{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور در پروازیاب 24

 هواپیمایی ایران ایرتور از جمله ایرلاین های معتبر و با سابقه داخلی است که خرید بلیط هواپیمای پر رونقی در میان سایر ایرلاین ها دارد. پروازهای ایران ایرتور روزانه به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می شود که از استاندارد ترین خدمات و امکانات رفاهی و پرواز بهره مند هستند. وجود پرسنل حرفه ای، منو پذیرایی متنوع، پروازهای امن و خلبانان توانمند از جمله ویژگی های مهمی است که خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور ر ا بیش از پیش محبوب کرده است. پروازیاب 24 با بررسی ویژگی های مختلف این ایرلاین، اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار خواهد داد تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور را در برنامه سفر خود داشته باشید. با ما همراه باشید.

معرفی ایران ایرتور در پروازیاب 24

همه چیز در مورد هواپیمایی ایران ایرتور

تاریچه ایرلاین ایران ایرتور

این هواپیمایی خوشنام و نام آشنا فعالیت های خود را از سال 1351 آغاز کرده است و هدف آن توسعه گردشگری، سفر های زیارتی و برگزاری تورهای داخلی و خارجی بوده است. طی 10 سال ایران ایرتور موفق شد تورهایی به مقصد مشهد مقدس اجرا نماید. با خدمات باکیفیتی که این هواپیمایی به مسافران ارائه می نمود بیش از آنچه انتظار می رفت به محبوبیت رسید و خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور  افزایش چشمگیری پیدا کرد. با وجود تورهای مشهد که طرفداران بسیاری هم داشت، هواپیمایی ایران ایرتور بر آن شد تا تورهای دیگری در زمینه گردشگری خارجی برگزار کند از اینرو طی 2 سال تور های شارجه، سنگاپور، کوالالامپور، هند، چین و دبی به لیست تورهای خارجی ایرتور اضافه شد.

پس از آنکه هواپیمایی ایران ایرتور در پروازهای داخلی و خارجی شایستگی خود را ثابت کرد موفق به انجام پرواز های 13 استان دیگر شد. این درحالی بود که مشهد مقدس را به عنوان مرکز عملیات پروازی خود انتخاب کرد و از این مبدا  پرواز به نقاط مختلف ایران را پوشش  داد. اما این تنها دستاورد ایران ایرتور نبود و با کسب موفقیت های دیگر مسئولیت سنگین انجام پرواز های حجاج برای حج عمره و تمتع را عهده دار شد که در این مسیر پروازی 55 درصد سهم پروازها، برای هواپیمایی ایران ایرتور در نظر گرفته شده بود. همچنین خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور به مقاصد توسط مسافران دمشق، مسکو، عشق آباد، استکهلم و تاشکند انجام می شد که کلیه این پرواز ها فقط با 19 فروند هواپیمای این ناوگان هواپیمایی انجام می شد.

مهارت پرسنل هواپیمایی ایران ایرتور

انجام پرواز های بیشمار داخلی و خارجی طبق بررسی های سازمان هواپیمایی کشور انجام می شود که در این زمینه فاکتورهای دقت و امنیت در پرواز، خدمات و سرویس ها، سطح مهارت پرسنل و توانمندی های یک ایرلاین مورد ارزیابی قرار می گیرد. در ایرلاین ایران ایرتور مجرب ترین پرسنل از جمله مهمانداران، مهندسین فنی، خلبانان و غیره هستند که دوره های حرفه ای واستاندارد جهانی را قبل از شروع به فعالیت گذرانده اند. با وجود مهمانداران صبور و با تجربه ایران ایرتور فضایی دوستانه و لذت بخشی را به مسافران خود ارائه می دهد.

افتخار هر ایرلاینی، تلاش های بی وقفه برای رسیدن به هدفی والا است که اگر محقق شود نشانی از لیاقت و برتری است. این ایرلاین به تعداد پروازهای کم بسنده نکرد و برای افزایش آن به مقاصد دیگر  با مدیران شرکت های توریستی سمینار و جلساتی را برگزار نمود. از دیگر افتخارات هواپیمایی ایران ایرتور می توان به کسب جوایزی از کشور های آلمان، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، امارات، بحرین، کویت و اتریش اشاره کرد.

