{{ctrl.notification}}
خرید تور داخلی _ تورهای داخلی لحظه آخری 1400 _پروازیاب24

حیف است ایران چهار فصل را ندیده بگذاریم و هوای سفرهای خارجی کنیم! تورهای داخلی اولین قدم برای شناخت جاذبه های گردشگری ایران است. جاذبه ها و مکان های دیدنی که بسیاری از آن ها در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. امروزه می توان بدون برنامه ریزی بار سفر بست و با خرید تور داخلی به هر جای ایران سفر کرد. با وجود محدودیت های سفر که به دلیل بیماری کرونا پیش آمده، برآنیم تا با نابودی این بیماری و رونق گردشگری در سال 1400، با ارائه ی تورهای داخلی _ تورهای لحظه آخری ۱۴۰۰ همراه شما باشیم.

خرید تور داخلی_لحظه آخری_پروازیاب24

چرا خرید تور داخلی را پیشنهاد می کنیم؟

تور مجموع یکسری خدمات و امکاناتی ست که توسط آژانس های هواپیمایی به صورت یک پکیج ارائه می گردد و شامل بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و... است. تورهای مسافرتی به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند که تور داخلی به تورهایی می گویند که در داخل کشورمان برگزار می شوند و مقصد، شهرهای داخلی ایران است‌. خرید تورهای داخلی بسیار به صرفه تر و مناسب تر از تورهای خارجی ست، بنابراین پیشنهاد می کنیم با خرید تور داخلی، هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم سفری بدون دغدغه و آسان تجربه کنید. همچنین برای سفر با تور داخلی دیگر نیازی به اخذ ویزا، گرفتن پاسپورت، مدیریت هزینه و حتی یک برنامه ریزی آنچنانی ندارید و با کمترین هزینه می توانید به راحتی به هر جای ایران سفر کنید.

قیمت تورهای داخلی لحظه آخری 1400_پروازیاب24

قیمت تور داخلی به چه عواملی بستگی دارد؟

- اولین مورد تاثیرگذار در هزینه خرید تور داخلی‌، تاریخ سفر است، که می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت ها گردد. مثلا در روزهای تعطیل، عید نوروز، مناسبت های مذهبی و... انتظار خرید تور داخلی ارزان را نداشته باشید و اگر از نظر زمانی عجله ندارید، منتظر خرید تور داخلی لحظه آخری در زمان های مناسب بمانید.

- دومین مورد موثر در قیمت تور داخلی، نوع سفر شماست که هوایی یا زمینی باشد. متعاقباً خرید تور با بلیط هواپیما، هزینه بیشتری نسبت به سفر با قطار یا اتوبوس دارد، بنابراین اگر دنبال تور داخلی ارزان هستید، سفر زمینی را انتخاب کنید.

- سومین عامل تاثیر گذار بر قیمت تور داخلی، نوع هتل و اقامت شماست. هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره، ۳ ستاره، ۲ ستاره و تک ستاره با هم قیمت های متفاوتی دارند و هر کدام بسته به نوع امکانات و خدمات ارائه شده، در خرید تور داخلی ارزان تاثیر گذارند.

 

سفر ارزان با تورهای داخلی لحظه آخری

در برخی از تورها، مسافرانی هستند که تور شما را با همان خدمات و امکانات، با نصف هزینه خرید کرده‌اند، اما این امر چگونه ممکن است؟ در واقع اینگونه تورها به تورهای لحظه آخری و دقیقه ۹۰ معروفند که به دلیل پر نشدن ظرفیت تورها، آژانس های هواپیمایی برای اینکه متحمل ضرر نشوند، در لحظات آخر تاریخ سفر، تور خود را با قیمتی پایین تر و گاه نصف قیمت اصلی عرضه می کنند. تفاوت خرید تور داخلی لحظه آخری با تور داخلی استاندارد، فقط از نظر قیمت آن است نه کم شدن آپشن ها و امکانات سفر. بنابراین شما نیز در روزهای خاص و اگر از نظر زمانی محدودیت ندارید، می توانید سفری ارزان با خرید تور داخلی لحظه آخری را تجربه کنید.

