{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما تهران شیراز با پروازیاب ۲۴

خرید بلیط هواپیما یکی از روش های باکیفیت مسافرت است که بسیاری از گردشگران و مسافران به دلیل سرعت و راحتی در مسیر، آن را انتخاب می کنند. برای خرید بلیط هواپیما می توانید به دو روش خرید آنلاین از طریق اینترنت و خرید حضوری از طریق دفاتر آژانس های مسافرتی  اقدام به خرید بلیط هواپیما مورد نظر خود کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از راه های سریع و در دسترس است که در هر مکانی مثلاً محل کار، منزل و حتی در خیابان و غیره می توانید خرید بلیط خود را انجام دهید. خرید بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پرطرفدار ترین پروازهای پروازیاب 24 است که می توان به صورت آنلاین آن را با خدمات پشتیبانی 24 ساعته انجام دهید. امکان بررسی نوع ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی، کلاس پرواز، نوع بلیط، زمان پرواز، طول مسیر پرواز و قیمت در سایت پروازیاب 24 برای مسافران فراهم شده است.

شماری از مسافران ترجیح می دهند بلیط خود را به صورت حضوری خریداری کنند. خرید حضوری برای شهر های کوچک یک روش آسان و مطمئن به حساب می آید ولی در کلان شهری چون تهران خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری مشکلاتی از قبیل ترافیک، دوری راه و غیره است به همین دلیل خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت های آژانش های مسافرتی مانند پروازیاب 24 را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید بلیط بهترین ایرلاین ها به شیراز

نحوه خرید بلیط هواپیما تهران شیراز از پروازیاب 24

در این بخش مقاله قصد داریم نحوه خرید بلیط هواپیما تهران شیراز از پروازیاب 24 به طور مختصر شرح دهیم تا با نحوه خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما پروازیاب 24 چهار مرحله کلی دارد که عبارتنداز :

  1. جستجو : ابتدا به سایت پروازیاب 24 مراجعه کرده و گزینه هواپیمای داخلی را انتخاب کنید پس از وارد کردن مبدا (تهران)، مقصد (شیراز) و تاریخ رفت بر روی جستجو کلیک کنید تا لیست ایرلاین های موجود نمایش داده شود.
  2. انتخاب بلیط : در لیست نمایش داده شده پس از بررسی مشخصات هر بلیط برای خرید بلیط بر روی گزینه انتخاب کلیک کنید.
  3. ثبت اطلاعات : قبل از خرید آنلاین سایت از شما می خواهد اطلاعات مسافر یا مسافران را وارد پس از ثبت اطلاعات به مرحله بعد هدایت می شوید.
  4. پرداخت آنلاین : در این مرحله شما به درگاه بانکی ارجاع داده می شوید و با کارت بانکی و رمز دوم می توانید بلیط خود را خریداری کنید.

ایرلاین های خطوط هوایی تهران شیراز با پروازیاب 24

هر ایرلاین از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است. نوع سرویس دهی و امکانات رفاهی موجب می شود که مسافران ایرلاین خاصی را برای سفر خود انتخاب کنند. شرکت های هواپیمایی معتبر و مشهوری در ایران هزاران مسافر را در خطوط هوایی کشور جا به جا می کنند و خدمات باکیفیتی را در طول پرواز به ایشان ارائه می دهند. همانطور که گفتیم مسیر تهران شیراز از جمله خطوط هوایی پرطرفدار و شلوغ است که برای بسیاری از مسافران این سوال مطرح می شود، چه ایرلاین هایی در این خط هوایی فعالیت می کنند؟ باید گفت در این مسیر هوایی ایرلاین هایی نظیر ماهان، ایران ایر، ایرتور، معراج، آتا، تابان، قشم ایر، کاسپین، ساها و وارش حضور دارند.

