{{ctrl.notification}}
مزایای خرید بلیط هواپیمایی ایرلاین سپهران از پروازیاب 24

در ایران شرکت های هواپیمایی زیادی فعال هستند که جوان ترین آن ها ایرلاین سپهران است. ایرلاین سپهران از سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی در شیراز شروع کرده که یکی از دلایل اصلی راه اندازی این ایرلاین در جنوب ایران، تقویت خطوط هوایی منطقه است. از مزایای خرید بلیط هواپیمایی سپهران قیمت مناسب آن و پوشش مقاصد مختلف داخلی و خارجی است. می توانید با خرید بلیط هواپیما سپهران مقدمات یک سفر ارزان قیمت و به صرفه را بچینید. با پروازیاب 24 در ادامه همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای سپهران از پروازیاب 24

تاریخچه ایرلاین سپهران

ایرلاین سپهران از شرکت های هواپیمایی تازه تاسیس است که از سال 1395 فعالیت خود را شروع کرد و در زمره شرکت های هواپیمایی معتبر ایران قرار گرفته است. دلایل زیادی برای انتخاب نام سپهران برای این شرکت هواپیمایی وجود دارد . ایرلاین سپهران از خطوط هوایی خصوصی است که در هفت سال  گذشته  مجوزهای لازم را دریافت نموده اما به دلایلی نتوانست فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کند. سپهران در این مدت کوتاه به صورت بومی در استان فارس فعال بوده و شهروندان استان فارس از وجود این ایرلاین بومی که اولین ایرلاین استان فارس می باشد بهره مند می شوند. مردم فارس امیدوارند بتوانند در کمترین زمان پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در ایرلاین سپهران شاهد باشند و خرید بلیط هواپیما این ایرلاین را جزء پرفروش ترین های ایران نمایند.

استراتژی های ایرلاین سپهران

هدف اصلی از راه اندازی ایرلاین سپهران در جنوب ایران تقویت راه های ارتباطی جنوب با دیگر نقاط کشور است. در حال حاضر پروازهای این ایرلاین جوان در خطوط مشهد، زاهدان، بوشهر، بندرعباس، چابهار و اهواز صورت می گیرد. همچنین طی اطلاعاتی که این هواپیمایی منتشر کرده جزیره ی خارک، کرمان، جزیره کیش، یزد و دیگر شهرها نیز در لیست پرواز های آتی ایرلاین سپهران وجود دارد.

سپهران فعالیت خود را با چهار فروند هواپیما شروع کرد که سه فروند آن بوئینگ 737 – 500 و یک فروند دورنیر است که برای مسافت های کم و داخلی استفاده می شود. این فروند هواپیمایی دارای 35 نفر ظرفیت می باشد .

خرید اینرتنیت بلیط هواپیما ارزان قیمت در تابستان با پروازیاب 24

همانطور که گفته شد ایرلاین سپهران هفت سال با وجود داشتن مجوزهای لازم نتوانست فعالیت خود را شروع کند و دلیل آن وجود هواپیماهای فرسوده و قدیمی بود که برای این ناوگان خریداری شده بود. قوانینی در خصوص استفاده از هواپیماهای فرسوده وجود دارد که هیچ شرکت هواپیمایی در ایران نمی تواند از هواپیماهایی که سال ساخت آنها کمتر از 1998 میلادی است استفاده نماید. دلیل عدم تصویب، قانونی در هواپیمایی ایران است، که علت آن سانحه های دلخراشی بود که به دلیل فرسوده بودن هواپیما بر ای مسافران و هموطنان اتفاق افتاد.