تورهای لحظه آخری 1400_پروازیاب24

پکیج های مسافرتی با تورهای ایرانگردی

پکیج های مسافرتی بسته به اینکه گروهی باشند یا انفرادی و یا چه سطحی از امکانات و خدمات را داشته باشند، با هم متفاوتند. سفرها به دلایل مختلفی همچون کاری، زیارتی، تجاری، گردشگری و... صورت می گیرند که مسافران در سفرهای تفریحی و گردشگری همیشه به دنبال راه هایی ارزان قیمت در کاهش هزینه ها هستند و معمولا به دنبال تورهای مسافرتی می روند. پکیج مسافرتی در تورهای داخلی می تواند شامل خرید بلیط هواپیما داخلی، قطار و یا اتوبوس، رزرو هتل، گشت بین شهری، ترانسفر فرودگاهی و... باشد که بسته به هزینه‌ای که می پردازید، این خدمات نیز می تواند در خرید تور داخلی ارزان، کم و زیاد گردند.

خرید انواع تور داخلی

۱- تور داخلی گروهی: تور داخلی گروهی همانطور که از اسمش پیداست، سفری دست جمعی ست که محل اقامت می تواند چندین اتاق هتل، سوئیت و یا ساختمان مسکونی باشد. نکته قابل توجه در تور داخلی گروهی این است که تاریخ سفر، ساعت پرواز، محل اقامت و نوع سفر (هوایی یا زمینی) توسط آژانس های هواپیمایی ارائه می شود و شما به هیچ وجه نمی توانید در آن تغییری ایجاد کنید.

۲- خرید تور داخلی انفرادی: در تور داخلی انفرادی برعکس تور گروهی، شما می توانید روز سفر، ساعت پروار، هتل، بلیط خود و کوچکترین تغییرات را تغییر دهید. حتی می توانید امکانات سفر و خدمات تور را افزایش یا کاهش دهید.

خرید تورهای داخلی ارزان-پروازیاب24

خرید تور داخلی هوایی یا زمینی؟

سفر رفتن همیشه برای اکثر مردم لذت بخش است و اینکه با چه نوع وسیله‌ای سفر کنید هم، به لذت سفر می افزاید. در خرید تور داخلی بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید سفر هوایی یا زمینی را انتخاب کنید. در سفرهای هوایی باید هزینه بالاتری برای بلیط هواپیما پرداخت کنید ولی در عوض مسیر بسیار کوتاه می شود و زودتر به مقصد می رسید. خرید تور داخلی با سفرهای زمینی مخصوص افرادی است که با مسیرهای ریلی و جاذه های مهیج، خاطره سازی می کنند. این در صورتی است که مسافرانی که وقت کافی برای مسافت های طولانی ندارند، تورهای هوایی را ترجیح می دهند. در نهایت انتخاب با شماست!

تورهای داخلی چه مقاصدی را شامل می شوند؟

معمولا خرید تور داخلی در شهرهای مهاجرت پذیر مانند تور مشهد، تور اصفهان، تور شیراز، تور کیش، تور قشم و... همیشگی ست و بسیار هم پرطرفدارند و هر لحظه اقدام کنید، به راحتی انواعی از تورهای داخلی با قیمت های مختلف را می توانید درخواست دهید. ما در پروازیاب۲۴ می توانیم به صورت آنی برای شما تور طراحی کنیم، کافیست روز سفر، نوع بلیط و هتل خود را انتخاب کنید و در لحظه، قیمت انتخابی را به شما ارائه می دهیم، پس نگران نباشید چون تیم ما بر اساس درخواست شما و در هر گوشه‌ای از ایران که مایل به سفر هستید، تور داخلی را طراحی و رزرو می کند.

ثبت نظر
chat 0