خرید اینترنتی بلیط تهران به شیراز ارزان پروازیاب 24

نوع هواپیماهای خطوط هوایی تهران شیراز

در بخش قبل شرکت های هواپیمایی را معرفی کردیم که پروازهای تهران شیراز را به عهده دارند. این شرکت های هواپیمایی انواع هواپیماهای روز و مدرن را در خطوط هوایی خود به پرواز درآورده اند که شامل موارد زیر هستند :

  • ماهان : ایرباس ای 300-600 آر، ایرباس ای 310-300، ایرباس ای 340-300، ایرباس ای 340-600، بی ای ئی146-300، بوئینگ 747-300 و بوئینگ 747-400
  • ایران ایر : انواع ایرباس سری ای، ای تی آر600-72، فوکر 100 و مک دانل داگلاس ام دی-82
  • ایرتور : ایرباس ای 300، ایرباس ای 320، مک دانل داگلاس ام دی-82 و مک دانل داگلاس ام دی-83
  • معراج : ایرباس 300، ایرباس 320 و ایرباس 319  
  • آتا : ایرباس ای320، بوئینگ 737، مک دانل داگلاس ام دی-82 و امبرائر 145
  • تابان : بی ای ئی 146، بوئینگ 737، بوئینگ 757 و مک دانل داگلاس ام دی-80
  • قشم ایر : ایرباس ای 300، ایرباس ای 320، بی ای ئی 146، فوکر 100 و فوکر 50
  • کاسپین : مک دانل داگلاس ام دی-83 و بوئینگ 737
  • ساها : بوئینگ 737
  • وارش : بوئینگ 737

انواع کلاس های پروازی در خطوط هوایی

همه مسافران که با هواپیما سفر می کنند اطلاع دارند که هر یک از هواپیماهای فعال در ایران از دو نوع کلاس اکونومی و بیزینس کلاس برخوردارند. که هر یک از این کلاس ها با توجه به مقصد پرواز امکانات خاصی را در اختیار مسافران قرار می دهند به طور مثال در پرواز تهران شیراز امکانات کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی ماهان به شرح زیر است :

  • کلاس بیزینس : سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی، انواع نوشیدنی‌ها و برای سرگرمی مسافران در هر کابین تلویزیون‌ قرار داده شده است.
  • کلاس اکونومی : یک پذیرایی معمول در تمام پروازها و برای سرگرمی مسافران یک تلویزیون‌ در پشت صندلی و یا داخل کابین قرار داده شده است.

فرودگاه های بین المللی تهران

فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران دو فرودگاه بزرگ و مدرن هستند که هدایت بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی را روزانه در دست دارند.

  1. فرودگاه بین المللی مهرآباد در غرب تهران واقع شده و دارای شش ترمینال است:
  • ترمینال شماره 1 پروازهای داخلی شرکت های هواپیمایی کیش ایر و زاگرس را پوشش می دهد.
  • ترمینال 2 میزبان پروازهای ایران ایر، معراج، قشم ایر، آتا، ایرتور و نفت است.
  • ترمینال 3 و 5 مخصوص پروازهای حجاج
  • ترمینال 4 پرواز ایرلاین های تهران به دیگر شهرها
  • ترمینال 6 مخصوص پرواز های ورودی به تهران است.

خرید ارزان بلیط شیراز پروازیاب 24

که مسافران پس از خرید بلیط هواپیما تهران شیراز باید به شماره ترمینال درج شده در بلیط دقت کنند تا به راحتی گیت پروازی خود را پیدا کنند.

  1. فرودگاه بین المللی امام خمینی در 30 کیلومتری تهران و در جاده تهران قم واقع شده و در هفته بیش از 700 پرواز را به 30 مقصد را پوشش می دهد. شرکت های هواپیمایی خارجی مانند ایرفرانس، هواپیمایی امارات، فلای دبی، لوفت هانزا، قطر ایرویز، تای ایرویز، ترکیش ایرلاینز و شرکت های هواپیمایی داخلی نظیر ایران ایر، هواپیمایی زاگرس، ماهان، کیش ایر، آسمان و کاسپین در این فرودگاه فعالیت می کنند. از امکانات این فرودگاه می توان به اینترنت، تشریفات CIP، سالن استراحت، خرید، صرافی وغیره اشاره کرد.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

فرودگاه بین المللی شهید دست غیب شیراز پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی مجهزترین فرودگاه های ایران و چهارمین فرودگاه که بیشترین پروازها داخلی و خارجی را انجام می دهد.