پرواز های ایران ایرتور تا امروز با افتخار 26 میلیون مسافر را در شهر های مختلف ایران جابجا نموده است این حجم از خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور مثال زدنی است. امروزه پروازهای ایرلاین ایران ایرتور با ظرفیت 158 تا 163 مسافر به وسیله 5 فروند هواپیمای MD-82-83 انجام می شود. اعتماد و اطمینان اولین ملاکی است که مسافران برای سفر به مقاصد مختلف برای خرید بلیط هواپیما مد نظر قرار می دهند. می توانید با خاطری آسوده این ایرلاین باکیفیت داخلی را برای پروازهای مختلف به نقاط دور و نزدیک انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور در پروازیاب 24

قطب های پروازی هواپیمایی ایران ایرتور

برای انجام پرواز های بیشتر و دسترسی های مختلف مسافران به سفرهای مختلف اقصی نقاط جهان ایرلاین ایران ایرتور فرودگاه مهرآباد را در تهران به عنوان قطب اول و در شهر مقدس مشهد، فرودگاه شهید هاشمی نژاد را به عنوان قطب دوم خود برگزید.

مقاصد داخلی ایرلاین ایران ایر تور

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور را برای سفرهای مختلف دارید بهتر است در ابتدا با مقاصد پروازی این ایرلاین آشنا شوید. مقاصد داخلی ایرلاین ایران ایرتور شامل:

  • مقاصد پروازی از مشهد: آبادان، اهواز، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تهران، رشت، شیراز، کرمانشاه، کیش، زنجان، زاهدان، اردبیل
  • پقاصد پروازی از تهران: آبادان، اهواز، بندرعباس، تبریز، شیراز، اصفهان، کیش، بوشهر، مشهد و زاهدان
  • مقاصد پروازی از تبریز: تهران، کیش، مشهد، شیراز
  • مقاصد پروازی از کیش: تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز و رشت

مقاصد خارجی ایرلاین ایران ایر تور

  • مقاصد پروازی از تهران به استانبول، ازمیر، اسپارتا
  • مقاصد پروازی از تبریز به اسپارتا، ازمیر و استانبول

شرایط استرداد بلیط در هواپیمایی ایران ایرتور

در زمان خرید بلیط هواپیمای ایران ایرتور از پروازیاب 24 دقت نمایید قبل از هر چیز قوانین استرداد بلیط این ایرلاین را مطافعه نمایید تا در زمان کنسلی با نوع محاسبه قیمت ها آشنا باشید. در صورتی که مسافران بنا به دلایلی برنامه سفر خود را کنسل کنند می توانند با استرداد بلیط در خواست برگشت وجه نمایند. استرداد بلیط با کسر جریمه انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر مسافران می توانند با شماره تماس 0413120 تماس بگیرند، یا قوانین استرداد بلیط این ایرلاین را با دقت مطالعه نمایند. طبیعتا در هر ایرلاینی استرداد بلیط با کسر هزینه مواجه است که با توجه به نوع کلاس پروازی و زمان نزدیک به پرواز صورت می گیرد. جریمه استرداد بلیط ارائه شده برای بلیط هایی در بازه زمانی 20 اسفند 97 تا 30 شهریور 98 می باشد.

قوانین استرداد بلیط پروازهای داخلی

  • استرداد بلیط ایرتور کلاس اکونومی V: در صورت جاماندن از پرواز 80 درصد، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل پرواز 70 درصد، از ساعت 12 ظهر یک روز قبل پرواز 40 درصد و تا قبل از ساعت 12 سه روز قبل پرواز 30 در صدر کسر خواهد شد.
  • استرداد بلیط ایرتور در کلاس اکونومی M: جاماندن از پرواز 70 درصد، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل پرواز 60 درصد، از ساعت 12 ظهر یک روز قبل پرواز 40 درصد و تا قبل از ساعت 12 سه روز قبل پرواز 30 درصد کسر خواهد شد.
  • استرداد بلیط اکونومی H: جا ماندن از پرواز 60 درصد، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل پرواز 50 درصد، از ساعت 12 ظهر یک روز قبل پرواز 40 درصد و تا قبل از ساعت 12 سه روز قبل پرواز 30 درصد کسر خواهد شد.
  • استرداد بلیط ایرتور کلاس اکونومی Y: جاماندن از پرواز 50 درصد، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل پرواز 40 درصد، از ساعت 12 ظهر یک روز قبل پرواز 30 درصد و تا قبل از ساعت 12 سه روز قبل پرواز 20 درصد کسر خواهد شد.
  • استرداد بلیط ایرتور در بیزینس کلاس C: جاماندن از پرواز 50 درصد، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل پرواز 40 درصد، از ساعت 12 ظهر یک روز قبل پرواز 30 درصد و تا قبل از ساعت 12 سه روز قبل پرواز 20 درصد کسر خواهد شد.

