مقرون به صرفه است که مسیرهای متنوعی دارد و همچنین دارای امکانات بسیار بالایی نیز می باشد.

منو پذیرایی ایرلاین عمان ایر

 یکی از ویژگی های مهم عمان ایر این است که خدمات ویژه ای در خصوص غذاهای مسافرین ارائه می دهد، ویژگی اصلی غذاهای این ایرلاین به صورت زیر است:

  • غذاهای بدون ادویه و نمک: این منو برای افرادی که دارای حساسیت هستند و یا خانم های باردار و افرادی که فشار خون بالا دارند بسیار مناسب است در این منوی غذایی ماهی، گوشت قرمز، مرغ و سبزیجات موجود است.
  • غذای مخصوص افراد دیابتی: این نوع غذاها متناسب با رژیم های افراد دیابتی است. در این غذاها گوشت های بدون چربی، برنج و ماکارونی و سبزیجات تازه دیده می شود.
  • غذاهای کم کالری: برای افرادی که می خواهند غذاهای رژیمی استقاده کند بسیار مناسب است در این غذاها معمولا ماهی و یا گوشت با مقدار کمی برنج و یا پاستا سرو می شود.
  • غذاهای مخصوص گیاهخواران: عمان ایر به فکر افرادی که گیاهخوار هستند نیز می باشد به همین دلیل در منوی غذایی آنها از ماکارونی، آجیل، پاستا و سالاد استفاده می شود. همچنین اگر این افراد خام گیاهخوار هستند می توانند سینی سبزیجات خام را سفارش دهند.
  • منوی ویژه کودکان : یکی از منوهای ویژه در ایرلاین عمان ایر منوی ویژه کودکان است که در آن میوه های خرده شده به همراه دسر ، گوشت و سبزجات مخصوص سرو می شود. حتی اگر کودک شما زیر دو سال باشد می توانید غذای مخصوص نوزادان را سفارش دهید.

خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما از پروازیاب 24

افتخارات ایرلاین عمان ایر

 با توجه به موفقیت هایی متعددی که شرکت هواپیمایی عمان ایر داشته است امروزه به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های هواپیمایی شناخته می شود. از جمله افتخارات این شرکت هواپیمایی می توان به جایزه طلایی برای کسب عنوان بهترین هواپیمایی در سال 2011 فرانسه اشاره کرد. همچنین در سال 2010 توانست با 8/99 درصد به عنوان بزرگترین سهامدار دولتی این کشور شناخته شود. در زیر به افتخارات دیگر ایرلاین عمان ایر اشاره کرده ایم:

  • برای کلاس بیزینس، کسب بهترین جایگاه هواپیمایی درسال  2011-2012
  • کسب افتخار بهترین امکانات و خدمات پرواز در سال 2011 در بین ایرلاین های خاورمیانه
  • کسب افتخار به عنوان بهترین ارائه ی خدمات و برخورد از جانب  پرسنل و مهمانداران هواپیمایی در حوزه خاورمیانه
  • در سه سال متوالی 2014 تا 2016 به عنوان بهترین سالن فرودگاه در خاورمیانه معرفی شد.
  • در سال 2015 به عنوان بهترین بیزینس کلاس معرفی شد.
  • در چهار سال متوالی 2013-تا 2016 به عنوان بهترین ایرلاین در حوزه خدمات کلاس اکونومی در منطقه خاورمیانه
  • کسب دو جایزه در سال 2015 از رسانه ی گردشگری Arab turism media award
  • کسب سه جایزه در سال 2015  از Oman web awards
  • معرفی به عنوان بهترین ایرلاین در سال 2016 برای حمل بارها از  شمال و شرق

امنیت پرواز در عمان ایر

هواپیمایی عمان ایر از جمله شرکت های معتبر در حوزه هواپیمایی خاورمیانه است که هیچ سانحه هواپیمایی دلخراش و با آسیب های مالی و جانی ندارد. در زمینه امنیت پرواز تنها یک مورد هواپیما ربایی دیده شده است که در تاریخ 22 ژوئن 2013 در هواپیمای ایرباس مدل A330-200 زمانی که در حال حمل 190 نفر از اعضای هیئت مدیره موسسه ای معتبر در مسیر مسقط و کووالامپور خدمه متوجه شدند که در هواپیما بمب گذاری شده است که خلبان مجبور شد در فرودگاه بمبئی بنشیند و بعد از هشت ساعت کاوش موردی کشف نشد و بمبئی را به مقصد نهایی خود که همان کووالامپور بود ترک کرد.

مقاصد پروازی ایرلاین عمان ایر

شهر مسقط پایتخت عمان یکی از مراکز مهم گردشگری در منطقه خاورمیانه است. مسئولین این شرکت در کنار اهمیت دادن  به جاذبه های گردشگری و همچنین بستر سازی مناسب برای جذب گردشگر بیشتر توجه بسیاری به خطوط هواپیمایی به ویژه عمان ایر داشته اند. بیشتر پرواز های داخلی و خارجی عمان از طریق این شرکت هواپیمایی معتبر انجام می شود و نقش بسیار پر رنگی در رونق دادن به فعالیت های توریستی، تجاری و صنعتی دارد. عمان ایر علاوه بر تعداد بالای هواپیماهایی که دارد قصد دارد 34 فروند هواپیمای دیگر به خطوط هواپیمایی خود اضافه نمایید. این شرکت هواپیمایی دارای مقاصد پروازی متنوعی از جمله :

تانزانیا، بنگلادش، پاکستان، هندوستان، سریلانکا، مالدیو، نپال، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئیس، انگلستان، ایران، بحرین، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان و امارات متحده عربی است.

خرید ارزان بلیط هواپیما با پروازیاب 24

خرید ارزان بلیط هواپیمایی عمان ایر

همانطور که اشاره شد ایرلاین عمان ایر یکی از پر مخاطب ترین هواپیمایی های خارجی است که از خرید بلیط هواپیمای خوبی در تمام پرواز ها بهره مند است. سایت پروازیاب 24 با ارائه فیلترهای سریع و قدرتمند جستجوی خرید بلیط هواپیمای دلخواه را برای مسافران فراهم آورده تا متناسب ترین بلیط را با توجه به نیاز خود تهیه نمایند.

فیلترها برای خرید بلیط هواپیما در پروازیاب 24 معمولا شامل تاریخ و زمان، نوع ایرلاین، تعداد ظرفیت، مسافر (نوزاد، کودک و بزرگسال) است که شما می توانید بلیط مورد نظر خود را تهیه نمایید. پروازیاب 24 معتبر ترین ایرلاین ها را به مخاطبان خود پیشنهاد می دهد که از این میان در این مقاله به هواپیمایی عمان ایر طور مفصل اشاره شد. تیم پشتیبانی خرید بلیط هواپیمای پروازیاب 24 سفر خوش و لذت بخشی را برایتان با هواپیمایی عمان ایر آرزومند است.

date_range پنجشنبه 30 آبان 1398 remove_red_eye 2836 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0