  • روزانه 120 پرواز داخلی در ترمینال شماره یک فرودگاه شهید دستغیب فرود می آیند.
  • ترمینال شماره 2 نیز پروازهای ورود خارجی را پوشش می دهد.

خرید بلیط ایرلاین های داخلی با کمترین قیمت

 شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر، آسمان، کاسپین، معراج وغیره در این فرودگاه فعالیت می کنند. امکانات این فرودگاه شامل CIP-VIP، پارکینگ خودرو، رزرو هتل، کیوسک اطلاع‌رسانی، انواع غرفه‌ها، مسجد، اطلاعات پرواز، باجه ارزی، خودپردازها و خدمات ویژه معلولین می شود.

بهترین زمان سفر به شیراز

بهترین زمان سفر به شیراز، زیباترین شهر ایران فصل بهار می باشد در این فصل آب و هوا خنک و معتدلی بر شهر حاکم می شود و از اواسط این فصل یعنی از 15 اردیبهشت شهر به اوج زیبایی خود می رسد همراه با بوی نارنج و هوایی کم و بیش بارانی سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران شیراز را دارید ماه اردیبهشت را برای سفر انتخاب کنید زیرا در این ماه از ازدحام و شلوغی مسافران نوروزی کاسته می شود و به راحتی می توانید از جاذبه های شهر دیدن کنید برگزاری مراسم و جشنواره های متنوعی دلیل دیگر سفر در ماه اردیبهشت است به ویژه 15 اردیبهشت که روز شیراز است و مراسم جذاب و تماشایی در این روز برگزار می شود.

دلایل سفر به شیراز

شهر شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران محسوب می شود و شهرت این شهر به دلیل وجود جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی آن است که علاوه بر ایرانی ها توریست ها و گردشگران بسیاری برای دیدن جاذبه های فوق العاده این شهر به آنجا سفر می کنند.

خرید بلیط ارازن شیراز

  • از بهترین جاذبه های گردشگری شیراز می توان به حافظیه، سعدیه، حمام وکیل، مسجد وکیل، دروازه قرآن، باغ عفیف آباد، خانه قوام، مسجد نصیرالملک، باغ ارم و غیره اشاره کرد.
  • برای امتحان غذاهای محلی شیراز مانند شیرازی پلو، دوپیازآلوشیرازی، کوفته هلوی شیرازی، اشکنه شیرازی وغیره را حتماً به رستوران های سنتی شیراز سر بزنید تا طعمی بی نظیر و خاصی از غذاهای شیراز را بچشید.
  • همچنین اگر به خرید علاقمند هستید می توانید خریدی متفاوت را در مراکز خرید شیراز تجربه کنید از مهم ترین مراکز خرید شیراز می توان به مرکز خرید هامون، زیتون فارس، ستاره فارس وغیره اشاره کرد.

یک سفر ایده آل با خرید بلیط هواپیما شروع و به پایان می رسد. هدف پروازیاب 24 فراهم اوردن سفری راحت و دلنشین با امکانات رفاهی عالی برای مسافران است تا بتوانند در مسیر های پروازی مانند  خرید بلیط هواپیما تهران شیراز را در آرامش با هواپیماهای معتبر داخلی داشته باشند. پروازیاب 24 با داشتن کادر مجرب در تمام مراحل خرید بلیط هواپیما تهران شیراز همراه مسافران هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل پاسخگو نیاز آن ها باشند و خرید مطمئن را از سایت این آژانس مسافرتی تجربه کنند.

ثبت نظر
chat 0