قوانین استرداد بلیط پروازهای خارجی

  • جا ماندن از پرواز: کلاس اکونومی V، 90 درصد – کلاس اکونومی M 80 درصد، کلاس اکونومی H 70 درصد، اکونومی Y 60 درصد، کلاس اکونومی C، 70 درصد و اکونومی J، 60 درصد.
  • از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 8 ساعت قبل پرواز: کلاس اکونومی V، 80 درصد – کلاس اکونومی M 70 درصد، کلاس اکونومی H 60 درصد، اکونومی Y 50 درصد، کلاس اکونومی C، 60 درصد و اکونومی J، 50 درصد.
  • تا قبل ساعت 12 ظهر 1 روز قبل پرواز: کلاس اکونومی V، 40 درصد – کلاس اکونومی M 40 درصد، کلاس اکونومی H 40 درصد، اکونومی Y 30 درصد، کلاس اکونومی C، 40 درصد و اکونومی J، 30 درصد.
  • تا قبل ساعت 12 ظهر 3 روز قبل پرواز: کلاس اکونومی V، 90 درصد – کلاس اکونومی M 80 درصد، کلاس اکونومی H 70 درصد، اکونومی Y 60 درصد، کلاس اکونومی C، 70 درصد و اکونومی J، 60 درصد.

*برای محاسبه مبلغ نهایی دریافتی درصد جریمه های مشخص شده را در قیمت تمام شده بلیط ضرب کنید. این مبلغ را از هزینه بلیط کم کنید تا مبلغ قابل استرداد را به دست اورید.

ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور

  • دو فروند ایرباس A300 که ساخت و طراحی ان توسط سه کشور فرانسه، انگلستان و آلمان غربی انجام می شود.
  • یک فروند هواپیمای ایرباس A320 با ظرفیت 173 مسافر.
  • چهار فروند هواپیمای مک دانل داگلاس  MD-82 دو موتوره با ظرفیت 158 تا 161 مسافر که از پر فروش ترین هواپیما ها است.
  • یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس MD-83 با ظرفیت 163 مسافر که قدرت حمل بار و ظرفیت سوخت بیشتری دارد.

خرید ارزان بلیط هواپیما در پروازیاب با ایران ایرتور

خرید ارزان بلیط هواپیمای ایران ایرتور

می توانید برای خرید ارزان بلیط هواپیمای ایران ایرتور به صورت اینترنتی با امکاناتی که پروازیاب 24 در اختیارتان قرار داده است خریط بلیط خود به مقاصد مختلف را انجام دهید. با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن پروازیاب 24 سعی نموده ایم راحت ترین دسترسی ها را در سریع ترین زمان ممکن برای مسافران و مخاطبان فراهم آوریم تا برای خرید بلیط هواپیما، خرید تورهای گردشگری و رزرو هتل بدون هیچ محدودیتی اقدام نمایند. برای خرید ارزان بلیط هواپیمای ایران ایرتور توصیه می کنیم از طریق بلیط های چارتر (لحظه آخری)، بلیط سیستمی ( برای سفرهای خانوادگی سنین مختلف را به همراه دارید) و مقایسه پرواز ها در ساعات مختلف روز برای شروع یک سفر کم هزینه برنامه ریزی کنید تا سفری خوش و هیجان انگیز را تجربه کنید.

پروازیاب 24 شادمانه ترین لحظات سفر را در کنار سلامتی برایتان آرزومند است. سفر به سلامت

date_range چهارشنبه 27 آذر 1398 remove_red_eye 3670 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0