مزایای خرید بلیط هواپیما سپهران

با وجود مشکلاتی که ایرلاین سپهران پشت سر گذاشته سه مزیت مهم در خصوص خرید بلیط هواپیمای آن وجود دارد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. با پروازیاب بمانید تا با این مزایا اطلاع یابید:

  1. اولین نکته آنکه، ایرلاین سپهران موفق به جذب افراد بسیاری در تهران و استان فارس شده است که جویای کار بوده و در زمینه پرواز و خدمات مسافرتی فعالیت دارند. به همین دلیل بستر بسیار مناسبی برای اشتغال زایی در این دو استان فراهم شده تا افراد زیادی از این فرصت بهره مند شوند.
  2. نکته دوم، این ایرلاین به بسیاری از افراد که در حوزه خلبانی و مهمانداری تحصیل کردند و یا نیاز به آموزش های ضمن خدمت دارند آموزش های حرفه ای لازم را ارائه می دهد .
  3. و سوم بعنوان نکته آخر، در خصوص هواپیمایی سپهران که در لوگوی آن از یک پرنده افسانه ای به نام ققنوس استفاده شده است. رنگ نارنجی، رنگ سازمانی این شرکت هواپیمایی است. مسئولین این شرکت ادعا می کند که برای طراحی این لوگو زمان بسیار زیادی گذاشته اند. اهمیت این لوگو از آن جهت است که یک معرف بسیار خوب برای پرنده  ملی و افسانه دیرینه کشوری است.

خرید ارزان بلیط نوروزی با پروازیاب 24

مشخصات سپهران

سپهران مانند هر شرکت هواپیمایی دارای مشخصات کلی  است که شامل نام، کد ایکائو و وب سایت رسمی شرکت می باشد. در زیر به مشخصات کلی شرکت هواپیمایی سپهران اشاره کرده ایم:

  • نام شرکت : معمولا شرکت هواپیمایی به صورت لاتین نوشته می شود. نام این شرکت هواپیمایی Sepehran Airlines می باشد.
  • وب سایت رسمی : با پیشرفت تکنولوژی هر شرکت هواپیمایی رسمی این روز ها دارای وب سایت است تا فعالیت های خود را در بستر اینترنتی به صورت 24 ساتعته و بدون محدودیت به مخاطبان خود ارائه نماید.
  • کد ایکائو : ایکائو نشان دهنده نام اختصاری سازمان هوانوردی غیر نظامی بین المللی است. این سازمان مسئول استانداردهای پرواز بین المللی می باشد. در حال حاضر سازمان ایکائو با 192 کشور همکاری دارد که یکی از این کشورها ایران است. تمام فعالیت های آن در راستای پروازهای کارآمد، اقتصادی و امن با حفظ رعایت قوانین زیست محیطی است. حال این سازمان برای هر شرکت هواپیمایی معتبر یک کد تعریف کرده است. کد ایکائو ایرلاین سپهران AOC می باشد. سپهران توانست این کد را در اسفند سال 1394 از سازمان ایکائو کسب نماید.

مقاصد پروازی ایرلاین سپهران

با توجه به راه اندازی جدید ایرلاین سپهران هنوز خطوط پروازی آن تکمیل نشده  است اما در برنامه های آتی قرار است خطوط هواپیمایی متعددی به ایرلاین سپهران اضافه شود. در زیر به مقاصد داخلی فعال و همچنین مقاصدی که در برنامه های آینده این ایرلاین است اشاره کرده ایم:

مقاصد داخلی ایرلاین سپهران

فاز اول ایرلاین سپهران در حال حاضر فعالیت دارد که به صورت زیر است

  • شیراز : از این شهر به مشهد، زاهدان، چابهار، تبریز، تهران و بندرعباس
  • زاهدان : به شیراز
  • چابهار: به شیراز
  • بندر عباس : به شیراز
  • تبریز : به شیراز
  • اهواز : به تهران
  • تهران : به شهرهای شیراز، اهواز و مشهد
  • در فاز دوم که مسئولین سپهران اعلام نموده اند به زودی راه اندازی می شود، راه اندازی خطوط یزد به تهران، اصفهان ،کرمان، اهواز، گچساران،آبادان، بهرگان، خارک، لار، لامرد و کیش به شیراز و همچنین برعکس است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران از پروازیاب 24

مقاصد خارجی ایرلاین سپهران در آینده

سپهران در برنامه پروازهای آتی خود قرار است که پروازهای خارجی زیر را راه اندازی کنند:

  • شیراز: طی برنامه های آتی ایرلاین سپهران قرار است که از شیراز به شهرهای باکو، تفلیس، ارمنستان، استانبول، کویت، بحرین، دوحه، دبی و مسقط پرواز داشته باشد.
  • زاهدان: به کراچی
  • چابهار : به  شهرهای دوحه و کراچی

خرید بلیط نوروزی کشورهای خارجی با کمترین قیمت از پروازیاب 24

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای سپهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا اغلب افراد برای کارهای خود از سامانه های فروش اینترنتی استفاده  می کنند. یکی از این سامانه های پر مخاطب و محبوب فروش که امروزه علاقمندان زیادی دارند سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد. ایرلاین سپهران در این زمینه اقداماتی را انجام داده است تا مخاطبان خود را در هر نقطه از این سرزمین پهناور، پاسخگو باشد:

  • سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، راحتی در خرید را برای مسافران فراهم آورده است. می توانید به راحتی در منزل خود بدون دغدغه های بیرون رفتن از منزل بلیط مورد نظر را متناسب با نیاز، با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید. برای استفاده از این سامانه شما تنها به یک گوشی همراه متصل به اینترنت و کارت عضو شتاب با رمز دوم نیاز دارید.
  • در 24 ساعت شبانه روز می توانید به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران دسترسی داشته باشید. بدون هزینه و صرف زمان اضافه می توانید با چند کلیک ساده بلیط خود را خریداری نمایید.
  • از جمله مشکلاتی که اغلب افراد برای فرار از آن به سمت خرید اینترنیت بلیط هواپیما روی می آورند موضوع ترافیک است. ترافیک در کلان شهرها علاوه بر اینکه زمان را به ر احتی تلف می کند آرامش را نیز از افراد سلب می کند.
  • اینکه بخواهید در سطح شهر بگردید تا بتوانید آژانس معتبر با بهترین قیمت پیدا کنید وقت با ارزشتان را به بدترین شکل ممکن هدر میدهد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران می توانید بهترین صرفه جویی در زمان را داشته باشید. قادر خواهید بود در کمتر از 5 دقیقه بهترین بلیط را متناسب با نیاز خریداری کنید.
  • در خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران می توانید مقایسه منطقی روی پروازهای چارتری و سیستمی داشته باشید. همچنین ایرلاین، ساعت پرواز، تعداد ظرفیت باقیمانده را با توجه به سلیقهه و علاقمندی انتخاب نمایید.
  • یکی از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما آن است که می توانید بدون هیچ مشکلی بلیط خود را برگشت بزنید. در نظر داشته باشید استرداد بلیط با توجه به زمان های مختلف نزدیک پرواز شامل جریمه هایی است که پس از کسر از مبلغ کل، باقیمانه برگشت داده می شود.

خرید بهترین بلیط های هواپیمایی در نوروز با کمترین قیمت از پروازیاب 24

خرید بلیط هواپیما سپهران از پروازیاب 24

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم سپهران یکی از شرکت های هواپیمایی جوان ایران است که در جنوب کشور در شهر زیبای شیراز فعالیت خود را آغاز کرده است. ایرلاین سپهران در حال حاضر دارای خطوط هوایی داخلی می باشد که در استراتژی های سازمانی قرار است پروازهای خود را توسعه دهد. همچنین این ایرلاین امکان افزودن چندین خطوط داخلی و خارجی را به برنامه پروازی دارد. برای خرید بلیط هواپیمای سپهران راه های متعددی وجود دارد که پروازیاب 24 به شما پیشنهاد می دهد از سامانه اینترنتی معتبر استفاده نمایید.

خرید بلیط ارزان نوروزی با پروازیاب 24

پروازیاب 24 علاوه بر مزیت هایی مانند راحتی در خرید، استرداد بلیط، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه و انتخاب راحت تر، خدماتی از قبیل خرید بلیط هواپیمای پروازهای سیستمی و چارتری تمام ایرلاین ها را ارائه نموده است. کلیه خدمات مشاوره، پشتیبانی و فروش بصورت 24 ساعته می باشد که مراجعین و کاربران عزیز می توانند به راحتی در هر زمان که می خواهند بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند.

ثبت نظر
chat 0